Det svinsvåra RTS-spelet Age of Darkness har fått en kampanj

Robot
Det svinsvåra RTS-spelet Age of Darkness har fått en kampanj

Eller åtminstone den första delen av en.

#Age-of-darkness, #Playside, #nyhetstips


Medlem

"They Are Billions fick också en kampanj när det nådde sin 1.0-version, men den fick inte alls något varmt mottagande av spelarna."

Så länkar det till en artikel som skriver om hur bra spelet är... vad jag kan se så är det väldigt positivt angående They Are Billions Har säkert missat någon artikel angående detta. Jag gillade det dock. Ser fram Age of Darkness då jag tycker grafiken är mysig och påminner mig lite om WC3.

Skribent
Skrivet av robbis:

"They Are Billions fick också en kampanj när det nådde sin 1.0-version, men den fick inte alls något varmt mottagande av spelarna."

Så länkar det till en artikel som skriver om hur bra spelet är... vad jag kan se så är det väldigt positivt angående They Are Billions Har säkert missat någon artikel angående detta. Jag gillade det dock. Ser fram Age of Darkness då jag tycker grafiken är mysig och påminner mig lite om WC3.

Spelet är bra som sådant, men kampanjen blev inte särskilt omtyckt när den släpptes tillsammans med 1.0-versionen. Det framgår bland annat i kommentarerna till den länkade artikeln.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Spelet är bra som sådant, men kampanjen blev inte särskilt omtyckt när den släpptes tillsammans med 1.0-versionen. Det framgår bland annat i kommentarerna till den länkade artikeln.

Ah då förstår jag! Läste aldrig kommentarerna! Tyckte själv att det var himla skoj, om än svårt ibland!

Skribent
Skrivet av robbis:

Ah då förstår jag! Läste aldrig kommentarerna! Tyckte själv att det var himla skoj, om än svårt ibland!

Ja, jag hade sjukt kul med själva skirmish-läget. Riktigt tillfredsställande när man lyckas ta sig igenom en hel omgång med nöd och näppe.

Medlem

Skulle vara kul att testa spelet men unitsen ser så otroligt stela och klumpiga ut. They are billions var inte perfekt men mycket bättre än vad man såg i den där trailern. Ska kika lite mer på spelet iaf

Medlem

Grafiken påminner mycket om warcraft och starcraft. Har kört det endel, men har bara klarat survival delen på easy än så länge.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Jag orkade inte med They are billions för att man fick aldrig någon varning när zombies attackerar staden. Kan fokusera på mina trupper sen går jag tillbaka till staden för att göra något och då har halva staden ätits upp.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Jag orkade inte med They are billions för att man fick aldrig någon varning när zombies attackerar staden. Kan fokusera på mina trupper sen går jag tillbaka till staden för att göra något och då har halva staden ätits upp.

Va? Hur kan du inte få varningar? Spelet spammar dig om zombies anfaller både npc och byggnader.

Medlem
Skrivet av Barkbiten:

Va? Hur kan du inte få varningar? Spelet spammar dig om zombies anfaller både npc och byggnader.

Händer inte för mig. Kanske en bugg för mig eller en inställning som har råkat aktiveras. Ska kanske installera om och se. Annars gillar jag spelet.

Medlem

Alien Marauder släppte nyss en patch, det liknar detta spelet, fast som starcraft istället för medeltiden.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

1
Skriv svar