Skäms ni över att ni har en konsol på tv bänken?

Medlem

Bryr mig inte vad andra tycker. Jag har ps5, dator osv kunde inte brytt mig mindre om någon antytt något. De är ju deras problem isåfall.

Medlem
Skrivet av KoP:

Känner man skam så är det nog enbart ens egna bild utav vad man tror att andra tycker och tror som man målar upp i sitt egna huvud.

Japp, stämmer helt. När jag skämdes hade jag ju själv målat upp bilden "TV-spel är bara för småbarn". Jag hade självklart hört det någon gång först, men det var jag själv som förstärkte alltihopa.

Medlem
Skrivet av Swedengamer:

Japp, stämmer helt. När jag skämdes hade jag ju själv målat upp bilden "TV-spel är bara för småbarn". Jag hade självklart hört det någon gång först, men det var jag själv som förstärkte alltihopa.

Men det finns faktiskt fortfarande människor som tror menar att tv spel är enbart för barn. Det var ju en här i kommentarerna som skrev att någon blev ??? Vuxen spel??
Det är helt otroligt att det finns fortfarande sådana människor. Dom har verkligen ingen koll på hur spel branschen är idag😂😂

Sätt ett barn framför ett avancerat verklighets troget statsbyggar simulator spel, kommer barnet tycka om det och klara av att spela det? Nej såklart inte för de är för svåra för små barn.
Skräck spel är inte för barn med bland annat.
Svåra strategi spel tycker barn säkert inte om heller.

Plus att grafiken blir mer och mer verklighets troget filmiskt. Men det har väl dom ingen koll på heller.

Medlem
Skrivet av Guld:

Men det finns faktiskt fortfarande människor som tror menar att tv spel är enbart för barn.

Nästa gång du besöker en sådan person, peka på bokhyllan och säg att böcker är bara för småbarn och börja prata om Alfons Åberg.

Medlem

Skulle skämmas mer över att spendera fredagar- och lördagkvällar med att kolla Let's Dance och Melodifestivalen som de flesta andra gör...


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Nope,själv har jag 6 konsoler under tvn.

Skriv svar