FZ på Moderskeppet 2 – Kryssningen för alla som älskar spel, teknik och nördkultur

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Kavakava83:

Det är ju inte precis en jolle vi åker på xD men sjön tar oss alla olika

Hah, det roliga är att en jolle hade gått bättre. Har inga problem i små båtar, men större fartyg går icke. Tror det har med vad för aktiviteter man pysslar med att göra, eller sättet det rör sig på kanske.


signatur

Jump in.

Redaktör
Skrivet av Mortaigne:

Hah, det roliga är att en jolle hade gått bättre. Har inga problem i små båtar, men större fartyg går icke. Tror det har med vad för aktiviteter man pysslar med att göra, eller sättet det rör sig på kanske.

Trist, hade varit skoj att skaka tass. Men vi får väl fråga rederiet om det är okej att ta en jolle på släp bakom. Du, Phil och två Halo-rävar?


signatur
Ambassadör
Xbox
Skrivet av Tomas Helenius:

Trist, hade varit skoj att skaka tass. Men vi får väl fråga rederiet om det är okej att ta en jolle på släp bakom. Du, Phil och två Halo-rävar?

Haha, jag hade lätt ställt upp på det.

Ja, det hade varit väldigt trevligt att träffas men vi får hoppas på fler landbaserade tillfällen.


signatur

Jump in.

Redaktör
Skrivet av Mortaigne:

Haha, jag hade lätt ställt upp på det.

Ja, det hade varit väldigt trevligt att träffas men vi får hoppas på fler landbaserade tillfällen.


signatur
Medlem

Bokat och redo

Medlem

fan oxå, har inte råd, ungen kostar mkt!


signatur

//monster

Chefredaktör
Skrivet av mrpijey:

Bokat och redo

Kul, ses på båtten!

Medlem

Nu är det bokat, fick med brorsan med. Spännande, det blir första kryssningen för mig...

Chefredaktör
Skrivet av Jud1t:

Nu är det bokat, fick med brorsan med. Spännande, det blir första kryssningen för mig...

Kul, välkomna!

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Kul, välkomna!

danke schön!

Medlem

Jag kommer och jag tar med mig frugan och kanske ett par kompisar till


signatur

War, War never changes...

Chefredaktör
Skrivet av Tarotikum:

Jag kommer och jag tar med mig frugan och kanske ett par kompisar till

Kul, vi ses på båten!

Medlem
Skrivet av Tarotikum:

Jag kommer och jag tar med mig frugan och kanske ett par kompisar till

"Tar med mig frugan"... Som om det inte var hon som bokade och betalade... 🧐

Medlem
Skrivet av Coffeeandrain:

"Tar med mig frugan"... Som om det inte var hon som bokade och betalade... 🧐

Men vad du ska hålla på och peta i detaljer nu då, här försöker jag vara lite cool och så kommer du med fakta 🥰


signatur

War, War never changes...

International
Man of Mystery

Lite i valet och kvalet som sagt, försökt få med mig lite kompisar men de kan inte se förbi att det är en båt och missar hela geeks-grejen. Kanske bokar en ensamhytt och letar nya kompisar


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

FZ
Andreas Dimestam
Skrivet av bluenephilim:

Lite i valet och kvalet som sagt, försökt få med mig lite kompisar men de kan inte se förbi att det är en båt och missar hela geeks-grejen. Kanske bokar en ensamhytt och letar nya kompisar

Haha ja varför inte, kommer finnas många härliga nördar att umgås med. Vi hade supertrevligt sist.

International
Man of Mystery
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Kul, ses på båtten!

Hoppas det där inte var en sån därna freduainsk slips så ni räknar med att den ska sjunka ?

Nä, jag tror fan jag chansar och tar en hytt iallafall, dags att syna all trevlighet på siten och streamarna! Vegamössan på och fickan full med lakritspipor!


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Super roligt ! Jag är bokad och klar ! Kommer bli super att äntligen träffa er alla 😁.

All aboard!!


signatur

It´s a me

Chefredaktör
Skrivet av bluenephilim:

Hoppas det där inte var en sån därna freduainsk slips så ni räknar med att den ska sjunka ?

Nä, jag tror fan jag chansar och tar en hytt iallafall, dags att syna all trevlighet på siten och streamarna! Vegamössan på och fickan full med lakritspipor!

Hehe,oops...
Lakritspipor! Älskar Lakritspipor, bjud mig på en Lakritspipa på båten!
Vi ses på båten, kul!

Chefredaktör
Skrivet av Visual Prick:

Super roligt ! Jag är bokad och klar ! Kommer bli super att äntligen träffa er alla 😁.

All aboard!!

Underbart, ska bli kul att ses!!

Medlem

Nu är jag också bokad! Kommer själv så får grinda upp mina mingelskills lite innan dess!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Chefredaktör
Skrivet av LancelotSwe:

Nu är jag också bokad! Kommer själv så får grinda upp mina mingelskills lite innan dess!

Roligt! Då ses vi på båten!

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Hoppas ni får roligt. Tyvärr får jag avstå iår med. Lite ändrade planer har skett, och jag behöver jobba så mycket jag kan i höst. Får bara hoppas att jag har möjlighet att hänga med nästa år istället.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Chefredaktör
Skrivet av kristallkrona:

Hoppas ni får roligt. Tyvärr får jag avstå iår med. Lite ändrade planer har skett, och jag behöver jobba så mycket jag kan i höst. Får bara hoppas att jag har möjlighet att hänga med nästa år istället.

Nooooo! 😥

Ok, vi håller båten på rätt köl tills nästa resa och hoppas att vi ses då!

Medlem

Hej alla glada matroser och sjöjungfrur, är ni fortfarande tveksamma till huruvida ni ska fara med oss på Moderskeppet i höst? Då har jag ett förslag: kolla in menyn för middagsbuffen. Helt fantastisk och den får i alla fall mig att längta ännu mera till november nu!

https://ibb.co/sPyQjwV


signatur

War, War never changes...

Medlem

Sådär!

Bokat! Var sugen förra året men hade förhinder.

En ljusglimt i höstmörkret!
Skall bli kul!

Ser fram emot samtal om att äta svamp, slåss med tentakelmonster och upptäcka andra världar utan minsta yttepytte misstanke att vara på en syratripp!

Medlem

Alkohol för att minska omdömet, upplåst kreditkort, peer pressure och att vara fast på en båt fylld med leverantörer av spelprylar... jodå.

Seriöst, vore kul att åka, men StarField och Cyberpunk håller mig på fast mark i Oktober.

brrap brrap pew pew

Efter att ha velat fram och tillbaka i några månader så sitter jag är nu med en bokad biljett - vi ses ombord


signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Chefredaktör
Skrivet av Gregerory:

Sådär!

Bokat! Var sugen förra året men hade förhinder.

En ljusglimt i höstmörkret!
Skall bli kul!

Ser fram emot samtal om att äta svamp, slåss med tentakelmonster och upptäcka andra världar utan minsta yttepytte misstanke att vara på en syratripp!

KUL!!

Chefredaktör
Skrivet av lerb:

Efter att ha velat fram och tillbaka i några månader så sitter jag är nu med en bokad biljett - vi ses ombord

Roligt, vi ses där!

Skriv svar