Konsoltestning i butiker

Inaktiv
Konsoltestning i butiker

Hallå alla gamers.

Jag tänkte fråga om ni vet några bra butiker som erbjuder kunder att prova på spel. Tipps kan handla om butiker från hela Sverige.

Tack på förhand
/Erik

Medlem

Hur menar du med att testa spel? Menar du att få låna hem så är det närmsta du kommer komma det systemet att hyra spelet. Att testa något random spel i butik brukar dem flesta butiker såsom EB games och Game göra. Dock så är det ju som sagt random spel. Jag har för mig att att en polare bad att få testa ett spel på en butiks konsoler och det gick utan större problem. Dock är det ju en fråga av att fråga rätt person vid rätt tillfälle.

Lite svårt att kunna testa konsollspel, det är väl därför man ofta vill släppa demos. Dock så inträffar ju inte det så ofta som man vill


signatur

Videomupp

Medlem

man kan testa spel på elgiganten, hehe

Medlem

Kan man inte få göra det på ställen som Gamestop och Game ?

Medlem

Finns väll typ överallt där man säljer spel i större skala?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Media Markt ftw!!


signatur

Rawr

Medlem

Det enda problemet är de irriterande ungarna som ockuperar testspelen timmar i sträck. Och spelar taffligt, bör tilläggas :evil:


signatur

Det heter KOMPATIBEL.

Medlem
Skrivet av djeXXor:

Det enda problemet är de irriterande ungarna som ockuperar testspelen timmar i sträck. Och spelar taffligt, bör tilläggas :evil:

jusste fan. Det är värsta I-lands problem xD

As jobbigt. 10 min limit tycker jag =P eller någon limit i alla fall.


signatur

Rawr

Medlem

sätt 18års gränns på dom istället slipper man barn som blokerar, nästan alla över 18 har nått som man ska gå till, och då hinner man inte spela länge, vips! ingen blockerar dom så länge ^^


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

sätt 18års gränns på dom istället slipper man barn som blokerar, nästan alla över 18 har nått som man ska gå till, och då hinner man inte spela länge, vips! ingen blockerar dom så länge ^^

FY!
Då kan ju inte jag spela där


signatur

Rawr

Medlem

ingen fara om blott 2 år så står du där med


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Jag brukade få göra det på GAME förut, har dock inte frågat de senaste åren men har svårt att tro att dom skulle ha något emot det.


signatur

couldnt care more

Medlem

MediaMarkt har det överlägsna bästa utbudet på konsol test. Du har 360, PS3, PS2 tror jag

Dock finns det inte så värst många MediaMarkt i landet


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Jericho:

MediaMarkt har det överlägsna bästa utbudet på konsol test. Du har 360, PS3, PS2 tror jag

Dock finns det inte så värst många MediaMarkt i landet

Skulle säga webhallen. Brukar ha minst ett 10-15 konsoller man kan köra på.


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av IceMan:

sätt 18års gränns på dom istället slipper man barn som blokerar, nästan alla över 18 har nått som man ska gå till, och då hinner man inte spela länge, vips! ingen blockerar dom så länge ^^

Om man är över 18 har man råd att köpa spelen.:up:


signatur

B lup

1
Skriv svar