Stardew Valley lever än – patch 1.6 kommer smeka moddare medhårs

Robot
Stardew Valley lever än – patch 1.6 kommer smeka moddare medhårs
Medlem

Damn, oväntat men fett nice. Han vet verkligen hur man bjuder på godis. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Ska man skämmas om man aldrig spelat Stardew Valley...?

RHK
Medlem
Skrivet av Gaara:

Ska man skämmas om man aldrig spelat Stardew Valley...?

Jag har inte spelat Half-life och skäms inte för det.
Finns väldigt många bra spel och att ha spelat alla är nog en omöjlighet för många med andra åtaganden i livet.
Stardew Valley är ett väldigt mysigt spel dock.

Skrivet av Gaara:

Ska man skämmas om man aldrig spelat Stardew Valley...?

Inte skämmas, men testa det om det låter det minsta intressant! Jag har spelat spel sedan början av 90-talet och Stardew Valley är ett av mina favoritspel, alla kategorier. Så du har en grym spelupplevelse framför dig om du fastnar för det ljuva bondelivet.

Medlem

Inte skämmas.. men.. spelar Stardew Valley på mobilen och det är i princip anti-spelet till hela ”mobil-spelens långsamma förfall till gameifierad reklamfilm eller ren tidstjuv med maximal monetization och minimalt content som affärsmodell”

Stardew Valley är kanske inte allas kopp te, men för mig så är det ett spel jag ofta återkommit till genom åren och jag tycker spelet har något speciellt som inte direkt syns på pappret men som ändå får mig att känna mig nöjd med varje timme nedlagd på spelet.

Medlem

Jag klara bara ett år i Stardew sen lägger jag ner allt och börjar om....

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Jag klara bara ett år i Stardew sen lägger jag ner allt och börjar om....

Samma här.. fast med en paus på ungefär ett riktigt år emellan innan man kommer på att ”hmm lite Stardew Valley vore ju trevligt, den här gången ska jag köra på även efter ett år..” sen blir det ett drygt år ändå och känner mig nöjd där.

Har börjat köra Joja mart medlemskap istället för community house senaste åren. Man känner sig alltid som en svikare men det blir så mycket mer behagligt tempo när man inte behöver stressa över att få ihop rätt saker varje säsong.. och saker som stressar känns anti Stardew Valley ändå så blir ändå lite kanon med spelidén.

1
Skriv svar