Officiella tråden för FZ:s Diablo IV-klan

Moderator
Officiella tråden för FZ:s Diablo IV-klan

Var HELLsad kära FZ:are!

Våran första "FZSE" klan i Diablo IV blev full nästan direkt. Superkul att det blev en sådan stor uppslutning redan vid early access.

Jag och @Wakkaah skriver här om det skulle bli plats i den, men för stunden är den full och man får då söka sig till våran stiligt kallade "FZSE2".

Den gamle räven @Scream112 tar hand om den sekundära klanen. För att komma in i klanen är det lättast att man joinar Geeks Discord och hör av sig sig direkt till Scream112 för att få en inbjudan.

För att inte någon annan utanför FZ och Sverige slinker in (som gav mig och Wakkaah huvudvärk första svängen) behöver ni lägga till honom på Battle.net och så bjuder han in er till klanen

Här kommer en liten guide med alternativ

- Joina Geeks Discord och skriv till Scream112 (Scream112#2612 på battlenet) eller Araminus / Skriv till @Scream112 här på FZ.
- De accepterar er vänförfrågan och bjuder in er till klanen.
- Acceptera inbjudan till klanen.

Medlem

Jag kommer joina!

Medlem

Jag är en medelålders Xbox-spelare som tycker om att spela långsamt och metodiskt, och faktiskt uppleva spelet. Diablo-streamers som kastar sig genom spelet för att med matematiskt kalkylerad effektivitet få så mycket loot/minut som möjligt har jag aldrig förstått mig på.

FZ känns som ett bra ställe för mig att hitta sällskap så jag är definitivt med! 😀

Medlem

Ja det blir väl skampåle om man inte joinar!

Skämt åsido så joinar jag absolut om det blir ett köp.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Managor:

Ja det blir väl skampåle om man inte joinar!

Skämt åsido så joinar jag absolut om det blir ett köp.

Wakkaah sa något om att kanske köra en klan i betan också, fast det är ju bara ett par dagar. Men kanske bra om man vill köra bossen tillsammans.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Wakkaah sa något om att kanske köra en klan i betan också, fast det är ju bara ett par dagar. Men kanske bra om man vill köra bossen tillsammans.

Hade vart kul! Behöver ändå ta bossen för rewards, så lika bra att göra det bland vänner!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Moderator

Jag drar igång klanen för beta också! Info kommer både här och på discord.

Moderator

Är någon inne å kör betan ikväll? Jag heter Wakkaah#2868 på Battlenet!

Moderator

Klanen är nu live och finns att hitta om man söker på FZse!

Medlem

Testar rogue nu, kört barb och druid förut.

Moderator | Testpilot

Får se hur det blir för mig. Spelade sönder betan förra svängen, och även om det hade varit coolt att få tanden/klon att kunna hänga på hästen så vet jag inte riktigt om jag pallar spela act 1 igen innan spelet nu snart släppts.

Hoppas resten av er har kul!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Känner samma, vill inte spela sönder act1 innan releasen, men det är lite fomo över den där klon haha


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av dTexN:

Känner samma, vill inte spela sönder act1 innan releasen, men det är lite fomo över den där klon haha

Du kommer säkert kunna köpa den för 25 spänn vid ett senare tillfälle.

Medlem

Tre timmar kvar tills den jäkla bossen börjar spawna.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av GustavA:

Du kommer säkert kunna köpa den för 25 spänn vid ett senare tillfälle.

Väldigt mycket av säsongs-cosmetics i D3 går inte att få tag på längre. Så att något som är kommer ut i shopen är inte säkert. Dessa är av typen "du måste spela spelet hela tiden annars riskerar du att missa något unikt".
https://us.forums.blizzard.com/en/d3/t/list-of-all-wings-cosm...

Medlem
Skrivet av GustavA:

Du kommer säkert kunna köpa den för 25 spänn vid ett senare tillfälle.

Haha 😆
Nu blir det lite OT här.
Men om det kommer gå att köpa så kan de få behålla den. För då tappar den ju hela sitt värde


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Jag hakar gärna på. Kommer köra Rogue

Medlem

Jag hoppar gärna på också men kommer köra mycket i min egen takt (långsamt med andra ord) då jag vill njuta av spelet med allt det har att erbjuda. Lutar åt sorcerer denna gång.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Moderator

Ni kan antingen söka på FZse bland publika klaner eller lägga till mig som vän och be om att bli inbjudna! Wakkaah#2868

Moderator

Ska vi göra ett gemensamt försök med att dräpa World Boss idag?

Inaktiv

Kan nog hoppa på när jag är tillbaka från Sweden Rock.
Rogue eller Druid blir det nog för min del. Lite svårt att bestämma mig.

Moderator

Vi kommer att köra boss på T1 15:00 och boss på T2 18:00!

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Vi kommer att köra boss på T1 15:00 och boss på T2 18:00!

Gick bra, men jag dog lite för mycket efter 50%

Medlem

Ni dödade bossen 👍🏽 Ser att det är två lvl 18 på bild = Ingen trophy för dom

Tur att ni hann med. Spawn kl 21 dök inte upp 👎🏽

Medlem
Skrivet av magma:

Jag hoppar gärna på också men kommer köra mycket i min egen takt (långsamt med andra ord) då jag vill njuta av spelet med allt det har att erbjuda. Lutar åt sorcerer denna gång.

Jag känner likadant, första gången man kör igenom storyn. Sen när seasons väl börjar då är det annorlunda för då handlar det om att farma.

---

Jag testade mage denna helg. Den var rolig. Inte bestämt mig för om jag ska köra mage eller druid som första gubbe.

Medlem
Skrivet av jaicoas:

Ni dödade bossen 👍🏽 Ser att det är två lvl 18 på bild = Ingen trophy för dom

Tur att ni hann med. Spawn kl 21 dök inte upp 👎🏽

Wakkaah hann bli level 20 till kl 18 bossen, så körde den igen på T1. Vi funderade på T2 men körde T1 så alla fick trophyn.

Moderator

Sista bossen var riktigt fin. FZare som gick ihop och slogs sida vid sida! <3

Moderator
Skrivet av jaicoas:

Jag känner likadant, första gången man kör igenom storyn. Sen när seasons väl börjar då är det annorlunda för då handlar det om att farma.

---

Jag testade mage denna helg. Den var rolig. Inte bestämt mig för om jag ska köra mage eller druid som första gubbe.

Jag är inte heller förtjust i att rusa igenom spelet och hetsa! Kommer också ta lagom tempo när spelet släpps. Alla är varmt välkomna i klanen, hur man än vill spela!

Chefredaktör
Skrivet av Wakkaah:

Sista bossen var riktigt fin. FZare som gick ihop och slogs sida vid sida! <3

Åh vad fint! ❤️
Jag hade tyvärr inte möjlighet att spela i helgen, men pepp på att joina FZ-klanen i sommar!

Kontot avslutas

Jag kommer joina när spelet släpps Kul med en svensk klan!

Skriv svar