Första bilderna på Fallout: New Vegas?

Robot
Medlem
Första bilderna på Fallout: New Vegas?

dom här bilderna var väl med i nya pc gamer?

Medlem

Ja, dom flesta verkar ha varit de. Men en del är i alla fall nya och de ser bra ut än så länge:)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Ser bättre ut, rent grafiskt, än Fallout 3, i alla fall. Hoppas vi får oss ett vettigt tredjepersonsperspektiv också...


signatur

Continue walking in the prosperity of darkness, rising to your promised stage.
The world keeps turning, fully unaware of this chosen, pure successor!

Medlem

Blä hade hoppats på att de skulle putsat UI't lite mer, ser ju ut att vara exakt samma som FO3 sen förstår jag att det klart kan ändras till release men det är ju dessa bilderna man får kommentera i nuläget

Medlem

Ehm?? Är inte detta Fallout 3 grafik?? Trodde dom skulle förbättra ALLTING på alla plan i New Vegas.

Har inga förhoppningar om detta spelet. Usch och tvi.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Ehm?? Är inte detta Fallout 3 grafik?? Trodde dom skulle förbättra ALLTING på alla plan i New Vegas.

Har inga förhoppningar om detta spelet. Usch och tvi.

Det använder sig av Gamebryo - precis som Fallout 3 gjorde - vad har du förväntat dig, rent grafiskt?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Bara de lyckas med en riktigt fet story och en värld där man har en massa olika möjligheter.

Det ser nästan ut som en fallout 3 mod. Av bilderna att döma hade man kunnat göra allt som visas genom att använda GECK.

Men som sagt det spelar inte någon roll för mig. Lyckas dem balansera in RPG mer i det än FPS jämförd med FO3 med en bra story är det ett givet köp.

Fick intrycket innan att de skulle finnas en stor stad. Hoppas detta. Hade varit intressant.

Medlem

Tycker ju själv att Gamebryo är en äcklig spelmotor. Fruktansvärda animationer och oexisterande fysik, åtminsotne när Bethesda har jobbat på det. Här är det ju Obsidian men spelet ser ju identiskt ut med Fallout 3.

Så inte för att vara för pessimistisk så kan jag väl säga att jag fann FO3 att vara rätt kul ändå
Får hoppas det här blir minst lika bra.

Medlem

exp till f03 ser det ut som. Spelar dock mindre roll. Givet köp

Medlem

Bara det går att modda det lika intensivt som FO3. Orginalet var ju knappt spelbart, men med en miljon moddar som förbättrade spelet var det stundvis kul!

Medlem

Ser ut som Fallout 3,5.. Avtändande.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Usch, ser ointressant ut. Jag hade förväntat mig att Obsidian skulle ändra spelstil något men på de här bilderna så ser det ju ut som en expansion till Fallout 3, eller Fallout 3,5 som folk säger.


signatur
Medlem

Har svårt att tro på detta.

Medlem
Skrivet av q0rra:
Skrivet av Remus:

Ehm?? Är inte detta Fallout 3 grafik?? Trodde dom skulle förbättra ALLTING på alla plan i New Vegas.

Har inga förhoppningar om detta spelet. Usch och tvi.

Det använder sig av Gamebryo - precis som Fallout 3 gjorde - vad har du förväntat dig, rent grafiskt?

Civ4 använder också Gamebryo - det är ju iofs ganska likt Fallout 3 med...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

För mig spelar grafiken ingen roll. Jag vet inte om alla som ser bilderna är medvetna om hur stor skillnad det faktiskt kan vara spelen emellan förutom grafiken vill säga. Det finns en FO3 mod som går ut på att bygga en by, settlers mod.

Vad jag vill ha sagt är att det inte alls behöver spelas som F03 bara för att det är likt grafiskt. Balansering, skills, story, RP element, followers, AI, vapen, fiender kan vara helt annorlunda.

Om det däremot är ett FO3 i ett nytt landskap med lika fattig story blir man beskiven. Men man får hoppas att det lyckas göra RPGet i detta spelet bättre än vad det var i FO3. Motorn har all möjlighet att lyckas med det.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av q0rra:
Skrivet av Remus:

Ehm?? Är inte detta Fallout 3 grafik?? Trodde dom skulle förbättra ALLTING på alla plan i New Vegas.

Har inga förhoppningar om detta spelet. Usch och tvi.

Det använder sig av Gamebryo - precis som Fallout 3 gjorde - vad har du förväntat dig, rent grafiskt?

Civ4 använder också Gamebryo - det är ju iofs ganska likt Fallout 3 med...

Civilization 4 är väl ändå inte snyggare än Fallout 3? Jag tror inte Gamebryo pallar mycket bättre utan en hel del putsning, vilket Obsidian förmodligen inte vill koncentrera sig på.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Säger som andra redan sagt, ser ut som en expansion, inte ett nytt spel.

Medlem

Förstår verkligen hur man kan som många gör här, sitta och gnälla på grafiken, Skit samma om det ser likadant ut som FO3, huvudsaken är att handlingen och valmöjligheterna är bra, likaså att "världen" är minst lika stor som i FO3, ett spel med GRYMT bra grafik fast med taskig story suger, hellre ett spel med halv okej grafik och grymt bra story! Ser framemot spelet sjukt mycket!

Medlem

tror någon nämde dete, men det ser ut som en mix av olika moddar... så jag tar denna nyhet med en liten nypa salt

Inaktiv

Alltså det här såg ju bedrövligt ut. Ser exakt ut som Fallout 3, fast grafiken känns ju nästan sämre och otightare. Skyboxen ser ju ut som någon relik från 90-talet, och ljussättningen känns ju bara tafflig. Synd.

Medlem

Det har släppts ca 15 screenshots och folk börjar redan gnälla på spelet...

Medlem

Ser något bättre ut, men jag hade väl kanske hoppats att det skulle skilja sig från 3:an lite mera... Nå väl! Förhoppningsvis så har de väl förändrat och förbättrat själva gameplay:et tillräckligt mycket för att det ska kännas fräscht.

Medlem

vad jag inte förstår är om det är säkert ifall det är F:NV, jag menar det är en dude som kallar sig för philipman2000 som har lagt upp bilderna... vad har han för koppling till obsidian eller bethesda?!

Medlem

Ni snorvalpar som inte ens är torra bakom öronen och som redan gnäller på spelet efter en handfull skärmdumpar, kan inte ni trolla tillbaka till under den sten i Azeroth eller Outland ni kom ifrån så kan vi som älskat Fallout-serien sen vi skippade skolan eller jobbet under den senare hälften av 90-talet för att rena valv 13's vattenreserver få njuta vidare?

Tack på förhand.

Mvh, bitter gammal man från Black Mesa.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Inaktiv

Om 15miljoner+ köpte mw2 som inte bidrog med ett piss så kommer jag helt klart köpa detta med.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Fään va ni gnäller... Tycker det ser bra ut. 90% av er kommer att köpa det ändå.

Fick lite STALKER vibbar, men det var nog en synvilla...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Fallout 2 var samma motor som fallout 1. Trots det är det ett av det bästa RPG spelen någonsin.

Som sagt lyckas dem där FO3 misslyckades kommer detta vara awesome.

Är det samma sak som FO3 fast i en ny värld så nej kommer jag nog inte köpa det. Iaf inte förrän någon har fixat det med modds. Tänker inte återuppliva den besvikelse som original FO3 var.

efter att ha läst artikeln. Bara en sådan sak som hardcore mode (ja FO3 var alldeles för lätt) kommer vara så sjukt nice. Så stiger mina förhoppningar.

Medlem

Ser väldigt fint ut, ett plus för att man kan ha Colt


signatur

Game long and prosper

12
Skriv svar