Bungie skakar liv i Marathon

Robot
Bungie skakar liv i Marathon
Avstängd

Tror inre det blir så kul och bra. Verkar åter igen vara något slags rynd vilket jag inte tycker är det bästa med FPS spel. Blir väl ett nytt destiny 2 i en annan miljö och massa DLC att köpa.

Tror ni det endast kommer till PS5 och PC nu när PlayStation äger Bungie?

Dex
Medlem

Gillade verkligen Marathon förr så ska bli väldigt intressant och se mer från detta! Kul också att det är full crossplay och cross save mellan PS5, PC och Xbox. Gillar att Sony fortsätter låta Bungie köra sitt även efter uppköpet.

Avstängd
Skrivet av Dex:

Gillade verkligen Marathon förr så ska bli väldigt intressant och se mer från detta! Kul också att det är full crossplay och cross save mellan PS5, PC och Xbox. Gillar att Sony fortsätter låta Bungie köra sitt även efter uppköpet.

Tror du att detta spel kommer till Xcloud? Destiny 2 finns bara på Game Pass men inte Xcloud.

Medlem

Spelade orginalen som en galning i min ungdom, så jag är ju glad att ipt väcks till liv. Samtidigt vet jag inte riktigt vad jag ska förvänta mig av detta.


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Avstängd
Skrivet av Nattfisk:

Spelade orginalen som en galning i min ungdom, så jag är ju glad att ipt väcks till liv. Samtidigt vet jag inte riktigt vad jag ska förvänta mig av detta.

Blir endast PVP ingen campaign. Så inget intresse när FPS inte har campaign och en story vi kan följa. När ska vi börja få FPS spel från Bugie med grym campaign och DLC vi kan köpa samt dom bygger något nytt och inte bara i rymden.

Söder om söder-hipster

Marathon må vara gammalt, men inte är det Bungies allra första spel. Vi som körde Minotaur och Pathways into Darkness på Mac tycker nog Marathon är en ny, cool, modern franchise 🙂


signatur

"Well, you know what they say: "If you want to save the world, you gotta push a few old ladies down the stairs."

Söder om söder-hipster

Marathon 2 har för övrigt fortfarande det bästa ljudet av att ladda om två avsågade hagelgevär i farten!


signatur

"Well, you know what they say: "If you want to save the world, you gotta push a few old ladies down the stairs."

Medlem

Men vad fasen? Återuppväcker gamla trevliga Marathon och så gör man ett sketet pvp lir av det. Skam.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Inte mycket i trailern som påminde om originalet mer än namnet. Fick mig att tänka mer på Mirror's Edge än gamla Marathon.

Men PvP var riktigt skoj i Marathon när det begav sig. Hoppas de kan leva upp till det detta i nya.

Medlem

Marathon var grymt kul i pvp på den gamla goda tiden. Spelade det mycket på mina pärons Macintosh performa. Återstår att se hur denna version blir.

Avstängd

Tror ni att det kan komma till Game Pass samt Xcloud?

1
Skriv svar