En ny Star Wars Jedi: Survivor-patch har släppts till konsolerna

Robot
En ny Star Wars Jedi: Survivor-patch har släppts till konsolerna

Känns väldigt laggit på ps5.

Medlem

Känns väldigt ruschat! EA kunde inte låta bli... Vi vill spela färdiga spel! inte Early-Access spel!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Fel tråd.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Ingen prestandaskillnad på PS5 alls, verkar som dom fokuserat på buggfixar vilket inte alls är ett stort problem så undrar lite hur dom tänkte där.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Den har kommit till PC, fick ner den precis.

Ingen update tillgänglig på EA app för mig iaf...

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Den har kommit till PC, fick ner den precis.

På EA? Det har inte kommit nån på steam än. Inget enligt steamdb heller.

Medlem

Testade en kvart på PS5 efter patchen, HDR är mycket riktigt fixat men annars är det inget att hänga i granen. Inväntar en RT-toggle och förbättrad asset streaming på konsol.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Snabeltorsk:

Den har kommit till PC, fick ner den precis.

Låter märkligt då de sa att den skulle komma senare i veckan. Jag har inte fått någon uppdatering i EA-klienten.

"Patch 4 arrives on consoles on Tuesday, May 9. Patch 4 on PC will deploy as soon as possible this week… stay tuned for updates."

Ingen uppdatering ännu.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Prestanda åsido, vilket givetvis kunde vart bättre, så är det ett rikigt härligt och bra spel i mitt tycke. Njuter för fullt.

Medlem

Märkte ingen skillnad igår när jag spelade efter patchen, men kör bara i performance mode så det kanske inte påverkar då.
Däremot kan jag tycka det är löjligt att man ens ska behöva välja performance på ps5/xsx för att uppnå 60 fps (om man nu ens gör det).

Medlem
Skrivet av Artifactor:

Prestanda åsido, vilket givetvis kunde vart bättre, så är det ett rikigt härligt och bra spel i mitt tycke. Njuter för fullt.

Jag ska till månen för andra gången, men pausade min genomspelning i väntan på patchen. Det händer att fpsen dippar under 30 på pc och flytet är långt ifrån optimalt men älskar ändå spelet. Hade gillat det bättre om det hade varit bättre optimerat

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Den har kommit till PC, fick ner den precis.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Låter märkligt då de sa att den skulle komma senare i veckan. Jag har inte fått någon uppdatering i EA-klienten.

"Patch 4 arrives on consoles on Tuesday, May 9. Patch 4 on PC will deploy as soon as possible this week… stay tuned for updates."

Ingen uppdatering ännu.

opps hade två trådar framme samtidigt och svara i fel tråd.
Hade precis fått ner Last of us patchen.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Gen
Medlem

Hoppas att patchen löser GPU användningen som inte fungerar bra med RT och fungerar sådär utan RT. Kom till ett ställe på planeten Jedha där GPU användningen plötsligt dök efter att ha varit normal.

Medlem
Skrivet av Force:

Ingen prestandaskillnad på PS5 alls, verkar som dom fokuserat på buggfixar

Tack, bra att veta! Då väntar jag på ytterligare en eller två patchar. Jag vill veta att de fixat stabil framerate på PS5 innan köp.

Medlem

Angående PC-patchen såg jag nyss detta via Twitter
https://twitter.com/EAStarWars/status/1656318096494284807


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

PC patchen gjorde spelet spelbart nu. Wohoo

1
Skriv svar