Mafia II på färsk trailer

Robot
Medlem
Mafia II på färsk trailer

Me like!

Medlem
Medlem

Håller med föregående talare.

Medlem

Köpa = yes.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Har en ny dator men det blir till PS3an ändå för det finns ändå ingen multiplayer. Lika bra att ha det på konsol.

Kommer bli top 2 bästa spelen i år! Detta lovar jag!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Känns verkligen som det kommer ut helt rätt i tiden. Svårt att få samma upplevelse någon annanstans. Verkar vara tokigt skön atmosfär med röstskådisar av yppersta klass.

Medlem

Längtar:)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Jaa.. <3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Dreeäägel!


signatur

Have a good time!

Medlem
Medlem

Mongo-ratio...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Me like,

Få se hur mycket av känslan från det första spelet som finns kvar eller om de har konsollifierat det tillbaka till 1960-talet... :-/


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Medlem

Fick följande mail från spelbutiken idag:

Citat:

Hej,

du har på din favoritbutik gjort en förbeställning på Mafia II (2) /PS3.

Distributören har meddelat oss att nytt releasedatum är 2010-05-28 00:00:00.

Detta är något som berör alla återförsäljare och ändringar av releasedatum förekommer.

Ha en härlig dag!

Med vänliga hälsningar
Spelbutiken.se

Medlem

AHHHH tunnelvision mah eyezzz.

Ettan var grym, hoppas denna lever upp till föregångaren!

Medlem

Ser verkligen lovande ut, surt bara att det är försenat.

Medlem

Längtar Kommer lätt köpa det!

Medlem

Give it to me now!

Jh
Medlem

..som sagt.. givet köp


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

F-n vilken cool trailer... John Lee Hooker - Boom Boom..!
Klart köp.. var betalar man ?


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem

Har stora förhoppningar över detta spel. Ettan var så jävla bra!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Låter helt okej att det kommer ut lagom till sommaren. Då har jag hunnit köra igenom Liberty City stories som kommer ut i slutet av månaden. Kan bli en kul jämförelse... Tänk att man väntat i tio år på det här spelet! Tror ändå inte jag blir besviken för jag har inga förväntningar alls förutom att det ska vara mer realistiskt än GTA.

Medlem

Skulle jag få välja mellan detta spel och Bad Company 2 så vinner det här spelet utan tvekan. Man får mer för pengarna om det är lika bra som 1:an


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

Grymt!!! Givet köp.

Medlem

Hoppas bara dom inte gör för mycket enformiga pang pang uppdrag till spelet. Lyckas dom variera uppdragen som i orginalet så kommer det här bli ett av dom bästa spelen i år


signatur

Game long and prosper

Medlem

Seriöst, jag ser inget intressant här.. jag låter väl som en rockstarfanboy, men ingen slår dom på fingrarna med att skriva bra storys!

Medlem

Så Nice! Blir ett Givet köp:up:

Skrivet av najtrows:

Seriöst, jag ser inget intressant här.. jag låter väl som en rockstarfanboy, men ingen slår dom på fingrarna med att skriva bra storys!

Jag tror också på flopp här. Liknar för mycket av CoD


signatur
Medlem

Mafia 1 slår alla GTA med hästlängder.. Så då får man hoppas 2:an gör det med ^_^

12
Skriv svar