Min första film(i garrys mod)

Medlem
Min första film(i garrys mod)

Tjo gjort min första domino film i garrys mod. Mest som ett test.

http://www.youtube.com/watch?v=NNNuTJ_YjOA

Inaktiv

Helt klart cool video. Det ända negativa är väl själva kameran men vet att det inte är lätt att göra något åt den.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Kan inte råka vara så att du är arbetslös?
Häftigt dock.

Medlem

Kul, fast jag hade gärna sett lite mer... instabil action - mer explosioner som kastar iväg föremål som träffar nästa moment istället för domino bakom varje hörn.

För att åtgärda kameran, kan du inte filma ur vissa fasta vinklar utan att röra kameran och sedan klippa ihop dessa i ett riktigt redigeringsprogram?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Allt annat än kameran dög i mitt tycke, men gör som CastorFiber sa att du filmar från fasta punkter och klipper ihop så kommer det nog blir så bra så.

Medlem

Häftigt
Som sagt ett antal gånger dock, så kunde kameran varit bättre
Men annars var det bra


signatur

"What do a PC and an air conditioner have in common?"
"They both stop working if you open Windows!"

Medlem

Rätt så kul. Men gör den lite mer random

Bra gjort anyways.


signatur

Rawr

Medlem

Riktigt coolt, speciellt med ballongerna men försök få med mer explosioner så att det inte blir långtråkigt.

Medlem

Tackar för all feedback (Och nej jag är faktist inte arbetslös, utan gjorde grejen snabbt som ett litet arbete på en konstskola)

Jo jag vet att kameran är lite svår hanterlig. Anledningen varför jag ville filma hela domino grejen i en ända tagning var för att de inte skulle verka som nå fusk + att de då krävde mindre video redigeringar då.

Okej så ni vill ha mer explosioner alltså ^^

Medlem

Coolt


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Riktigt snyggt! Det enda felet är , som redan nämnt, kameran :S


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Riktigt bra film!

Medlem

bra jobbat kul å se folks ider


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar