Robot
The Finals

Teabaggandet är inte personligt, det är bara showbusiness.

#the-finals


Medlem

Spela betan, grafik är riktigt imponerande men gameplay var sjukt tråkigt, kändes som minimalt taktiskt.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Testat på alfan och betan, tyvärr kändes spelet väldigt meh. Det kanske känns bättre vid skarp release, får se om jag testar på det igen då.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Avstängd

Nya Lawbreakers?

Svårt att få någon klar bild av gameplayet av den kaotiska trailern.

Medlem

Såg otroligt bra ut grafiskt tycker jag, men inte riktigt vad jag är sugen på o spela. Lirar lite lugnare SP spel så som Hogwarts legacy atm, hoppas bli klar med det innan nya Zelda kommer.

Medlem

Nja inget för mig. Tyckte gameplay var barnsligt och ganska hetsigt. Sen var gamemoden inget att hurra över heller. Försökte spela själv ibland och hamnade med lagkamrater som lämnade ganska omgående. Svårt att göra något då

Påtvingad stress i spel, kul?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Är det bara jag som avskyr sånahär hysteriska trailers som inte säger ett dugg i slutändan?

Edit: "Dice-veteraner". Figures...
Battlefield har inte vart intressant sedan BF3.

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Påtvingad stress i spel, kul?

Smaken är som baken. Vissa gillar competitive spel, vissa inte. Vem har rätt eller fel? Ingen, finns inga rätt eller fel i vad folk tycker är entertaining.

Jag älskade The Finals, precis min typ av spel. Det är otroligt mycket strategi involverat i de högre rankerna och kommer bara bli bättre. Bra pace och bra TTK, för min smak.

Medlem
Skrivet av Razken:

Är det bara jag som avskyr sånahär hysteriska trailers som inte säger ett dugg i slutändan?

Edit: "Dice-veteraner". Figures...
Battlefield har inte vart intressant sedan BF3.

Det är just de Dice-veteraner som gjorde BF3 som gör The Finals.

Avstängd

Riktigt bra FPS jämfört med andra populära FPS, hoppas bara perfomance och hitreg blir bättre. Annars har jag haft riktigt skojj när jag lirat. Balanseringen är väl inte top notch just nu men utöver det är det det roligaste FPSet jag kört på länge.

Medlem

Testade betan och körde ca 1 timme och kom fram till vad jag redan misstänkte att det inte är något för mig.

Avstängd

Hoppas det kommer till Xcloud.

Skribent
Skrivet av Fezk:

Testat på alfan och betan, tyvärr kändes spelet väldigt meh. Det kanske känns bättre vid skarp release, får se om jag testar på det igen då.

Skrivet av Bobiri:

Nja inget för mig. Tyckte gameplay var barnsligt och ganska hetsigt. Sen var gamemoden inget att hurra över heller. Försökte spela själv ibland och hamnade med lagkamrater som lämnade ganska omgående. Svårt att göra något då

Tråkigt med lagkamrater som lämnar en i sticket! Kanske eftersom spelet/gamemodet var så pass nytt var det inte helt självklart för alla vad man ska göra (eller som undertecknad, glömmer bort objectives...)

Skrivet av Prixm:

Smaken är som baken. Vissa gillar competitive spel, vissa inte. Vem har rätt eller fel? Ingen, finns inga rätt eller fel i vad folk tycker är entertaining.

Jag älskade The Finals, precis min typ av spel. Det är otroligt mycket strategi involverat i de högre rankerna och kommer bara bli bättre. Bra pace och bra TTK, för min smak.

Kul! Känns som att det kan bli en hit bland en viss typ av spelare. Kändes dock som det var rätt blandade färdighetsnivåer bland spelarna i betan, men gissningsvis är det rätt svårt för dem att balansera lagen/spelarna under alfan och betan. Men tror absolut att det kan komma mycket intressanta strategier och tekniker när folk får leka lite mer med vapnen och förmågorna.

Skrivet av fejksson:

Riktigt bra FPS jämfört med andra populära FPS, hoppas bara perfomance och hitreg blir bättre. Annars har jag haft riktigt skojj när jag lirat. Balanseringen är väl inte top notch just nu men utöver det är det det roligaste FPSet jag kört på länge.

Ja, de försöker verkligen lägga till lite nya grejer i en shooter, så det kan bli spännande!

Skrivet av Prixm:

Smaken är som baken. Vissa gillar competitive spel, vissa inte. Vem har rätt eller fel? Ingen, finns inga rätt eller fel i vad folk tycker är entertaining.

Jag älskade The Finals, precis min typ av spel. Det är otroligt mycket strategi involverat i de högre rankerna och kommer bara bli bättre. Bra pace och bra TTK, för min smak.

Härligt att höra att det är något för dig, det vore synd om spelet släpptes och de inte hade någon som spelade.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av fejksson:

Riktigt bra FPS jämfört med andra populära FPS, hoppas bara perfomance och hitreg blir bättre. Annars har jag haft riktigt skojj när jag lirat. Balanseringen är väl inte top notch just nu men utöver det är det det roligaste FPSet jag kört på länge.

Håller med på alla punkter

Medlem

Det SÅG ju väldigt roligt ut. Känns som ett spel som har något lite unikt att erbjuda.
Sen är det inte min genre. Men vertikaliteten och det förstörbara är ju som gjort för minnesvärda stunder.

1
Skriv svar