Nintendo utannonserar det fysiska eventet Nintendo Live 2023

Robot
Nintendo utannonserar det fysiska eventet Nintendo Live 2023
Redaktör
Ponny

"OMG! SUPER NINTENDO SWITCH!" tänktes spontant. Men nä, verkar inte vara den typen av spektakel.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Citat:

besökare kommer bland annat att kunna spela Switch-spel

Inte för att vara den som är den - men spela Switch-spel kan jag spela på toaletten (och gör). Behövs ingen biljett för det, äl.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

"OMG! SUPER NINTENDO SWITCH!" tänktes spontant. Men nä, verkar inte vara den typen av spektakel.

it's all about the games, baby.
Hur mycket nöjde får jag egentligen ut av att Switch istället för att vara typ 60% av prestandan mot "current-gen" så är den 80%...?

Jag tror att lite efterbliven prestanda kan vara till Switch's fördel då det lär hjälpa plattformen att undvika en massa halvdassiga ports av spel som var populär för ett par år sedan.

Om du vill ha "Switch 2 - mer prestanda! Mer spel! [men fullt av rejält oljämna upplevelser beroende på developer commitment och massa annat]".. så köp Steam Deck


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Anton Q:

it's all about the games, baby.
Hur mycket nöjde får jag egentligen ut av att Switch istället för att vara typ 60% av prestandan mot "current-gen" så är den 80%...?

Jag tror att lite efterbliven prestanda kan vara till Switch's fördel då det lär hjälpa plattformen att undvika en massa halvdassiga ports av spel som var populär för ett par år sedan.

Om du vill ha "Switch 2 - mer prestanda! Mer spel! [men fullt av rejält oljämna upplevelser beroende på developer commitment och massa annat]".. så köp Steam Deck

60% av prestandan mot current gen? Vilken dröm.

Medlem
Skrivet av Querth:

60% av prestandan mot current gen? Vilken dröm.

Höftade. The point is my point.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Finns ju rykten om att nästa konsol släpps julen 2023, så avslöja det under detta eventet är ju inte orimligt!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Skribent
Skrivet av korvmos:

Finns ju rykten om att nästa konsol släpps julen 2023, så avslöja det under detta eventet är ju inte orimligt!

Om de dessutom har ett "mässgolv" så finns det ju chansen att ge besökarna möjlighet att klämma på en prototyp av nya konsolen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Om de dessutom har ett "mässgolv" så finns det ju chansen att ge besökarna möjlighet att klämma på en prototyp av nya konsolen.

Tänkte samma! Utannonsering tidigare än eventet, och sen testa SUPER NINTENDO SWITCH på mässgolvet. 😍

Medlem
Skrivet av Querth:

60% av prestandan mot current gen? Vilken dröm.

Det går nog om de monterar in en liten modulär kärnreaktor istället för batteriet.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

"OMG! SUPER NINTENDO SWITCH!" tänktes spontant. Men nä, verkar inte vara den typen av spektakel.

Drömma går ju!

1
Skriv svar