Homeworld 3 försenas igen – släpps nu inte förrän 2024

Robot
Homeworld 3 försenas igen – släpps nu inte förrän 2024
Medlem

Skönt att någon utvecklare lär sig av alla andras misstag.

Medlem

Med tanke på släppen som varit det sista tar jag mer än gärna det här än att spelet släpps i trasigt skick, hur surt det än må kännas.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Redaktör
Ponny

Känns å ena sidan lite tungt då det, efter Gamescom, blev ett av spelen jag ser fram emot under 2023. Men! Känns som om man väntar på något riktigt gott, så då väntar jag gärna.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Helt rätt beslut med den motiveringen.

Medlem

Lång väntan blir det.

Medlem
Skrivet av Tivook:

Skönt att någon utvecklare lär sig av alla andras misstag.

Skrivet av Hejsanhoppsan:

Helt rätt beslut med den motiveringen.

Det är ju rent bogus. Och det är ingen som lärt sig något heller.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det är ju rent bogus. Och det är ingen som lärt sig något heller.

Ja alltså du får jättegärna tycka att de ska släppa ett ofärdigt spel men det får stå för dig. Det finns inga skäl att stressa fram nåt.

Medlem

Homeworld 3 är helt klart ett av spelen jag ser fram emot mest för tillfället, men har inga problem att vänta. Finns så många andra bra spel att spel och kommande spel att ta en titt på (Baldur's Gate 3!). Februari 2024 kommer nog komma rätt snabbt.

Medlem

"No, BBI’s move to a four-day work week has had no delaying effect on Homeworld 3’s development. In fact, the team is able to achieve as much if not more when given the additional personal time. Being able to draw inspiration from time spent with family and friends and on personal hobbies has fueled a lot of the innovations we can’t wait to show off in the lead up to launch. "

Fyrdags arbetsvecka hade fasiken inte vart fel.

Medlem
Skrivet av Artifactor:

"No, BBI’s move to a four-day work week has had no delaying effect on Homeworld 3’s development. In fact, the team is able to achieve as much if not more when given the additional personal time. Being able to draw inspiration from time spent with family and friends and on personal hobbies has fueled a lot of the innovations we can’t wait to show off in the lead up to launch. "

Fyrdags arbetsvecka hade fasiken inte vart fel.

Åfan. Det måste man bara ta av sig hatten för. Imponerande progressivt.

Medlem

Bra nyhet i längden men trist att släppa den så nära inpå det tidigare angedda releasedatumets slut. Det här måste de ha vetat ett tag nu.

Medlem

Snyft, aja det ska tydligen finnas ett ordspråk som går något i stil med "Den som väntar på något gott....." sen kommer jag inte ihåg resten ^^

Får väl nöja mig med D4 och Starfield och annat smått och gott.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Känns å ena sidan lite tungt då det, efter Gamescom, blev ett av spelen jag ser fram emot under 2023. Men! Känns som om man väntar på något riktigt gott, så då väntar jag gärna.

Varför under Gamescom? Visade de en ny trailer eller gameplay?


signatur

Memento Mori

Medlem

Det får ta den tid det tar.
Battle cruiser complete,
Resource collector is under attack.

1
Skriv svar