13 åring blir pappa

Medlem
Medlem

2 minuters skoj och ett livslångt slit, bra jobbat grabben!

Medlem

haha 13 åring med en 15 åring det fattas ord:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av MilleX:

haha 13 åring med en 45 åring det fattas ord:)

15 är hon väll?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av MilleX:

haha 13 åring med en 45 åring det fattas ord:)

15 är hon väll?

yes.

Medlem

45 eller 15 år, är man 13 bast och vet hur kul det är att parkera i garaget så tackar man inte nej till lite musbus.

Medlem

Stackars barn?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Har dom ens gjort faderskapstest? Skulle ju inte bli förvånad om det egentligen är hennes pappa som vart där, fast det vågar hon inte säga. Så hon skyller på grannen som är 13 efter deras konstiga upplevelse i akvedukten bakom fotbollsplanen. Hennes konstiga syn på sex har hon efter sina traumatiska upplevelser med sin far.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Pliskin:

2 minuters skoj och ett livslångt slit, bra jobbat grabben!

Dagens hittills bästa kommentar.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Vila i frid
Skrivet av bjosarn:

Har dom ens gjort faderskapstest? Skulle ju inte bli förvånad om det egentligen är hennes pappa som vart där, fast det vågar hon inte säga. Så hon skyller på grannen som är 13 efter deras konstiga upplevelse i akvedukten bakom fotbollsplanen. Hennes konstiga syn på sex har hon efter sina traumatiska upplevelser med sin far.

Du kan mycket väl ha rätt. De lurar in stackars killen så ingen kan få reda på sanningen.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

?
More like
!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

2 minuter är rätt långt

Medlem
Skrivet av nils45:

2 minuter är rätt långt

Jag skulle inte vilja vara din flickvän/pojkvän


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Killen ser inte äns ut att vara könsmogen, ser ut att vara 6år...


signatur

<3

Medlem

Haha, hon är ju bara ful och ser allmänt efter ut, och den lilla pojken ser ju ut som ett jävla frågetecken på varenda bild

bakvänd evolution, enligt darwin ska inte sådan misstag inte kunna ske, jag spår att samtliga tre offer blir ihjälkörda inom kort, möjligen när den "snart vuxna" 13-åringen bestämmer sig för att köra till mataffären med "familjen" i baksätet utan körkort eller ens möjlighet att se genom framrutan samtidigt som han gasar...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Tragikomik får man väl säga. Killen blev i alla fall av med oskulden före en stor del av det här forumet!

Medlem

Jävlar vilken skabbig mamma.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Citat:

What a damning indictment on Britain?s hugely expensive sex education programme in schools.

When boys as emotionally and physically child-like as Alfie start creating babies, it?s the thin end of a wedge that will break the existing cracks in society so wide open that there?ll be no hope of repair.

Svårt att göra annat än att 'lola' åt hur "the sun" vrider detta :),


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Tror helt ärligt att detta är en hoax av något slag, vägrar tro att den där ungen är far till barnet innan faderskapstest har gjorts. Han ser väääldigt ung ut.

Medlem

Off topic: varför får jag upp Forcie och Kovski (medlemmar här på FZ) när jag söker på Peddo Bear?:P

on topic:hmm, de verkar i alla fall inte som om pojken, eller flickan, hört talas om sånna här:

om de nu är han som faktiskt är pappan....


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Fan vad hemskt.

Den där killen är ju heller inte särkilt stor för sin ålder. Och varför gjorde inte tjejen abort, antagligen så var hon också en ledande faktor (tror knappast att det var 13 åringen som föreslog det) och då får hon ju ta ansvar för det och inte paja den här killens liv.

Medlem

Synd killen har precis förlorat sin ungdom:(


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Ja det låter bra det. 13 bast och skaffar barn med första bästa han får stoppa kuken i..

Medlem

Grabbens namn, "Alfie Patten", är ett anagram för "A Pantie Felt".
Vilket stämmer rätt bra på vad han har gjort XD

Medlem

"Baby-faced Alfie, who is 13 but looks more like eight"

...påminner mig om hur snälla Aftonbladet är i jämförelse.

Undrar hur mycket The Sun pungade ut för intervju och poserade bilder.

Det är ju bara en tragisk historia. Frånskilda föräldrar med nio barn säger väl det mesta.

Vissa inlägg i den här tråden är iofs också rätt tragiska.

"Maisie listen to me; you will tidy this mess right now! Do you see your fathers toys lying around the house? No; he keeps them in his treasure chest and there is a reason that we got you one as well. After playtime the toys go into the chests; those rules apply to both of you and you know that! You better do as i say; or do you want me to call the preschool and disturb your fathers naptime?"

"Eat up or you will never be big and strong like your fath, uhm. Like grampa? Sorry Alfie..."

"Unfortunately and ironicly little Maisie was born with a disease making her age five times faster than a normal person..."

Ah, det var allt jag hade att bjuda på ikväll!

Medlem

signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

"Serius" betyder vadå..?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

fail

123
Skriv svar