Hexworks visar hur de drar nytta av Unreal Engine 5 i Lords of the Fallen

Robot
Hexworks visar hur de drar nytta av Unreal Engine 5 i Lords of the Fallen
Medlem

Riktigt häftigt, hoppas nu spelet blir bra också. Såg att den ska ha coop! I like!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Riktigt snyggt men inväntar lite mera gameplay. Och kommer invänta till rescensionerna trillar in.

Medlem

Hoppas lumen blir den ljussättning som gör att raytracing inte behövs på konsol så man slipper välja bort fps, upplösning mm.

Inaktiv

Spelade första lite på Xbox One men fastna aldrig riktigt, kändes lite segt också med 30 fps när jag alltid varit PC Gamer men detta ser riktigt bra ut så kan nog bli ett kul soulslike

Medlem

Herregud vad snyggt. Nu känns det som vi äntligen får se hur nextgengrafik ser ut på riktigt.

Men stör mig på namne. Har de alltså tagit bort ett "The" så det numera har bokstavligen samma namn som det första spelet? Tror de att folk tycker det är häftigt eller?


signatur

Memento Mori

Medlem

Riktigt snyggt. Apropå UE5, såg även denna för en stund sedan, riktigt imponerande enligt mig.


signatur

Nothing is power without Control

Gen
Medlem

Ultrasnyggt! Hoppas att gameplay inte blir lika klumpigt som det kunde vara i ettan.

Världen är vacker. Men vi behöver bra kod för att den ska fungera fint.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Herregud vad snyggt. Nu känns det som vi äntligen får se hur nextgengrafik ser ut på riktigt.

Men stör mig på namne. Har de alltså tagit bort ett "The" så det numera har bokstavligen samma namn som det första spelet? Tror de att folk tycker det är häftigt eller?

Hur svårt kan det vara att lägga dit en 2:a i slutet kan man undra

Medlem

Är försiktigt positiv.
Älskar att de säger current gen consoles istället för next-gen. Det skeppet har seglat.

1
Skriv svar