Den stora tråden om Diablo IV

Avstängd
Skrivet av tyvar1:

Ashava World Boss tider:

  • 18.00 Lördag 25 Mars

  • 20.00 Lördag 25 Mars

  • 07.00 Söndag 26 Mars

  • 09.00 Söndag 26 Mars

När jag googlar så är dessa tider GMT, för underlätta så är Sverige CET, då gäller dessa tider
19.00 Lördag 25 Mars
21.00 Lördag 25 Mars
08.00 Söndag 26 Mars
10.00 Söndag 26 Mars

Rätta mig om jag har fel

edit: vet inte vad man ska lita på, flera skriver olika, allt mellan 19-22 svensk tid.

Releasehästryttare
Skrivet av fejksson:

När jag googlar så är dessa tider GMT, för underlätta så är Sverige CET, då gäller dessa tider
19.00 Lördag 25 Mars
21.00 Lördag 25 Mars
08.00 Söndag 26 Mars
10.00 Söndag 26 Mars

Rätta mig om jag har fel

edit: vet inte vad man ska lita på, flera skriver olika, allt mellan 19-22 svensk tid.

Är ju sommartids byte i natt med!

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

På Xbox håller man bara in b-knappen så skippar man cutscenes. Skulle inte säga det är så mycket laddningstider heller, 1-2 sekunder när man går in i grottor ibland.

Enda laddningstiden jag märkt är när man byter instans så kan man ibland stå och springa in i en osynlig vägg tills det laddat klart. T ex när man springer ut från stan.

Och jag har kunnat skippa alla cut scenes både på Xbox och PC

Skribent
Skrivet av rosski:

Enda laddningstiden jag märkt är när man byter instans så kan man ibland stå och springa in i en osynlig vägg tills det laddat klart. T ex när man springer ut från stan.

Och jag har kunnat skippa alla cut scenes både på Xbox och PC

Fick just den där osynliga väggen-grejen nu. Man studsar som och sen kommer man in i staden (eller vad det nu är man ska till).


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Valde Necromancer som första klass och jäklar vad lätt det är. Spelar på veteran eller vad det nu hette. Valde HC för att få adrenalinkick när man håller på att dö men har inte hänt än. Hoppas på att de fixar så att det blir svårare att få bra loot.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Valde Necromancer som första klass och jäklar vad lätt det är. Spelar på veteran eller vad det nu hette. Valde HC för att få adrenalinkick när man håller på att dö men har inte hänt än. Hoppas på att de fixar så att det blir svårare att få bra loot.

Testa barbar, blir svårare, hans lv 15classquest kan man inte ens göra för den ligger långt åt helvete i väster utanför betan medans rouge och wiz jag körde fick köra deras vilket boostar dmg något enormt...

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Valde Necromancer som första klass och jäklar vad lätt det är. Spelar på veteran eller vad det nu hette. Valde HC för att få adrenalinkick när man håller på att dö men har inte hänt än. Hoppas på att de fixar så att det blir svårare att få bra loot.

Necro är nog lättaste klassen också. Samma som i d2 där man kunde klara spelet helt utan gear om man verkligen ville. Det kommer dock fler svårighetsnivåer vid vanliga släppet om man vill skruva upp. Sen ska man komma ihåg att det här bara är introt, det lär bli svårare när man kommer längre. Vill du ha adrenalin så testa melee

Medlem

När slutar betan idag? Jag får det till att den stänger ner kl 20 idag. Stämmer det?

Medlem
Skrivet av I am Grööt:

När slutar betan idag? Jag får det till att den stänger ner kl 20 idag. Stämmer det?

Slutar på måndag 27/3 kl 21. Kanske blir någon timme tidigare pga sommartid.

Medlem
Skrivet av Ravenous:

Slutar på måndag 27/3 kl 21. Kanske blir någon timme tidigare pga sommartid.

Tack för svaret! Då hinner jag bli lvl 20 och låsa upp betaprylarna till retail.

Medlem

Okej. Lite träligt är det att ju starkare man blir, ju svagare känner man sig pga scalingen bla.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Då har jag efter en del initialt strul också kommit igång och lirat ett par timmar. På det stora hela måste jag nog säga att jag är:

Givetvis förstår jag att det är orättvist att döma hela spelet efter min upplevelse i Act 1 och level 13 men vissa saker kändes direkt sämre än väntat/vad jag hoppats på.

*Ranged Rogue. Jag spelar oftast som bågklass i den här sortens spel, och kommer närmast från Ranger i PoE och Demon Hunter i Diablo 3. Vet inte om det beror på att det är en hybridklass i D4 men den känns hittills väldigt tam. Jag har låst upp en autoattack samt en halvtaskig AoE-attack som jag låste upp på level 8 vilket inte ger någon tillfresställande loop än. De båda attackerna är därutöver visuellt väldigt tråkiga. På samma level i D3 hade jag skills som Hungering Shot, Impale, Entangling Shot, Caltrops, Rapid Fire, Smoke Screen, Vault, Bolas, Chakram, Preparation. En fin mix av autoattacks, AoE, defensiva färdigheter och annat kul. Än så länge är den helt enkelt förbaskat tråkig att spela, något som inte hjälps av:

*Cooldown på ens aktiva dodge. Väldigt tråkigt för en som spelar hit'n'run builds med hög mobility. Ta bort, tack.

*Mörkt. Blodigt. Rått. Ond, bråd död. Detta är något som D4 skulle återgå till efter kritiken mot att D3 var alldeles för ljust. Nog för att jag bara sett en bråkdel av spelets områden och fiender men jag anser att det inte är tillnärmelsevis tillräckligt av en återgång. Inte minst avseende blodstänken där alla är förhållandevis små, identiska på marken och försvinner på ett par sekunder. Halvminuten efter att ett trettiotal av helvetets demoner eller banditer tagits av daga på en liten yta är den till synes lika kliniskt välstädad som Blå Hallen inför en bankett.

*Låt mig rotera kameran tack.

*Bossen nere i kristallgrottorna kan vara den sämsta någonsin i ett ARPG, i mitt tycke. Jag överdriver inte här för någon komisk effekt utan jag anser verkligen att den var fenomenalt tråkig och långdragen jämfört med det mesta andra i genren. Det var en mainstoryboss och allt man skulle göra var att skjuta på vanliga fiender som satt fast i änden av ett koppel till huvudbossen som själv var immun mot skada. Inte sällan var bossen själv utanför bild och hela alltet kändes som att slåss mot vanliga fiender fast utdraget till absurdum. Trots att bossen emellanåt var utanför bild valde dock:

*Autotargeting (med kontroll) att skjuta på denna immuna fiende trots att det fanns andra som såväl var närmre och mottagliga för skada. Väldigt frustrerande.

*879:- Jag kör mest på konsol nuförtiden och endast digitalt. Det dyraste spel jag köpt någonsin var även det senaste fysiska - en samlarutgåva med steelbook och annat grejs för GoW 2018. Detta gick på 899:- D4 skulle därmed ta sig in på andra plats på listan med sin digitala standardutgåva.

Aja, liten rant. Ville nog mest ventilera min besvikelse då jag spelat D1, D2, D3, D2R och verkligen såg fram emot detta. Ska försöka få till ett par timmar till i dag och nå l20 och/eller testa en annan klass även om betan mest fått mig sugen på att dra igång D3 igen. Gläds med er som gillar spelet, låt inte mig förstöra ert nöje

Medlem
Skrivet av Ugly_Bob:

Då har jag efter en del initialt strul också kommit igång och lirat ett par timmar. På det stora hela måste jag nog säga att jag är:
https://media3.giphy.com/media/3oAt21Fnr4i54uK8vK/200w.gif

Givetvis förstår jag att det är orättvist att döma hela spelet efter min upplevelse i Act 1 och level 13 men vissa saker kändes direkt sämre än väntat/vad jag hoppats på.

*Ranged Rogue. Jag spelar oftast som bågklass i den här sortens spel, och kommer närmast från Ranger i PoE och Demon Hunter i Diablo 3. Vet inte om det beror på att det är en hybridklass i D4 men den känns hittills väldigt tam. Jag har låst upp en autoattack samt en halvtaskig AoE-attack som jag låste upp på level 8 vilket inte ger någon tillfresställande loop än. De båda attackerna är därutöver visuellt väldigt tråkiga. På samma level i D3 hade jag skills som Hungering Shot, Impale, Entangling Shot, Caltrops, Rapid Fire, Smoke Screen, Vault, Bolas, Chakram, Preparation. En fin mix av autoattacks, AoE, defensiva färdigheter och annat kul. Än så länge är den helt enkelt förbaskat tråkig att spela, något som inte hjälps av:

*Cooldown på ens aktiva dodge. Väldigt tråkigt för en som spelar hit'n'run builds med hög mobility. Ta bort, tack.

*Mörkt. Blodigt. Rått. Ond, bråd död. Detta är något som D4 skulle återgå till efter kritiken mot att D3 var alldeles för ljust. Nog för att jag bara sett en bråkdel av spelets områden och fiender men jag anser att det inte är tillnärmelsevis tillräckligt av en återgång. Inte minst avseende blodstänken där alla är förhållandevis små, identiska på marken och försvinner på ett par sekunder. Halvminuten efter att ett trettiotal av helvetets demoner eller banditer tagits av daga på en liten yta är den till synes lika kliniskt välstädad som Blå Hallen inför en bankett.

*Låt mig rotera kameran tack.

*Bossen nere i kristallgrottorna kan vara den sämsta någonsin i ett ARPG, i mitt tycke. Jag överdriver inte här för någon komisk effekt utan jag anser verkligen att den var fenomenalt tråkig och långdragen jämfört med det mesta andra i genren. Det var en mainstoryboss och allt man skulle göra var att skjuta på vanliga fiender som satt fast i änden av ett koppel till huvudbossen som själv var immun mot skada. Inte sällan var bossen själv utanför bild och hela alltet kändes som att slåss mot vanliga fiender fast utdraget till absurdum. Trots att bossen emellanåt var utanför bild valde dock:

*Autotargeting (med kontroll) att skjuta på denna immuna fiende trots att det fanns andra som såväl var närmre och mottagliga för skada. Väldigt frustrerande.

*879:- Jag kör mest på konsol nuförtiden och endast digitalt. Det dyraste spel jag köpt någonsin var även det senaste fysiska - en samlarutgåva med steelbook och annat grejs för GoW 2018. Detta gick på 899:- D4 skulle därmed ta sig in på andra plats på listan med sin digitala standardutgåva.

Aja, liten rant. Ville nog mest ventilera min besvikelse då jag spelat D1, D2, D3, D2R och verkligen såg fram emot detta. Ska försöka få till ett par timmar till i dag och nå l20 och/eller testa en annan klass även om betan mest fått mig sugen på att dra igång D3 igen. Gläds med er som gillar spelet, låt inte mig förstöra ert nöje

Visst 900spänn är mycket men o andra sidan om man gillar spelet kommer du få många timmar att lira. Nu vet vi inte hur mycket de kommer mjölka med DLC content osv men ändå.

Medlem
Skrivet av dTexN:

Okej. Lite träligt är det att ju starkare man blir, ju svagare känner man sig pga scalingen bla.

Ja var lite kul att en möta en lvl 20 quillrat efter att man slaktat pit lords och gigantiska demoner

Skribent
Skrivet av Kleptoman:

Valde Necromancer som första klass och jäklar vad lätt det är. Spelar på veteran eller vad det nu hette. Valde HC för att få adrenalinkick när man håller på att dö men har inte hänt än. Hoppas på att de fixar så att det blir svårare att få bra loot.

Necron och Sorc är OP i nuläget, men jag tror de kommer tweaka klasserna en hel del. Minns hur Mage i Wow med sin invisibility och pyroblast var sjukt OP under betan, men ändrades sen.

Sen tror jag även de ökat på drop raten på legdendary items för min Necro (lvl 20 nu) är kittad från topp till tå i dessa och de fortsätter droppa hela tiden. Så jag tror de bara vill att man ska få liten chans att spel och känna på hur spelets loot ser ut på högre nivåer.


signatur

"Writer and Fighter"

Moderator | Testpilot
Skrivet av dTexN:

Okej. Lite träligt är det att ju starkare man blir, ju svagare känner man sig pga scalingen bla.

Alltid tyckt det där är ett lustigt påstånde. Utan level scaling blir så blir ju alla monster och fiender svårare ju längre du tar dig in i spelet ändå, exempelvis Diablo I & II. Med andra ord är det ingen större skillnad egentligen.

Det som kan kännas drygt är väl att man inte riktigt kan gå tillbaka till ett tidigare område och känna sig stark. Dock tycker jag vad de gjort är bra, för då är alla områden i spelet relevanta att levla och jaga loot i. Annars blir det bara som i de tidigare spelen att man farmar sista bossen helatiden - vilket blir tradigt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Xmk
Medlem

Gillar helt klart necro mest men druid är rätt stabil! Dock känns werewolf lite enformigt, bra dmg och sjukt tanky.

Medlem

Spelade det på Series S och hade inga som helst problem och tyckte det såg helt ok ut rent grafisk.

Jag gillar det som tusan. Stämningen är på topp och gillar att det är så pass mycket cutscenes det gör mycket för världsbygget. Körde Sorceress i klassisk Diablo máner med fireball pch firewall. Fick dessutom någon passiv effekt som gjorde att jag hade någon procents chans att framkalla firewall under fienderna med min vanliga fireball samt att jag fick en speedboost om jag själv stod i en.

Tycker det har en bra tyngd och spellsen kändes väldigt tillfredställande. Världen kändes lite mer levande mycket tack vare alla andra spelarna såklart men också pga av storybeatsen och alla invånare i städerna. Jag ser väldigt mycket fram emot att köra igenom hela spelet men när det blir har jag ingen aning om för jag tänker inte betala 850-1000 spänn för det fuck that.

Medlem
Skrivet av Ugly_Bob:

Givetvis förstår jag att det är orättvist att döma hela spelet efter min upplevelse i Act 1 och level 13 men vissa saker kändes direkt sämre än väntat/vad jag hoppats på.

*Ranged Rogue.

*Cooldown på ens aktiva dodge. Väldigt tråkigt för en som spelar hit'n'run builds med hög mobility. Ta bort, tack.

Ska försöka få till ett par timmar till i dag och nå l20 och/eller testa en annan klass även om betan mest fått mig sugen på att dra igång D3 igen.

Ranged rogue tyckte jag också kändes rätt underwhelming, men melee rogue var grym. Körde dock inte tillräckligt länge med Ranged (inte du heller), så gissar att det tar sig. De flesta klasser har "ahaaa"-moments tycker jag, när saker plötsligt klickar. Förutom sorc och necro som var op direkt från lvl1.

Gällande dodge: du får skor sen som ger flera charges. Jag gillar det, det blir taktiskt att inte bara dodga hela tiden utan faktiskt positionera sig och använda dodge när det verkligen krävs. Ta inte bort tack, enligt mig.

Testa lite andra klasser, jag är riktigt positiv. Generellt ska man dock inte glömma att det bara är introt vi får testa, en build kan ju stå och falla med de unika items man får tag på, och det kommer ju långt senare. Ex Barb som generellt anses vara för svag, den har också plats för fler unika vapen som kan påverka längre fram osv. Vissa klasser är grymma direkt och andra grymma senare.

Jag älskade necro, dock lite op. Det kommer dock fler svårighetsnivåer i riktiga släppet, så lär skruva upp nåt steg eller två om det blir min första riktiga char.

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:

Alltid tyckt det där är ett lustigt påstånde. Utan level scaling blir så blir ju alla monster och fiender svårare ju längre du tar dig in i spelet ändå, exempelvis Diablo I & II. Med andra ord är det ingen större skillnad egentligen.

Det som kan kännas drygt är väl att man inte riktigt kan gå tillbaka till ett tidigare område och känna sig stark. Dock tycker jag vad de gjort är bra, för då är alla områden i spelet relevanta att levla och jaga loot i. Annars blir det bara som i de tidigare spelen att man farmar sista bossen helatiden - vilket blir tradigt.

Jag kan köpa klagomål i öppna rollspel då det hämmar spänningen i att upptäcka saker. Liksom springa in i en grotta och det är ett level 40+ troll där när man är lvl 2 är rätt kul (skrämmande). Men i övrigt håller jag med att det i princip är samma grej.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Alltid tyckt det där är ett lustigt påstånde. Utan level scaling blir så blir ju alla monster och fiender svårare ju längre du tar dig in i spelet ändå, exempelvis Diablo I & II. Med andra ord är det ingen större skillnad egentligen.

Det som kan kännas drygt är väl att man inte riktigt kan gå tillbaka till ett tidigare område och känna sig stark. Dock tycker jag vad de gjort är bra, för då är alla områden i spelet relevanta att levla och jaga loot i. Annars blir det bara som i de tidigare spelen att man farmar sista bossen helatiden - vilket blir tradigt.

Instämmer om level scaling, det är positivt. Det blir ju ett måste av den öppna världen, om man gör saker i olika ordning skulle det bli riktigt tråkigt om alla fiender var svinlåg level när man mötte dem. Eller för linjärt ändå om det skiljde för mycket. De har ju olika områden med min-level iaf, vilket jag gillar. Det styr lite i vilken ordning man "borde" göra saker utan att styra för hårt. Men går man helt fel blir det tufft. Det blir också större och större vikt att bygga sin build rätt och ha rätt gear ju högre level man blir.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Alltid tyckt det där är ett lustigt påstånde. Utan level scaling blir så blir ju alla monster och fiender svårare ju längre du tar dig in i spelet ändå, exempelvis Diablo I & II. Med andra ord är det ingen större skillnad egentligen.

Det som kan kännas drygt är väl att man inte riktigt kan gå tillbaka till ett tidigare område och känna sig stark. Dock tycker jag vad de gjort är bra, för då är alla områden i spelet relevanta att levla och jaga loot i. Annars blir det bara som i de tidigare spelen att man farmar sista bossen helatiden - vilket blir tradigt.

Hade föredragit linjär lvl scaling zonvis fram tills man når endgame. Sedan blir det någon typ av world state change och att allt är lv50+ eller vad maxlvln nu är för att ge återspelsvärde i gamla zoner och kunna få relevant loot.

Upplever just nu att så som det är, så dödar det känslan av att man blir starkare under själva resan, vilket för mig är en av många glädjepelare i denna typ av spel 😀


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Moderator | Testpilot
Skrivet av Kalliban:

Instämmer om level scaling, det är positivt. Det blir ju ett måste av den öppna världen, om man gör saker i olika ordning skulle det bli riktigt tråkigt om alla fiender var svinlåg level när man mötte dem. Eller för linjärt ändå om det skiljde för mycket. De har ju olika områden med min-level iaf, vilket jag gillar. Det styr lite i vilken ordning man "borde" göra saker utan att styra för hårt. Men går man helt fel blir det tufft. Det blir också större och större vikt att bygga sin build rätt och ha rätt gear ju högre level man blir.

Precis. Helt öppet är det ju inte från första början. Vissa områden i betan var level 35+ vilket indikerar att vissa områden måste du ha en minimum level för att kunna ta sig an, men sedan scalear den med dig också.

Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag kan köpa klagomål i öppna rollspel då det hämmar spänningen i att upptäcka saker. Liksom springa in i en grotta och det är ett level 40+ troll där när man är lvl 2 är rätt kul (skrämmande). Men i övrigt håller jag med att det i princip är samma grej.

Tror man kommer kunna stöta på sådant ändå med tanke på det jag och Kalliban skrev ovan. Diverse strongholds har satt minimum som level 25 och jag har då kanske sprungit förbi som level 16.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:

Precis. Helt öppet är det ju inte från första början. Vissa områden i betan var level 35+ vilket indikerar att vissa områden måste du ha en minimum level för att kunna ta sig an, men sedan scalear den med dig också.

Tror man kommer kunna stöta på sådant ändå med tanke på det jag och Kalliban skrev ovan. Diverse strongholds har satt minimum som level 25 och jag har då kanske sprungit förbi som level 16.

Ja, jag tror de flesta tänker på Oblivion när de tänker level-skalning och där blev det nästan löjligt då det precis följde din level vart än du gick. Det spelet hade i princip inte behövt ha levlar för de spelade ingen roll alls.


signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv

Efter några timmars spelande är min åsikt att det är rätt kul ändå. Om man spelar rätt klass.

Kul: Rogue, Sorcerer och Druid.
Mindre kul: Barbarian. Blir kanske roligare när man tål lite mer.
Sjukt tråkig: Necromancer. Det är ju bara att stå och glo.

Jag är ju inte ett fan av att grinda quests. Föredrar en schysst gameloop.

De har dock att jobba med.
Tycker det är på tok för krångligt att undvika projektiler.
Det är så mycket på skärmen att jag klickar på fiender/lådor/annan skit istället för att springa undan från projektiler, vilket leder till att karaktären ställer sig och slår på annat istället. Noll precision.
Ens hitbox är ju fan massiv. Blir träffad av saker som ser ut att vara flera meter bort.
Dodge funktionen har alldeles för lång cooldown för antalet attacker som kommer mot en.

Medlem

Förvånad över att ingen nämnt den icke så lätta slutbossen för det Stronghold som ligger uppe i norr? Lagom svår i det lilla utrymmet

Medlem

Spelade lite mer barb idag. Han kändes underwhelming i början, tog mkt stryk osv. Men runt level 10-12 blev han stark tycker jag, stor skillnad. Thorns och bleed och allt bara dör, samtidigt som man har stor damage reduction. Kul att hoppa in i en klunga, taunta och se allt dö.

Medlem

Spelat några timmar i helgen. En del buggar, osynliga väggar när man ska lämna staden. Många klagar på barbaren men tyckte han var som i alla andra diablo väldigt lättspelad. Nästan för lätt. Mycket loot. Bytte efter level 20.

färdighets-trädet, helt ok, ser mer avancerat ut än tidigare spel, men är ju tämligen platt det också. tänket känns igen från t.ex. torchlight även om layouten skiljer sig.

Däremot så finns finns ett större problem för mig. Meh, går och diskar istället.
Spelat D1, D2, D3, och dom har varit skiftande men ändå diablo. Det här känns... generiskt. Välgjort ja, men lite identitetslöst.
Fick tvinga mig tillbaka lite för jag ville verkligen få känslan för det. Frågan är ju hur det kommer ändra sig till skarp release, svårt att se.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Spelade lite mer barb idag. Han kändes underwhelming i början, tog mkt stryk osv. Men runt level 10-12 blev han stark tycker jag, stor skillnad. Thorns och bleed och allt bara dör, samtidigt som man har stor damage reduction. Kul att hoppa in i en klunga, taunta och se allt dö.

Jag hade riktigt kul med min barbarian, men den kändes riktigt squishy i början, och jag upplevde att motståndet var ojämnt från boss till boss. Jag körde en rekommenderad whirlwind-spec som fungerade bra när jag rensade vågor av trash mobs och de flesta bossarna fram till den sista storybossen. Den var så sjukt elak att jag fick respecca och satsa på DoTs istället. Jag lyckades inte hitta någon one size fits all-build.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Moderator | Testpilot

Barbaren känns värdelös om man inte kör bleed & thorn. Whirlwind kan fungera mot trashmobs och elites, men mot bossar är Whirlwind på riktigt skräp. Upheavel är också bra!

Druid har jag inte haft mycket problem med när jag kört en poison build. Allt bara dog och jag tog typ ingen skada alls.

Tycker inte man ska dömma klasserna allt för mycket nu när vi kan bli level 100 och inte ens fått använda Paragon-trädet, eller ens klass fulla potential då en del klass-quests var låsta i andra områden vi inte kunde gå till.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skriv svar