Zelda: Tears of the Kingdom har sålts i 10 miljoner ex

Robot
Zelda: Tears of the Kingdom har sålts i 10 miljoner ex
Medlem

Första spelet min switchägande vänner köper till sin switch på länge. Alla köper det låter det som!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Jag köpte ett switch nu bara för Zelda. Och kommer sannolikt sälja det när jag spelat klart. Gjorde likadant med breath of the wild.

Nu har jag iofs ungar denna gång, så kanske blir motarbetad när jag ska sälja det.

Medlem

Har inte möjlighet att skaffa spelet än så att undvika all typ av gameplay och liknande är asdrygt. Tyckte botw var riktigt bra men kändes inte som zelda.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Fantastiska siffror! Bra jobbat Nintendo! Har tyvärr inte råd med konsol och spel just nu som fattig student men lär ju inte vara svårt att få tag på sen heller. Can't wait!

Medlem
Skrivet av nmbrg:

Jag köpte ett switch nu bara för Zelda. Och kommer sannolikt sälja det när jag spelat klart. Gjorde likadant med breath of the wild.

Nu har jag iofs ungar denna gång, så kanske blir motarbetad när jag ska sälja det.

Slöseri och vad är en Nintendokonsol ens i din värld. Zelda bara?


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

Slöseri och vad är en Nintendokonsol ens i din värld. Zelda bara?

Slöseri att lägga ut pengar på något man tycker är kul? Vad gör du ens här?

Det är ett sätt att spela det jag vill spela. Vet inte vad du gör med din konsol.

Spelar väl lite annat under tiden, men när Zelda är avklarat blir det sälj.

Medlem
Skrivet av nmbrg:

Jag köpte ett switch nu bara för Zelda. Och kommer sannolikt sälja det när jag spelat klart. Gjorde likadant med breath of the wild.

Nu har jag iofs ungar denna gång, så kanske blir motarbetad när jag ska sälja det.

Oj. Hur mycket mellanskillnad för konsollen blir det, inköp av en ny versus försäljning beggat?


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Oj. Hur mycket mellanskillnad för konsollen blir det, inköp av en ny versus försäljning beggat?

Jag köpte så klart en begagnad.

Det återstår att se vad jag förlorar på köpet. Men gjorde en ganska bra deal jämfört med vad större delen av blocketsäljarna vill ha för sina. Så gissar att det inte blir någon stor ”förlust”.

Oavsett så är det lätt värt pengarna. Både botw och totk är helt magiska spel.

Medlem
Skrivet av nmbrg:

Slöseri att lägga ut pengar på något man tycker är kul? Vad gör du ens här?

Det är ett sätt att spela det jag vill spela. Vet inte vad du gör med din konsol.

Spelar väl lite annat under tiden, men när Zelda är avklarat blir det sälj.

Jag menar slöseri för 1 enda spel, det är min personliga åsikt.

Du skulle ju ha kunnat sparat 3 000 -4 000 genom att kolla en full walkthrough på TOTK bara.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

Jag menar slöseri för 1 enda spel, det är min personliga åsikt.

Du skulle ju ha kunnat sparat 3 000 -4 000 genom att kolla en full walkthrough på TOTK bara.

Man kan ju köpa den begagnat och sälja för typ samma summa när man är klar med spelet.
Kika på en video när någon spelar är ju inte lika kul.

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

Jag menar slöseri för 1 enda spel, det är min personliga åsikt.

Du skulle ju ha kunnat sparat 3 000 -4 000 genom att kolla en full walkthrough på TOTK bara.

Titta på en video när någon spelar och spela själv är INTE samma sak. Inte ens i närheten.

Och som sagt, min personliga åsikt är att det är värt det.
Och som personen över sa, förlusten blir inte särskilt stor.

Inaktiv

Tyckte det var kul för 6 år sedan när Breath of the Wild släpptes och det konstaterades att det hade sålts fler Breath of the Wild till Switch än vad det hade sålts konsoler vid det tillfället.
Jag var ju en som hade bidragit till det, köpte mitt Breath of the Wild långt innan jag köpte en Switch som jag kunde spela den på.

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

Jag menar slöseri för 1 enda spel, det är min personliga åsikt.

Du skulle ju ha kunnat sparat 3 000 -4 000 genom att kolla en full walkthrough på TOTK bara.

Skrivet av nmbrg:

Titta på en video när någon spelar och spela själv är INTE samma sak. Inte ens i närheten.

Och som sagt, min personliga åsikt är att det är värt det.
Och som personen över sa, förlusten blir inte särskilt stor.

Nej, förlusten blir inte 3000-4000 kr OM man väljer att sälja konsolen efter avslutat spel. Förlusten blir snarare så pass stor om Switchen samlat damm där hemma.

Medlem
Skrivet av PGR1985:

Nej, förlusten blir inte 3000-4000 kr OM man väljer att sälja konsolen efter avslutat spel. Förlusten blir snarare så pass stor om Switchen samlat damm där hemma.

Ja det var ju i princip det jag sa. Att det inte blir mycket till förlust. Så vet inte varför du citerade med mig i svaret.

Medlem
Skrivet av nmbrg:

Ja det var ju i princip det jag sa. Att det inte blir mycket till förlust. Så vet inte varför du citerade med mig i svaret.

Inlägget var menat mer till ” N3gn4v” och jag citerade dig eftersom du hade svarat på hans meddelade. Läste ditt lite svar väl fort, ser nu att utgångspunkten är den samma fast med annan text.

1
Skriv svar