Star Wars Jedi: Survivor

Robot
Star Wars Jedi: Survivor

Respawn återvänder till galaxen långt borta och gör det med bravur!

#star-wars-jedi-survivor


Medlem

Längtar på att gå sätta tänderna på denna. Spelade klart första spelet nyligen. 🤩

Medlem

Kul att det verkar leverera. Om inte Digital Foundry rapporterar om trasig grafik och horribel framerate blir det ett köp på fredag, och sen låser jag in mig hela helgen framför TVn.

Skribent

Härligt, bra recension! Sitter med den knökstora förladdningen, så det ska bli kul att sätta tänderna i det.

Medlem

Spännande, bra recension!

Medlem

Noice! Diggade ettan skarpt.

Skribent

Då kvarstår mest frågan om jag ska spela det på pc eller på konsol.

Medlem

Verkar trevligt! Behöver man spela föregångaren för att hänga med i storyn?

Skribent
Skrivet av Casimir2323:

Verkar trevligt! Behöver man spela föregångaren för att hänga med i storyn?

SWJS bygger väldigt mycket på föregångaren, så spela gärna ettan om du själv vill följa Cals resa!

Annars får man en sammanfattning i början och det finns säkert fler recaps på Youtube. Spelet blir bättre om du har lite förförståelse 🙂

Skribent
Skrivet av Jonny Myrén:

Härligt, bra recension! Sitter med den knökstora förladdningen, så det ska bli kul att sätta tänderna i det.

Tackar så mycket! Jo det tar ganska mycket hårddiskutrymme i anspråk. En del andra spel fick stryka på foten för att Kestis & Co. skulle få plats 😅

Skrivet av heady89:

Spännande, bra recension!

Tack och bock! Kul att du läser 🙂

Medlem

Den svajiga bilduppdateringen är den baserad på den senaste uppdateringen som släpptes de senaste dygnet ? Eller från en tidigare version ?

Medlem

läst att pop-upsen ska vara fruktansvärda och ibland laddas inte ens allt.

ska köpa på rea, nån gång.

Skribent
Skrivet av Krabban77:

Den svajiga bilduppdateringen är den baserad på den senaste uppdateringen som släpptes de senaste dygnet ? Eller från en tidigare version ?

Recensionen bygger koden innan uppdateringen, förhoppningsvis får de ordning på det hela. Men spelet bjuder fortfarande på en fin-fin upplevelse!

Skrivet av Mannagryn:

läst att pop-upsen ska vara fruktansvärda och ibland laddas inte ens allt.

ska köpa på rea, nån gång.

Vissa tekniska svårigheter går inte att bortse från, men det finns åtminstone ett gediget spel i grunden. Inväntar du en rea kommer säkert flera uppdateringar att ha gjort sitt också.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Kul att det verkar leverera. Om inte Digital Foundry rapporterar om trasig grafik och horribel framerate blir det ett köp på fredag, och sen låser jag in mig hela helgen framför TVn.

En tysk vän skrev såhär för en stund sedan:

“ Fallen Order performance is supposedly terrible, RIP.
4090, Ryzen9 5900X running 40 FPS at 1440p max settings. Stutter during combat and traversal. “


signatur

Halo kompis!

Medlem

Klarade inte av karaktärerna i ettan så tog mig aldrig igenom den, så om det gänget splittrats blir det nog till att testa iaf när det kommer till gamepass.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Inväntar nog lite mer info om hur bilduppdateringen är innan jag bestämmer om det blir xbsx eller ps5.

Avstängd
Skrivet av Krabban77:

Inväntar nog lite mer info om hur bilduppdateringen är innan jag bestämmer om det blir xbsx eller ps5.

Ospelbart på PC är de första rapporterna.

Medlem
Skrivet av Bussovic:

En tysk vän skrev såhär för en stund sedan:

“ Fallen Order performance is supposedly terrible, RIP.
4090, Ryzen9 5900X running 40 FPS at 1440p max settings. Stutter during combat and traversal. “

Ouch, låter tråkigt. Jag ska spela på Xbox så förhoppningsvis mår spelet bättre där.

Medlem

Känns som typ alla spel är ospelbara på PC vid release😅 Tur man föredrar singleplayer-spel på konsol!

Medlem

konsol ska inte vara bättre, ska ha exakt samma problem.

Medlem
Skrivet av Jonas Vågström:

Recensionen bygger koden innan uppdateringen, förhoppningsvis får de ordning på det hela. Men spelet bjuder fortfarande på en fin-fin upplevelse!

Vissa tekniska svårigheter går inte att bortse från, men det finns åtminstone ett gediget spel i grunden. Inväntar du en rea kommer säkert flera uppdateringar att ha gjort sitt också.

Tack för svar!

Medlem

Spelet kommer ha denuvo så ... tja där gick det åt skogen med bra pc-port?
https://www.dsogaming.com/news/star-wars-jedi-survivor-is-usi...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Spelet kommer ha denuvo så ... tja där gick det åt skogen med bra pc-port?
https://www.dsogaming.com/news/star-wars-jedi-survivor-is-usi...

näman vad f.... efter denna recension tänkte jag köpa på direkten... suck.

Medlem

känns som en mer balanserad recension:
https://www.youtube.com/watch?v=26uSN2qNBk0

tar upp mer av vad som kanske många anser vara dåligt eller en besvikelse.

Medlem
Skrivet av Apersson:

Ospelbart på PC är de första rapporterna.

Inte helt oväntat om det är så. En av anledningarna att jag la av med pc spelande för ett tag sedan.

Medlem

Hörde paketet postats igår, så på fredag efter jobbet så lär man komma hem och sjunka ner i en annan värld fram till måndag. Mer än bara lite längesen man kände sådan hype och härlig känsla inför ett Star Wars-spel.

Redaktör
Skrivet av Mannagryn:

känns som en mer balanserad recension:
https://www.youtube.com/watch?v=26uSN2qNBk0

tar upp mer av vad som kanske många anser vara dåligt eller en besvikelse.

Alltid bra att ta del av flera recensioner, brukar ge en bredare bild av spelet. Spelrecensioner är ju alltid tyckande.


signatur
Medlem
Skrivet av Mannagryn:

känns som en mer balanserad recension:
https://www.youtube.com/watch?v=26uSN2qNBk0

tar upp mer av vad som kanske många anser vara dåligt eller en besvikelse.

Kan du inte sammanfatta videon?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

är det 60fps med svajig bilduppdatering eller 30fps med svajig bilduppdatering?

Medlem
Skrivet av magma:

Spelet kommer ha denuvo så ... tja där gick det åt skogen med bra pc-port?
https://www.dsogaming.com/news/star-wars-jedi-survivor-is-usi...

Now before picking your pitchforks, we should note that Denuvo may not affect, in a negative way, the game’s performance. After all, Dead Island 2, the latest game that uses it, is running incredibly well on a wide range of PC configurations.

123
Skriv svar