Min fjärde bok släpps idag!

Medlem
Min fjärde bok släpps idag!

Idag släpps min bok och jag är lika glad som spänd. Dagen till ära fick jag även gästa Sparpodden (Nordnet).

Fokus är på 10 mentala modeller som hjälper läsaren/investeraren att se på samt analysera bolag och aktier med ”nya och andra glasögon”. Ju fler perspektiv som appliceras, desto högre är sannolikheten att investeringsbeslutet blir mer underbyggt, tryggt och bra.

Boken finns där böcker finns (Adlibris uppdaterar från ”förbokade” till ”i lager” under onsdagen).

Nedan är de utlåtanden boken fått och jag kan ej förstår det; ej ta åt mig av dem.

* ”Viktiga modeller för inte bara investeringar, utan också för livet.” (Mats Qviberg)
* ”Cristofer binder, på ett underhållande sätt, ihop historiska händelser med investeringsfilosofi och beskriver väl hur vår hjärna spelar oss spratt vid investeringsbeslut. Mycket läsvärd bok!” (Ola Rollén, ordförande i Hexagon)
* ”Cristofer har skrivit ännu en bok som kan hjälpa investerare till lyckade investeringar.” (Per-Håkan Börjesson, grundare och VD för Invest AB Spiltan)
* ”Cristofer blandar biologi, fysisk, historia, psykologi, evolution och filosofi och visar hur dessa vetenskaper kan hjälpa investerare att nå än högre avkastning. En härlig bok!” (Andreas Brock, fondförvaltare på Coeli Global) 
* ”Självutlämnande, inbjudande och träffsäkert tar Cristofer med läsaren på en vandring om viktiga aspekter av investeringar.” (Erik Selin, grundare av och VD på Balder)

Det är många här som stöttat och hejat på. Till er alla - stort tack och all kärlek tillika välgång till er! TACK!

Jag har även skrivit ett längre inlägg på bloggen (inga affiliates e.d.)
https://tradevenue.se/@fermentumvitae/release-av-min-bok-ment...

Jag har ett par böcker att sälja för egen räkning. Allt eventuellt överskott skänks som alltid till Barncancerfonden på julafton och de senaste åren har det varit en glädje att skicka iväg en summa! Om du är intresserad av ett ex från mig, så skicka ett PM eller skriv en kommentar.

Grattis, lycka till!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Lycka till!


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Skribent

Riktigt kul, och duktigt fina omdömen! Hoppas att den säljer bra.

1
Skriv svar