Diablo IV:s lanseringstrailer välkomnar oss till helvetet

Robot
Diablo IV:s lanseringstrailer välkomnar oss till helvetet

Nu djävlar är det inte långt kvar.

#Blizzard, #Diablo-4


Fragtjuv

Ja, nu djävlar börjar det närma sig! Jag känner mig laddad utav bara helvete.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Jag är så satans redo! Av vad jag upplevde i beta så kommer det här nog bli årets spel för mig.


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Nu är det inte långt kvar tills vi kan finansiera Bobby Kotick med en till lyx yacht.

Skribent
Skrivet av TheRob:

Nu är det inte långt kvar tills vi kan finansiera Bobby Kotick med en till lyx yacht.

Nu är det inte långt kvar tills vi kan finansiera Bobby Kotick med en till SATANS lyx yacht.

Du måste ju följa trenden i tråden!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

"alltså dom här underrubrikerna skriver ju sig själva!" -Jonny Myrén

Medlem

Lustigt nog är jag inte så djävla sugen på det här spelet


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Satan i gatan jag är helvetiskt taggad för en gångs skull! Saknar min diaboliska necro!

Medlem

Diablo IV:s lanseringstrailer välkomnar oss till helv..... jag menar till Billie Elish hip-hop musik, alltså vem godkände detta musikval för diablo? Det ska ju vara dark och gritty! Är ju som att spela Aqua på en metalfestival, wtf blizzard?

Jag ser ändå fram emot spelet


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skribent
Skrivet av Dalthor-san:

"alltså dom här underrubrikerna skriver ju sig själva!" -Jonny Myrén

Tacka fan för det!

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Du måste ju följa trenden i tråden!

Somliga gör som devil

Medlem

Posten kan dra åt helvete om spelet inte kommer i tid i brevlådan

Medlem
Skrivet av magma:

Diablo IV:s lanseringstrailer välkomnar oss till helv..... jag menar till Billie Elish hip-hop musik, alltså vem godkände detta musikval för diablo? Det ska ju vara dark och gritty! Är ju som att spela Aqua på en metalfestival, wtf blizzard?

Jag ser ändå fram emot spelet

Instämmer om att det var ett skumt musikval, känns inte som att målgruppen för spelet och målgruppen för Billie Eilish är samma. Däremot motsätter jag mig att det där skulle vara hip-hop, lät som vanlig pop enligt mina öron.

Edit: Fan så djävulskt taggad jag är på spelet. Trots musiken i trailern.

Medlem
Skrivet av magma:

Diablo IV:s lanseringstrailer välkomnar oss till helv..... jag menar till Billie Elish hip-hop musik, alltså vem godkände detta musikval för diablo? Det ska ju vara dark och gritty! Är ju som att spela Aqua på en metalfestival, wtf blizzard?

Jag ser ändå fram emot spelet

"But the song’s central lyric also possesses a diabolical side that makes it a song metal fans can appreciate". Perfekt alltså 😉

Tycker själv de är rätt lätt att gilla Billie om man uppskattar metal men antar man måste komma över att allt som spelas på radio är hip-hop eller Aqua först ... kan vara svårt såklart. Enligt Heavy Metal sidan We Are The Pit är detta ändå hennes mest metal-låt 😉

https://www.wearethepit.com/2021/10/the-10-most-metal-billie-...

Angående Diablo 4 så hoppas jag verkligen de lyckats nu då. D2 är speciellt och D3 blev aldrig det jag hoppats. Så snälla säg att live service inte drar ned gameplay och att det faktiskt är ett projekt gjort på mycket kärlek och roliga ingredienser, även om man inte kan lägga 1000 timmar på det.

Medlem

Diaboliskt peppad! Satan i gatan vad mina fingrar är redo att klicka utav bara helvete


signatur
Medlem
Skrivet av Kalliban:

Instämmer om att det var ett skumt musikval, känns inte som att målgruppen för spelet och målgruppen för Billie Eilish är samma. Däremot motsätter jag mig att det där skulle vara hip-hop, lät som vanlig pop enligt mina öron.

Edit: Fan så djävulskt taggad jag är på spelet. Trots musiken i trailern.

Skrivet av Pettor:

"But the song’s central lyric also possesses a diabolical side that makes it a song metal fans can appreciate". Perfekt alltså 😉

Tycker själv de är rätt lätt att gilla Billie om man uppskattar metal men antar man måste komma över att allt som spelas på radio är hip-hop eller Aqua först ... kan vara svårt såklart. Enligt Heavy Metal sidan We Are The Pit är detta ändå hennes mest metal-låt 😉

https://www.wearethepit.com/2021/10/the-10-most-metal-billie-...

hehe, du har rätt, jag har 0-koll på hip-hop, verkar vara pop eller indie pop enligt discogs:
https://www.discogs.com/master/1395678-Billie-Eilish-You-Shou...

Däremot tycker jag de fått till soundtracket riktigt bra i diablo 4:


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Inget illa menat mot henne eller musiken, inte min typ av genre men jag tycker de fått till soundtracket riktigt bra:
https://www.youtube.com/watch?v=6eF6QP9wxlI

Ja! Jag har lyssnat lite och de låter svingrymt! Mycket cello och mörka partier som påminner om D2 Antar de är en kommersiell trailer som försöker slå utåt så mycket de kan.

Medlem
Skrivet av Pettor:

Ja! Jag har lyssnat lite och de låter svingrymt! Mycket cello och mörka partier som påminner om D2 Antar de är en kommersiell trailer som försöker slå utåt så mycket de kan.

Jag ser oerhört mycket fram emot att höra hur de andra akterna låter.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Nice som fan!

Fast trailermusiken var värdelös, snacka om att förstöra stämningen.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Var rätt pepp tills dom började snacka om battle pass och deras shop för ett fullpris spel... Blir nog att avvakta till nån rea

Moderator | Testpilot
Skrivet av zevile:

Var rätt pepp tills dom började snacka om battle pass och deras shop för ett fullpris spel... Blir nog att avvakta till nån rea

Bara kosmetiska ting du får där och inget du ens behöver interagera med Förstår dock om man står emot det som ren princip.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av marsson90:

Lustigt nog är jag inte så djävla sugen på det här spelet

Nej, jag känner tyvärr lite samma sak. Jag älskade Diablo 1 och 2, även WoW. Jag spelar också väldigt mycket Path of Exile. Men detta spel klickade inte riktigt. Det känns "för lätt" eller vad man ska säga. Jag spelade upp till level 16 eller något med Necro på betan men jag hade ändå inget riktigt sug att spela, jag fick inte den där känslan att "Jävlar, jag måste hem och SPELA!". Det känns som att redan dag 1 kommer alla builds till varje class finnas tillgängliga på nätet och ingen variation tillåts. Lite som på WoW. Hur kul blir det? Jag tycker inte heller Paragon-systemet känns lockande. Jag ska definitivt spela det, men det blir nog inte på release. Är nog lite mer intresserad av vad GGG har att erbjuda i Path of Exile 2. Måste däremot säga att spelkänslan har Blizz fått till riktigt bra, sjukt bra ljudmiljöer och soundtrack också.

Medlem

Jag har köpt en extra mus i reserv ifall jag klickar slut på brytarna i den befintliga. Hände i senaste ARPG jag körde Är det stabilt under early access helgen så kanske jag drar ut lite komptid från jobbet och förlänger helgen.

Medlem

Peppad till maximum.
2 Juni smäller det.

Medlem

Blizzard har blivit ett riktigt skit företag i mina ögon men ovanligt nog vill jag verkligen att Diablo 4 ska lyckas, så vi ses den 2a! Eller ja, 6e för normala, vettiga personer x)

Medlem
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Bara kosmetiska ting du får där och inget du ens behöver interagera med Förstår dock om man står emot det som ren princip.

Mer en principsak ja. Tycker det är en smutsig affärsmodell! Men det är väl vad som förväntas av Blizz nuförtiden!
+ att jag har en massa andra spel, fullspäckat schema i år

Medlem

Riktigt taggad! Vad ska jag köra som första klass?


signatur

PS5, OLED 65"

Medlem

Ska bli kul att äntligen få komma igång.

varför i helvete spelas Billie musik i Diablo trailer?

12
Skriv svar