Första bilderna på Crysis 2

Robot
Medlem
Första bilderna på Crysis 2

Mja, för att imponera på mig så bör det vara ingame bilder. Så, tills dess - Nej tack!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

håller med, men dreglar ändå


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Ser riktigt coolt ut men hade gärna velat se ingame-bilder.


signatur
Medlem

ser ju lovande ut

AW8
Medlem

Jag kan inte vänta!!!

Hoppas att Crytek får ut det till jul, och att det inte försenas.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Medlem

Detta är in-engine, vilket motsvarar samma kvalité som ingame, saknar bara HUD.

På denna bild ser att de är från first-person vy

Detta är hur de kommer se ut när vi spelar de på maxad grafik och jag kan knappt vänta. Kan dock inte vänta på att behöva lägga ut flera tusen på en ny dator :\

Medlem

lär ju skippa eftersom man kommer behöva en dator från framtiden för att spela med behaglig fps

Medlem

Såsom Crysis lär man få spela i 20-30fps med den senaste hårdvaran när det väl kommer ut, nej tack! Det må se bra ut men gameplay är ju inte deras bästa sida. Om de nu inte lärt sig något sedan Crysis vill säga.

Medlem

.. fattar inte varför man släpper sånnahär bilder.. poänglöst, de e inte ens snygga

Medlem

Klart köp oavsett.

Medlem

Ser nu att Game.se har release 24 sept på 360n.

Medlem
Skrivet av wiklund:

.. fattar inte varför man släpper sånnahär bilder.. poänglöst, de e inte ens snygga

"de e inte ens snygga" ... ENLIGT DIG

Jag älskar de.

Medlem

Själv är jag tacksam för att spelet blir multiplatform även om grafiken lär vara bättre på PC

Medlem

Inte alls särskilt snyggt.

Träden är plottriga.
Texturerna matchar inte varandra.
Backdropen är jättesuddig.
Kontrasten är ful.


signatur

Memento Mori

Medlem

Så dom kunde äntligen lämna den tråkiga och uttjatade tropik miljön.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Själv ser jag inte bara Crysis som grafik only plox, och måste böla över varje liten sak. Blir ett köp.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Så dom kunde äntligen lämna den tråkiga och uttjatade tropik miljön.

då ska vi se vilka andra miljöer vi har.
Sand = NEJ
Framtid = NEJ
Stadsbanor = NEJ
Djungel = enlig dig NEJ..dock är det crysis och farcry som är dem enda
Vietnam = NEJ..

så berätta för mig..vad vill du se för miljö??
plss

Medlem

Ser vidrigt smaskigt ut. Kan ej vänta tills jag får hugga tänderna i detta.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Påminner mig om Bionic Commando.

Gläds åt att bilderna nästan bara innehåller mänskliga fiender då rymdvarelserna var skittråkiga i Crysis.

Hoppas inte stadsmiljön blir för tjatig bara.

Medlem

Ser bra ut, men eftersom att det inte är ingame bilder så kan jag inte säga att jag är imponerad.
Men det lär jag väl bli.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Inte alls särskilt snyggt.

Träden är plottriga.
Texturerna matchar inte varandra.
Backdropen är jättesuddig.
Kontrasten är ful.

Det måste vara jätteskönt att ha förmågan att missa alla styrkor i nånting och bara se det negativa?

Själv gillade jag ettan som spel och gillar grafisk utveckling så detta blir intressant för min del. Personligen gillar jag ju djungel och har nog missat det uttjatade med det då jag tycker det är den MINST uttjatade miljön. Men en stad kan bli jättefräckt med stora aliens och fullskaligt krig, tror de kan skapa riktigt fräcka scener där.

Medlem

Jag tror faktiskt på det här. Första Crysis hade potential, men missade ribban. Om de fixar till vissa aspekter av gameplayet så lär det bli awesome.

Stealth och energiåtgången av dräkten är bland annat nånting som borde ses över. Var nästan omöjligt att smyga sig på någon och döda dem ljudlöst i melee. Mycket bättre att skjuta någon i huvudet, cloaka, vänta på att hans polare ställer sig precis över liket, skjuta honom, repetera tills alla ligger döda i en hög. Om man skulle få nån silent takedown-move som i nya AvP hade det funnits en vits att stealtha runt.

Sen är jag glad över att få se en stadsmiljö istället för djungeln. AI och buskage går aldrig bra ihop. Man blir bara upptäckt och skjuten av nån ensam nisse bakom buskarna.

Medlem

Hoppas dom kan släppa ett spel som inte gör hälften av deras fanbase besviken, då dom gjort PR med ingamebilder och film som sedan inte finns i spelet.
PR-grejorna för Crysis 1 var fruktansvärt mycket snyggare än vad spelet i sig var. En gång till och dom mister all min tillit.


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem

Crysis är inte särskilt krävande nu. Spelet är ju bra gammalt. Crysis Warhead(uppföljaren) var duktigt optimerat och flöt bra mkt bättre.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Mitt graffekort vrider sig i ångestfylld förtvivlan över dom där bilderna. :/

Medlem

Riktigt najs. Vore tufft att springa runt i hela New York, om möjligt

Medlem

Skulle lätt skaffa det om jag hade pengarna till en fläskig dator, tyckte första spelet var riktigt skoj och till skillnad från många andra gillade jag utomjordingarna och tyckte koreanerna var tråkiga.

Kan det verkligen vara så kul att löpa amok i NY, springa in på Starbucks och köra invisible mode; sedan ducka när en doughnut kommer flygande...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar