Have a Nice Death

Robot
Have a Nice Death

Vad skulle hända om dödsriket var som vilket företag som helst, med mellanchefer och byråkrati? Have a Nice Death har svaret.

#have-a-nice-death


Medlem

Ser riktigt trevligt ut. Kommer garanterat att köpas någon gång under året.

Medlem

Det estetiska ser helt klart trevligt ut och flytet i striderna ser bra ut. Synd bara att det är ett "roguelite" då det inte är någon höjdare för mig personligen, så det blir förmodligen att jag skippar detta.

Tack för en trevlig recension.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Fick nys om det här spelet nyligen, och nu blev jag ännu mer intresserad. Blir antagen ett köp så småningom.

Redaktör
Ponny

Roguelite skrämmer mig lite (läser rogu-elit?) men det verkar väldigt kul. Önskelista? Önskelista.


signatur

En Bamseponny av folket

Skribent

Jodå, detta är man sugen på när man behöver en paus från Hades och Dead Cells.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Ser trevligt ut, dock väldigt less på alla dessa roguelites. Kommer för lite bra metroidvanias som är fräscha, när det väl kommer ett så ser det exakt ut som förra metroidvania-spelet som kom innan.

Medlem

Det är tajt. Men tyckte det kändes för deriviativt.
Allt spelet gör kan jag tydligt koppla till ett relativt nytt liknande spel... Och behövs inte så många spel.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Blev superhypead o trodde jag skulle få mätta mina hollow knight begär lite men sen såg jag roguelite.... fan


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Det är tajt. Men tyckte det kändes för deriviativt.
Allt spelet gör kan jag tydligt koppla till ett relativt nytt liknande spel... Och behövs inte så många spel.

Tycker det ser kul ut.
Vad är det för liknande spel du talar om?

Medlem
Skrivet av AdamMK:

Tycker det ser kul ut.
Vad är det för liknande spel du talar om?

Främst Hollow Knight och Hades


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar