Playstation Showcase – Det här tror vi kommer visas

Robot
Playstation Showcase – Det här tror vi kommer visas
Medlem

Bloodborne!


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem
Skrivet av Maguz:

Bloodborne!

Bloodborne remake? Bloodborne 2? Bloodborne PC?
Alltihoppa?

Medlem

Hoppas på något mer än uppföljare. Kanske har Bungie något att visa?

Medlem
Skrivet av Rh3nium:

Bloodborne remake? Bloodborne 2? Bloodborne PC?
Alltihoppa?

Svar Ja! Alltihop, tack. Men jag är nöjd med PC-60fps om jag nu inte kan få allt på en gång.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem
Skrivet av Rh3nium:

Bloodborne remake? Bloodborne 2? Bloodborne PC?
Alltihoppa?

Bokstavligen det enda intressanta. Jag hoppas det kommer till PC så fler får uppleva storheten i Bloodborne. Förutom Rom, den bosstriden får de gärna ”glömma” att ta med eller göra om helt och hållet. Jag vet att Rom fyller sin funktion i storyn men jag avskyr den bosstriden.

Medlem

Håller tummar och tår för bloodborne. Min första och enda platinum (om det säger nåhot, haha!). Vore kul med något nytt innovativt också. Minns när Destiny annonserades, fasen vilken hype kring det (som förvisso inte gick så bra om jag förstått rätt), men det kändes nytt och fräscht då iaf. Vi får se helt enkelt 😊

Medlem

Hade varit grymt kul om Sony kunde tillkännage ett FPS lir (fullt fokus på multiplayer) från deras egen studio. Ps5an saknar bra shooters och competitive spel, för mycket single player fokus.

Medlem

Riktigt snygg design i (på?) artikeln och alltid trevligt med sådana för-artiklar.

Förövrigt de enda två spelen som kan få mig att köpa en PS5:a är om Ghost of Tsushima 2 och TLOU: Multiplayer blir PS5-exklusiva.

Medlem

Hoppas på allt nämnda i texten, vill dessutom lägga till att jag hoppas på ett nytt Killzone! Sen hoppas jag Bend studio har lurat oss alla och utannonserar Days Gone 2 som deras hemliga titel (Vilket aldrig kommer hända) men vilken show det hade blivit! Efter The last of us spelen är Days gone det bästa jag någonsin lirat! Helt befängt att det inte fått nytt liv i en 2a.

Medlem

Jag hoppas som det står i nyheten att nya PSVR2 spel man inte sett eller hört talas om tidigare.
Men det jag tror är.
Re4 Remake VR
Firewall Ultra
Beat Saber.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag hoppas som det står i nyheten att nya PSVR2 spel man inte sett eller hört talas om tidigare.
Men det jag tror är.
Re4 Remake VR
Firewall Ultra
Beat Saber.

Kanske Half Life Alyx?

Medlem

Helldivers 2 slank det väl ut några sekunder av en trailer redan förra året från.

Insomnaic har släppt en bunt VR-spel de senaste 5-10 åren så något till PS VR2 är inte helt osannolikt.

Cory Barlog har jobbat på något nytt sedan 2018 hos Santa Monica.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag hoppas som det står i nyheten att nya PSVR2 spel man inte sett eller hört talas om tidigare.
Men det jag tror är.
Re4 Remake VR
Firewall Ultra
Beat Saber.

Kanske kan få EA att göra Dead space vr.

Medlem
Skrivet av lasselason:

Kanske Half Life Alyx?

Tror inte på nå half life alyx till psvr2 tyvärr.

Skrivet av Neverwild:

Kanske kan få EA att göra Dead space vr.

Ja det skulle vara trevligt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag hoppas som det står i nyheten att nya PSVR2 spel man inte sett eller hört talas om tidigare.
Men det jag tror är.
Re4 Remake VR
Firewall Ultra
Beat Saber.

Skulle gissa på något mer hybrid spel från Sony och/eller något annat från deras studios.
Astro eller någon spinn-off är ju också fullt möjligt.

Ifall de vill ha något som pushar enheter till holiday 2023 så borde det väl visas eller teasas nu?

Man ska inte hoppas på för mycket, men de kunde haft eget event till PSVR2 ifall de inte kör hybrider eller inte har lite mer att visa upp, kan man tycka. Förhoppningsvis så är PSVR2 en del av mainline Playstation i och med detta och inte bara något litet som visas vid sidan av på eget event eller blogpost.

Medlem

Hoppas på nya IPn och fokus på singleplayer.

Medlem

Sony borde satsa på att etablera ett eget CoD. Medans dom fortfarande leder konsolkriget, och innan Activision/MS affären blir klar.

Medlem

Kul att Icke-E3 är igång!

Har inga specifika förväntningar på PS-eventet direkt, men eftersom det var länge sen dom hade en PS-Showcase så blir det förhoppningsvis en bra show med mycket feta trailers och utannonseringar!

Hoppas på lite PC-releaser, Ragnarök. Demon's Souls och Bloodborne(kan vi nog glömma, men ändå) tack.

Den 2 minuter långa Metal Gear Soild 3-trailern ska bli intressant då det tydligen inte blir Playstationexklusivt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Testpilot

Jag säger bara what a thrill!

Medlem

Hoppas vi får se mer av Silent Hill spelen. Remaken är ju kul men tycker helt nya spel är intressantare så hoppas på mer information om dom.

Redaktör
Ponny

En Resistance-comeback till PSVR2 skulle smaka gott. (Alyx skulle smaka bäst, dock.)

Hade varit pirrigt att se mer från FFVII Rebirth. Är spänd på att se vad man kommer hitta på i världen utanför Midgar. Och inte minst: vart storyn tar vägen. Känns paradoxalt nog som ett ganska blankt blad.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Börjar Sony prata om ett bloodborne till pc utan en uppgradering till ps5 kommer jag koka av ilska.

Medlem

Personligen hoppas jag allra mest på lite gameplay från Mortal Kombat 1 och Armored Core 6 samt en utannonsering av en upphottad version av Bloodborne I VILKEN FORM SOM HELST!

Medlem

Hoppsa på ett nytt Killzone. Det är dags för en comeback av de smutsiga actionliren igen.

Medlem

Hoppas spiderman 2 introducerar gwen

annars ser jag fram emot allt okänt som inte annonserats än


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Hoppas på att ryktena om att Kotor remaken är nedlagd motbevisas med en gameplay trailer. Utöver det vill jag helst se ett nytt IP och hoppas på det där nya sci-fi rpgt det ryktats om ett tag.

Och nyheter om Silent Hill givetvis.


signatur

PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck

Medlem
Skrivet av Joewson:

Bokstavligen det enda intressanta. Jag hoppas det kommer till PC så fler får uppleva storheten i Bloodborne. Förutom Rom, den bosstriden får de gärna ”glömma” att ta med eller göra om helt och hållet. Jag vet att Rom fyller sin funktion i storyn men jag avskyr den bosstriden.

Jag gillar den dumma spindeln! Har aldrig haft problem med den bossen. Däremot har jag ju kört fast helt på andra bossar i Bloodborne.


signatur

PS5, OLED 65"

Skribent

Spiderman 2
Wolverine
Killzone, antingen nytt eller remake från Blue Point
Ghost of Tsushima 2
Death Stranding 2

Sen är väl drömmen att vi får se något mer från EA Motive’s Iron Man spel 🙏🏻

Redaktör
Ponny
Skrivet av Krabban77:

Börjar Sony prata om ett bloodborne till pc utan en uppgradering till ps5 kommer jag koka av ilska.

Har svårt att se hur det kan hända. Risken är väl att det utannonseras till PS5. Punkt. Men är de inte helt tondöva blir det PS5 och pc. Förmodligen först till PS5, något senare till pc. Typ som i Last of Us Part 1-fallet.


signatur

En Bamseponny av folket

12
Skriv svar