Fragzone-Fredag – Älska kommunism, hata Last of Us, vinn God of War: Ragnarök!

Robot
Fragzone-Fredag – Älska kommunism, hata Last of Us, vinn God of War: Ragnarök!

Se oss live klockan 14, eller när du vill i efterhand.

#fragzone-fredag, #bildtext


Medlem

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Antar att jag är skyldig? Inte timmar, vore väloptimerat då, dagar.


signatur

7900XTX
7800X3D

Skribent

#bildtext Det var en av de där dagarna när mördaren kom förbi graven för att visa respekt för sitt offer.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

#bildtext Geoff visste inte ens som vuxen att man helst inte bör ta en selfie framför gravstenen, och inte heller att "Victory"-tecknet kan tolkas på olika sätt beroende på vilket håll man ger det...

Medlem

#bildtext The pope is dead, long live the pope.

Medlem

#bildtext ”Hur många inställda år kan E3 överleva?”


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Redaktör
Ponny

Vet att jag är diskvalificerad från tävlingen, men ändå!

#bildtext Rest in pieces. Vänligen, Geoff


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör

#bildtext (också utanför tävlan)

"Jag gjorde det, Hideo! Visst får jag en roll i Death Stranding 2 nu som du lovade?"


signatur
Medlem

#bildtext här har vi han igen, ständigt denna Geoff


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

#bildtext Se till att det blir en bra bild nu! Jag vill att folk minns mig som E3-dräparen och inte Doritos kungen...

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

#bildtext E3 har nu äntligen fått lugn och ro, men sorgen behöver inte vara länge kära fans. Ni kan alltid lita på oss hos på The Game Award, vi lever kvar, nu och föralltid!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

#bildtext
"gg ez" - Keighley

Medlem

#bildtext It’s mine, my own, my precious - Keighley


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

#bildtext *kokainsnortarljud*


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

I ett hus i skogens slut
Liten podcast tittar ut.
Fz skuttar fram så fort släpper ingen poooood


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Mellan 2007-2012 så följde jag en videoserie/podcast som hette "Totally Rad Show", som var på Revision3's online-nätverk. De lade upp avsnitt varje vecka, relativt regelbundet och oavbrutet. Det var ju lite "nördtema" kring den serien/podcasten. Handlade om allt från filmer, spel, tv-serier, serietidningar.

De som höll i det var Alex Albrecht (från Diggnation, Project Lore och nu på senare tid varit host för vissa spelmässor), Daniel Trachtenberg (som gick och blev en regissör, han regisserade "10 cloverfield lane", "Prey" och lite annat). Jeff Cannata var även den tredje personen som höll i Totally Rad Show.

Vart jag ville komma med detta, är att när video-podcasten som de höll i slutade sändas online, så har jag haft lite av en saknad. Men jag har funnit lite samma uppskattning i Fragzone-Fredag på senare år.

Så det tackar jag för!

Vill också få det sagt att Daniel har skött nya rollen på FZ fruktansvärt bra och har väldigt fint/naturligt fortsatt med Fragzone-Fredag, det har verkligen fungerat jättebra från mitt perspektiv som tittare. Tomas och Fredrik har tagit facklan av Calle på ett väldigt fint sätt med, jag är så nöjd.

Ni är så duktiga, grabbar!

Medlem

#bildtext Kittlar dödsskönt i kistan

Medlem

#bildtext


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

#Bildtext (Ej medverkande i tävlingen såklart ^^)

"Vart är all gratis merch?"

Medlem

#bildtext Press X to Pay Respects

Medlem

#bildtext "Its just a prank, bro"


signatur

Owl'rly?

Medlem

#bildtext "Dropping the mic"-sound

Chefredaktör
Skrivet av Foxmulder:

Mellan 2007-2012 så följde jag en videoserie/podcast som hette "Totally Rad Show", som var på Revision3's online-nätverk. De lade upp avsnitt varje vecka, relativt regelbundet och oavbrutet. Det var ju lite "nördtema" kring den serien/podcasten. Handlade om allt från filmer, spel, tv-serier, serietidningar.

De som höll i det var Alex Albrecht (från Diggnation, Project Lore och nu på senare tid varit host för vissa spelmässor), Daniel Trachtenberg (som gick och blev en regissör, han regisserade "10 cloverfield lane", "Prey" och lite annat). Jeff Cannata var även den tredje personen som höll i Totally Rad Show.

Vart jag ville komma med detta, är att när video-podcasten som de höll i slutade sändas online, så har jag haft lite av en saknad. Men jag har funnit lite samma uppskattning i Fragzone-Fredag på senare år.

Så det tackar jag för!

Vill också få det sagt att Daniel har skött nya rollen på FZ fruktansvärt bra och har väldigt fint/naturligt fortsatt med Fragzone-Fredag, det har verkligen fungerat jättebra från mitt perspektiv som tittare. Tomas och Fredrik har tagit facklan av Calle på ett väldigt fint sätt med, jag är så nöjd.

Ni är så duktiga, grabbar!

Tack för fina ord, det värmde verkligen! ❤️

Medlem

#bildtext Less E3 to cover, more backlog to discover!

Avstår potentiell vinst i denna tävling då jag redan äger God of War.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av Jonkan:

#bildtext Less E3 to cover, more backlog to discover!

Avstår potentiell vinst i denna tävling då jag redan äger God of War.

Du kan ge det till mig om du vinner


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Du kan ge det till mig om du vinner

Jag har aldrig vunnit något om man ser till tävlingar på hemsidor och lär inte göra det nu heller, men OM jag gör det så får du spelet av mig.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Jag har aldrig vunnit något om man ser till tävlingar på hemsidor och lär inte göra det nu heller, men OM jag gör det så får du spelet av mig.

Tack Freakon!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

#bildtext snipp snapp snut, så var sagan slut.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

12
Skriv svar