Inaktiv
Ny hemsida

Ny hemsida http://gamers2u.webs.com gå in å registrera å skriv i forum osv. men byt inte från denna sida ni kan va på båda för denna e fett grym!!!!

Medlem

Är väl inte april än?

Medlem

Dessa småkids och deras värdelösa "hemsidor"...

Inaktiv

Enomdan gör knoppen glad.

Medlem

orka Freewebs...


signatur

Rawr

Medlem

F377 mycKeT bättr3 Än FägZone, Ska ByTA lä77 t1ll DeN. !.-

G1llar atT baKGrUNDen bYTEr såDÄR, Fe77 n1C3!

Medlem
Skrivet av erge:

Dessa småkids och deras värdelösa "hemsidor"...

/thread


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

"Vilka e vi?":
"Två killar 16 år..."

Blev riktigt förvånad när jag läste detta, hade lagt en gissning någonstans mellan 9-12 år.

Medlem
Skrivet av nils45:

F377 mycKeT bättr3 Än FägZone, Ska ByTA lä77 t1ll DeN. !.-

G1llar atT baKGrUNDen bYTEr såDÄR, Fe77 n1C3!

1337!


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

vilka e vi..

ger ett oseriöst intryck direkt.

Medlem

å va e de?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

][_ [] ][_


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Det är väl brau att dem vill starta ett nytt gaming forum, det kanske suger men vadådå ? Ni måste ju inte scteeka på det.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

försöka går ju alltid


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Nej, inte på freewebs...

Medlem

gillar inte att första inlägget är reklam på den egna hemsidan. Då kan man anta att man bara reggat sig för att göra reklam, sen kommer man antagligen aldrig mer synas.

Ang. inlägget och sidan så ska man tänka på att skriva ordentligt för att bli tagen seriöst.


signatur

thank you, come again

Medlem

Sidan =! Icke godkänd!


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Jaha, den kan jämföras gott med min sida.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Det är en av mina polare som har gjort denna hemsida,, först var det ett datakunskapsprojekt som alla skulle göra ( det förklarar freewebs) men de e klart att den inte är den bästa sidan man har sett men den kommer att gå från freewebs till vanlig hemsida så fort vi har kommit igång ordentligt:) gå in å bli medlemmar å skriv i forumet så kommer sidan att bli bättre! http://gamers2u.webs.com

Medlem
Skrivet av Kungen178:

Det är en av mina polare som har gjort denna hemsida,, först var det ett datakunskapsprojekt som alla skulle göra ( det förklarar freewebs) men de e klart att den inte är den bästa sidan man har sett men den kommer att gå från freewebs till vanlig hemsida så fort vi har kommit igång ordentligt:) gå in å bli medlemmar å skriv i forumet så kommer sidan att bli bättre! http://gamers2u.webs.com

Ge upp och gör något vettigt med eran tid. Typ lära dig att göra hamburgare eller sitta i en kassa.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Citat:
"Har läst lite i forumen vi skrivit i och

läst blandade kommentarer men och

försökt ta till oss den kritik vi har

fått, och gör nu allt för att sidan ska

bli bättre!"

Gör om gör rätt, hela sidan är ett stort skämt.
Lär er koda på riktigt och snickra ihop något eget, sedan kolla runt lite och försök få en uppfattning om hur en bra hemsida ska se ut. Ni har otroligt mycket att lära.
Men vad ni har nu borde ni bara lägga åt sidan.

Inaktiv

Vi håller nu på att fixa bort freeweben! därefter så är alla ideer välkomna på vad det ska vara för innehåll! Vi förstår även att hemsidan inte är så bra men att vi just nu gör vårt bästa!

Medlem

Ni behöver öppna ögonen, erat bästa räcker inte om ni faktiskt vill komma någonstans, eran sida kommer inte att bli populär.
Ni behöver läsa på väldigt mycket och granska alla vyer på hur en bra sida ska underhållas.
Jag pratar enligt egen erfarenhet under många år, och ni har ingen chans just nu, det är konkret fakta.
Lägg ner vad ni har, börja tänkt om och gör rätt.

Och lär er gärna skriva lite bättre svenska eller skriv på engelska. Börjar bli lite trött på alla dessa "Vilka e vi" och alla andra underliga ord som ska finnas på en "seriös" sida.

MEN! (Det finns alltid ett men) det var ett bra försök. Försök igen och lägg ner lite mera tid. Det kommer att bli bra till slut.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Jävlar i min låda vad hyggliga ni är. Grabbarna försöker ju iallafall.

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av erge:

Dessa småkids och deras värdelösa "hemsidor"...

/thread

Sett FragZones första sida?

edit: Sidan är faktiskt välgjord. Den har ju t.o.m. kalender!

Medlem
Skrivet av bapelsin:

Jävlar i min låda vad hyggliga ni är. Grabbarna försöker ju iallafall.

Hård kritik är viktig för att dem ska lära sig, jag menar inte att vara elak, utan jag vill att dem ska lära sig något, och kanske ta sig någonstans.

Medlem
Skrivet av Detrol:

Hård kritik är viktig för att dem ska lära sig, jag menar inte att vara elak, utan jag vill att dem ska lära sig något, och kanske ta sig någonstans.

Hehe, ja du är en riktig filantrop.


signatur
1
Skriv svar