Total War: Pharaoh avtäckt!

Medlem

njae, är nog lite skeptisk, har inte lirat så många av de nyare TW-spelen, men har inte riktigt gillar de jag har testat. Rome I, Medieval IJ och Empire gillar jag dock.


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

Så inget Warhammer 40K`?

Medlem

What!? Vem vill ha det här!?
Inte jag i alla fall. Hade verkligen önskat ett annat tema. Egypten är så icke tilltalande för mig.
Nåväl, jag har kul med de andra TW spelen så jag fortsätter som ingenting har hänt.

Medlem

Jahopp, ända sedan de släppte rome 2 har de inte släppt ett enda Totalwar förutom warhammer som intresserat mig öht, otroligt ointressant tidsperiod för min del (i spel sammanhang), hade hellre sett Medieval 3 men.. ja ja, alla spel är ju inte till för att jag ska vara nöjd

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Jag tänkte, hur många dromedarer ska det här hålla på, jag börjar nämligen lite konstigt må. Jag såg några märkliga figurer på ett krön, be-du-in, sista bön. Det var öken!

Jäkla vismästare han var ändå😊

"Dromedar och kamel, I ett tält utan el...."

Där har ni en annan vismästare. De som vet, de vet 😉

Medlem

Oh wow. Släpps redan i oktober! Kommer ni att recensera det FZa?

Medlem

Egypten kan ju iofs vara roligt, men när sjutton ska de få tummen ur och ge oss Medieval 3??

Medlem

Det blir en 'hard pass' på denna...

På samma sätt som jag gått stora omvägar runt deras andra 'Saga' spel så är detta ointressant.

Shogun/Empire/Medieval eller inget just nu känns det som. Har t.o.m tröttnat på allt vad TW Warhammer heter, jösses vad dom försöker krama ut saften ur den stenen...

Medlem

Som en del nämner är det kanske lite smalt
Men ... jag har otroliga kunskapsluckor kring denna period. Hur inblandade var folk från söder? Öster? Väster?
Känns som att det finns mer variation att finna än man kan tro. Och förutom Assasins Creed spelet så känner jag inte till många spel från denna era. Så lite fräscht. Samurajer och riddare ser man ju jämnt liksom

Redaktör
Skrivet av Fluffo:

Oh wow. Släpps redan i oktober! Kommer ni att recensera det FZa?

Ja, det är planen.


signatur
Medlem
Skrivet av totte1015:

Äntligen något mer bekant än skräpet Warhammer

För det har ju verkligen varit ont om total war spel sedan warhammer kom.

Total War Saga: Thrones of Britannia
Total War: Three Kingdoms
Total War Saga: Troy

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Ja, det är planen.

Nice

12
Skriv svar