Hoppsan! "Left 4 Dead 3" skymtat i CS2-betafiler

Robot
Hoppsan! "Left 4 Dead 3" skymtat i CS2-betafiler

Men "Prioritet – ingen" bådar inte gott.

#counter-strike-2, #left-4-dead-3, #valve


Medlem

Var väl snack om att Left 4 Dead 3 skulle bli ett VR-spel(eller att skulle funka både i VR och utan) när det läcktes concept art från det för ett par år sedan.

Så nog har något varit under utveckling och det skulle inte förvåna mig om nästa Left 4 Dead blir ett VR-spel likt Alyx. Det skulle väl suga lite om så var fallet enligt mig, men men.

Dom läckta bilderna i fråga:


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Är verkligen på tiden Valve lär sig räkna till 3! Half-Life, Portal och L4D behöver det! Om det implementeras VR ser det ju gött ut!

Medlem

"Råkar" få med saker........ alla kör väl med scrum-master som har stenkoll på allt som går ut? eller liknande....... Känns nästan lite pinsamt, allt är marketing..... "ops! Did I do that?"

Umi
Medlem

Turtle Rock var "med" och utveckla L4D, men med Valves hjälp så blev det ett spel av det. TR track record med Evolve och Back 4 Blood är inget och jubla åt...

Medlem

Kan inte bli sämre än Back4Blood i alla fall (hoppas man).

Medlem

dod3


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Avstängd
Medlem
Skrivet av Umi:

Turtle Rock var "med" och utveckla L4D, men med Valves hjälp så blev det ett spel av det. TR track record med Evolve och Back 4 Blood är inget och jubla åt...

Jag har för mig att många som jobbade för TRS under utvecklingen av L4D blev anställda av Valve.

De som blev kvar har gjort flopparna...

Medlem
Skrivet av kebbe:

Kan inte bli sämre än Back4Blood i alla fall (hoppas man).

Jag hade rätt kul med det. Men är ingen hardcore multiplayer gubbe på något sätt.

Medlem
Skrivet av lasseedsvik:

"Råkar" få med saker........ alla kör väl med scrum-master som har stenkoll på allt som går ut? eller liknande....... Känns nästan lite pinsamt, allt är marketing..... "ops! Did I do that?"

Tänkte säga precis detta. Att det ligger filer och skräpar som "råkar" avslöja ditt eller datt känns mer och mer osannolikt. Såklart, de delar ibland resurser mellan spel osv osv, men kom igen.. Känns mer som ett sätt att kommunicera med folk, men utan att råka ut för "Men på E3 SA ni att.." osv. Släppa lite teaser material, lite PR, lite tråkiga sanningar, helt med möjligheten att förneka när verkligheten ändras, vilket ju folk sällan har förståelse för..


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av Umi:

Turtle Rock var "med" och utveckla L4D, men med Valves hjälp så blev det ett spel av det. TR track record med Evolve och Back 4 Blood är inget och jubla åt...

Slängde man ihop ett gäng polare i Back4Blood så fick man ett par roliga kvällar zombie ös. Var kul så länge det varade 🙂

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

En stor miss som jag inte förstod mig på hur dom kunde missa i back 4 blood var "Campaign Versus" det var bokstavligen det som var kärnan i vad som gjorde gammla L4D2 så bra och att spelarbasen var så stabil såpass länge (givetvis att man kunde modda också).


signatur

Du kan kissa utan att bajsa men inte bajsa utan att kissa

Medlem

"Det närmaste en trea vi kommit är Back 4 Blood som släpptes hösten 2021. Det har snarlikt nammn och upplägg, och gjordes dessutom av Turtle Rock (gänget som kodade Left 4 Dead-spelen). "

"gänget som kodade Left 4 Dead-spelen"... hmm not so much: https://youtu.be/EdRLNUGmFC8?t=1431

Umi
Medlem
Skrivet av Constantine:

"Det närmaste en trea vi kommit är Back 4 Blood som släpptes hösten 2021. Det har snarlikt nammn och upplägg, och gjordes dessutom av Turtle Rock (gänget som kodade Left 4 Dead-spelen). "

"gänget som kodade Left 4 Dead-spelen"... hmm not so much: https://youtu.be/EdRLNUGmFC8?t=1431

This...

1
Skriv svar