Medlem
Alla <3 dag

Ut med er med diverse flickvänner å tjejkompisar å ha skojj idag!:)

peacee:heart:

Medlem

Jag och min bättre hälft "bojkottar" denna dag och visar vår kärlek året om istället. Så blir lugnt idag.

Medlem

Kul att den manliga heteronormen lyser igenom i detta inlägget.
För det andra så finns det två olika syn på alla hjärtans dag:

1) En dag för stressade småbarnsföräldrar att ta sig tid för varandra. Denna syn på alla hjärtans dag har tyvärr försvunnit och ersatts av:

2) En konsumtionshelg likt så många andra. Man blir proppad med att man ska köpa saker, att "visa sin kärlek" genom olika saker. Rabatt på dyra smycken, speciell choklad, m.m. Allt för att visa den man tycker om att man verkligen tycker om den, för det ska man göra genom materiell rikedom.

Slutsats: En dag som jag hatar lika mycket som Halloween och i många fall Julafton, som är den största hyckleridagen på året. Därför ska jag spendera min "alla hjärtans dag" på samma sätt som jag gör varje gång jag träffar folk jag tycker om. Jag kommer inte köpa något extra och jag kommer inte toffla mer än vanligt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Bjosarn du måste känna kärleken i luften

Medlem

Love is in the air:heart:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Äh! bjosarn har ju faktiskt 100% rätt, men var inte en sån jävla Grinch nu^^

Medlem
Medlem
Skrivet av bjosarn:

Kul att den manliga heteronormen lyser igenom i detta inlägget.
För det andra så finns det två olika syn på alla hjärtans dag:

1) En dag för stressade småbarnsföräldrar att ta sig tid för varandra. Denna syn på alla hjärtans dag har tyvärr försvunnit och ersatts av:

2) En konsumtionshelg likt så många andra. Man blir proppad med att man ska köpa saker, att "visa sin kärlek" genom olika saker. Rabatt på dyra smycken, speciell choklad, m.m. Allt för att visa den man tycker om att man verkligen tycker om den, för det ska man göra genom materiell rikedom.

Slutsats: En dag som jag hatar lika mycket som Halloween och i många fall Julafton, som är den största hyckleridagen på året. Därför ska jag spendera min "alla hjärtans dag" på samma sätt som jag gör varje gång jag träffar folk jag tycker om. Jag kommer inte köpa något extra och jag kommer inte toffla mer än vanligt.

Jag antar att du inte jobbar som någon försäljare på en blomsterhandel eller liknande.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Alla skärt strut hats dag på er med!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Alla skärt strut hats dag på er med!

Jag förklarar här med denna dag fel och sär stavningarnas dag!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av IceMan:

Alla skärt strut hats dag på er med!

I said what?
Menade du egentligen: Alla stjärt-strut-hatts-dag? =0


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

<3 <-- en röv med en strut på


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

<3 <-- en röv med en strut på

hAhA


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv

Skulle ha jobbat men tog mig friheten att ordna med en vikarie....köpa saker? Tog mig även friheten att inhandla några kalla. Känner enorm Love in the Air av att vara ledig idag ...


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

bah trams,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av IceMan:

<3 <-- en röv med en strut på

trots att det fanns en tråd om vad det betydde tog det iceman betydligt länge innan han avslöjade svaret rövstrut FTW 8)


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

Synd att man var sjuk dom här dagarna då :\


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Slutsats: En dag som jag hatar lika mycket som Halloween och i många fall Julafton, som är den största hyckleridagen på året. Därför ska jag spendera min "alla hjärtans dag" på samma sätt som jag gör varje gång jag träffar folk jag tycker om. Jag kommer inte köpa något extra och jag kommer inte toffla mer än vanligt.

Helt rätt inställning.


signatur
1
Skriv svar