Officiell tråd: Park Beyond – Ny nöjesparkssimulator!

Medlem
Skrivet av Anwest:

Riktigt taggad på detta efter att du besökte Webhallens "Streamhjälpen" i december, @bne_johannes!
Efter att ha nött Theme Park på Amiga så blev jag fast för den här typen av spel, och nu är det främst Parkitect som jag spelar. Kul med lite nytt blod i genren 😊

Vet du om spelet kommer att ha stöd för GeForce NOW?

Hehe, du tänker nog på min kollega Bengt som var med på Streamhjälpen faktiskt.
Hoppas du kommer tycka om detta spelet också, du får en nyckel i PM alldeles strax.

Jag ska kolla upp om det stöder GeForce NOW, har ställt frågan till en kollega som bör ha koll. Återkommer asap!

edit: Tråkigt svar men, vi vet ännu inte hur det blir med GeForce NOW. Vi får se längre fram!

Medlem
Skrivet av bne_johannes:

Hehe, du tänker nog på min kollega Bengt som var med på Streamhjälpen faktiskt.
Hoppas du kommer tycka om detta spelet också, du får en nyckel i PM alldeles strax.

Jag ska kolla upp om det stöder GeForce NOW, har ställt frågan till en kollega som bör ha koll. Återkommer asap!

Ja men så var det ja, haha! Tack för nyckeln och tack för att du kollar om GFN! 😍


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

älskar themepark-spel!
#jagvillspelabeta


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Detta vore ju kul att prova! Längesen man körde Tycoon

#jagvillspelabeta

Medlem
Medlem

Såg väldigt trevligt ut hade varit toppen att få prova detta, påminner verkligen om Theme park, så de är verkligen nostalgi varning här!

#jagvillspelabeta

Medlem
Medlem
Medlem

Riktigt sugen på att testa!

#jagvillspelabeta

Medlem

Jag börjar bli för gammal, Var och hur får man tag på spelet, allt jag ser är att ladda ner och betala för fullversionen
Jag har fått beta koden, Tack

Instruktioner:

Gå in i ditt Steam-konto och lägg till beta-nyckeln, som du har fått
- Var ? Hur ?

Medlem
Skrivet av Tooker:

Jag börjar bli för gammal, Var och hur får man tag på spelet, allt jag ser är att ladda ner och betala för fullversionen
Jag har fått beta koden, Tack

Instruktioner:

Gå in i ditt Steam-konto och lägg till beta-nyckeln, som du har fått
- Var ? Hur ?

20 minuter ytterligare letande så hittade jag det själv

lägst ner till väsnter (i orginal layout) så står det ADD A GAME
man kan trycka på den, Sen ACTIVATE PROCUCT ON STEAM,
å sen NEXT, och kryssar in koden man fick via mail

Medlem

Hur länge pågår betan?

Medlem

Ser riktigt spännande ut, lite som en blandning mellan gamla goda Roller-Coaster Tycoon och City Skylines. Ska bli kul att se

#jagvillspelabeta

Medlem

Ser riktigt trevligt ut!
Brukade alltid spela Roller-Coaster Tycoon när jag var en liten grabb så hade varit roligt att testa detta med grabben

#jagvillspelabeta

Medlem

Minns när jag hade min 486 och beatällde Theme Park och Settlers utan att morsan visste om det. På den tiden kostade nog dem typ 350kr styck och det var mycket pengar då för en 13 åring.

#jagvillspelabeta

Gnällkuk
Skrivet av stenman:

Hur länge pågår betan?

Fram till 19:e!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Det här såg ju askul ut.

#jagvillspelabeta


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Åh kul med nöjesparks tycoon!
#jagvillspelabeta

Medlem
Skrivet av Tooker:

20 minuter ytterligare letande så hittade jag det själv

lägst ner till väsnter (i orginal layout) så står det ADD A GAME
man kan trycka på den, Sen ACTIVATE PROCUCT ON STEAM,
å sen NEXT, och kryssar in koden man fick via mail

Va? tog 1 sekund att hitta, se nedan.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

#jagvillspelabeta
riktigt sugen att testa betan! nostalgin frodas

Medlem

Ser läckert ut, ger nostalgirysningar, lirade Theme Park som liten grabb. #jagvillspelabeta

Medlem

Varför inte testa?
#jagvillspelabeta


signatur

I drank what?

Medlem
Medlem
Skrivet av stenman:

Hur länge pågår betan?

Såg att någon redan svarat på detta, men fram till den 19/5 stämmer!

Medlem

Nu har jag delat ut över 60 nycklar till folk i tråden, puh! Sjukt kul att så många är taggade på att prova spelet.

Imorgon-fredag är jag på resande fot, så jag kommer hålla ett öga på tråden men kanske inte svarar i samma takt som idag. Men alla som vill ha en nyckel behöver bara säga till så får ni en ända fram till 19/5

Hoppas alla som fått nyckel fått spelet att funka, skriv här vad ni tycker om det sen, vore jättekul att höra om ni gillar det (eller inte gillar det också för den delen!)

Medlem
Medlem

Minns Theme Park back in the days många timmar lidande för mina besökare

Detta ser riktigt mys ut en regnig sommarkväll

#jagvillspelabeta

Medlem

Åh rollercoaster tycoon typ av spel är nog en av minna favorit typ av spel!

#jagvillspelabeta

Medlem

Satt och såg igenom Wakkaahs stream på spelet och det såg ju faktiskt riktigt skoj ut, så...

#jagvillspelabeta

Medlem
Skrivet av bne_johannes:

Svårt att säga exakt hur avancerat gästsystemet är, men varje individuell gäst har sin egen AI och beteendemönster och de kan bli åksjuka etc. Gästerna kommer dessutom i olika typer av grupper, tex familjer, tonårsgäng, vuxna, etc, som alla har olika typer av åkattraktioner eller mat du gillar så du kan komma att behöva anpassa din park beroende på vilka gäster som kommer.

Detta är precis vad jag hoppats på! Blir att dyka ner i spelet i veckan

Skriv svar