Rensa schemat – det är Playstation Showcase på onsdag

Robot
Rensa schemat – det är Playstation Showcase på onsdag
Medlem

Hoppas på att få se det där sci-fi rpg:t det ryktas om!


signatur

PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck

Medlem

PSVR2 nice 👌🙂👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Trevligt! Hoppas på fristående The last of us factions. Det är på tiden!

Medlem

Ge oss FF7 news. Dock liten chans då de vill marknadsföra det inferior FF16

Medlem

Inte så mycket på gång till Playstation just nu så hoppas på många nya stortitlar.

Medlem

Hoppas på en avtäckning av Ghost of Tshushima 2 som ryktas vara under utveckling 😊

Medlem

Äntligen något från Sony. Hoppas på svar om Metal Gear Solid rykten men jag tvivlar varenda gång. Annars så hoppas jag på coola spel nyheter och överraskningar!


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Jag är nyfiken på att veta mer om vad Bend och Sucker Punch har för sig. Last of Us Factions och Spider-Man 2 är väl lågoddsare.

Vore trevligt med en riktig överraskning och det tror jag vi får.

Medlem

Spännande.

Spider-Man 2 är väl en lågoddsare. Metal Gear i någon form lär visas om ryktena stämmer. Frågan är om Kojima kommer vara inblandad?

Final Fantasy VII Rebirth och Last of Us Factions lär väl också visas. Bluepoint visar nog upp vad dom har sysslat med också.

Aja, kul att "icke-E3"-sommarn har börjat.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Blackrabbit2:

Äntligen något från Sony. Hoppas på svar om Metal Gear Solid rykten men jag tvivlar varenda gång. Annars så hoppas jag på coola spel nyheter och överraskningar!

https://twitter.com/AndyPlaytonic/status/1658836166303535104

Ryktena fortsätter!

Medlem

Kul! Hoppas på nåt nytt spännande med release inte alltför långt bort🤞🤞.
Spiderman 2 ska iaf bli kul å se mer från!

Medlem

"E3"-säsongen börjar tidigt.

Medlem

Äntligen!
Intressant att Sony går först ut. Måste vara ett bra tecken

Medlem

Golva oss med Bloodborne, det är dags nu.

Medlem

åh! Jag är mest nyfiken på Bluepoint, Bend Studio, Cory Barlog, naughty dog och Kojima. Kul om man får se ny hårdvara också, tex project leonardo

Medlem

Hoppas på någon PC port

Medlem
Skrivet av Bobiri:

Hoppas på någon PC port

Hmm, funderade på Ragnarök, men det känns lite för tidigt att få ett datum på, men skulle varit trevligt.

Annars är ju Demon's Souls något jag personligen skulle vilja se(behöver en Bloodborne remake till PC ens nämnas?)


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Thwip! är väl nästan väntat. Men hoppas verkligen på Snikt! blandat med splat!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av John7612:

Thwip! är väl nästan väntat. Men hoppas verkligen på Snikt! blandat med splat!

Exalt så!


signatur
Medlem
Om ni fick bestämma en sak som visas, vad skulle det vara?

Oavsett hur realistiskt det är. Min skulle vara:

Full bakåtkompabilitet för PS1/ PS2/ PS3 spel på skiva. Samt lokalt stöd för PS3 med en skitbra emulator

Medlem

Lågoddsare:

The Last of Us "Factions" - Multiplayer i TLoU-miljö- Lär likna Destiny i upplägg.
Spider-Man 2 - Troligen en av årets största titlar.
Helldivers 2 - Det slank väl ut några sekunder från en trailer (?) redan förra året.
Horizon multiplayer - Har jobbats på i många år.
Death Stranding 2 - Kojima gillar att visa många trailers inför spelsläpp. Då han är polare med Keighley så kommer det möjligen i någon sändning från honom i stället.
Final Fantasy 16

Mellanoddsare:

Ny IP från Santa Monica - Cory Barlog har jobbat på något annat än God of War sedan 2018.
Wolverine - Hur långt har Insomniac kommit?
Ghost of Tsushima 2 (eller Ghost of någonannanstans) - snart tre år sedan det förra släpptes.
Final Fantasy 7 Rebirth - Här vill man kanske vänta till 16 släppts
Sci-Fi från People can Fly - Det läckte några sekunder förra året från vad som sägs vara PS-exklusivt.
Havens spel
Firewalks spel

Högoddsare:

Nytt Wipeout - Jag har inte full koll men jag har inte hört något nytt från de studior som var inblandade i Omega Collection. Sony äger nu även Firesprite som skapades ur Studio Liverpool.
Twisted Metal - Ryktas utvecklas av Firesprite.
Nytt från London Studio - Senaste spelet kom 2019.
Nytt från Bend - Fyra år sedan Days Gone.
Bluepoint - Har sagt att de jobbar med "original content".
Något från Valkyrie - Främst en support-studio men sägs även jobba på några egna projekt.

Edit: Jag glömde saker som Metal Gear Solid 3 Remake, Silent Hill 2, Stellar Blade samt Mortal Kombat 1 (?) som säga vara nära en utannonsering.

Medlem

Förvänta er inte för mycket nu bara

Medlem
Skrivet av strangelove:

Oavsett hur realistiskt det är. Min skulle vara:

Full bakåtkompabilitet för PS1/ PS2/ PS3 spel på skiva. Samt lokalt stöd för PS3 med en skitbra emulator

Vagrant story remake

Medlem

Personligen saknar jag bara MGS4 från PS3-tiden, men kodat för cell, så ingen lätt grej. Bloodborne vore en tråkig nyhet för oss som köpte det 2015, Elden Ring var bättre.

Wolverine är spelet som kommer att en chans att ta eller tangera rekord. Hoppas på ett betydligt mörkare spel än spidde. Hoppas på en teaser iaf.

Last of us har levt ut sitt liv i min bok, tycker de borde gå vidare. Storys är deras styrka, så multiplayer känns svalt. Samma med Horizon, mp i ett spel där spelglädjen är att strida mot robotdinos?
Känns mest som ett sätt att få in lite nya betalsystem.

Ska bli kul att höra från studios som varit tysta länge nu. Nya IP:n tack, remakes börjar bli tröttsamt. Med undantag från Kojima. Allt jag behöver nu är en ljuddämpare och en kartong att gömma mig i med PS5 grafik!

Medlem

Och glöm inte Little devil inside. Kommer att vara nöjd hur dom än gör. För jag har lagt min stora hög av väldigt bra Playstation spel på vänt. Måste ju spela Zelda några veckor in i sommaren minst.

Medlem

Silent Hill 2 remake gameplay vore trevligt

1
Skriv svar