Warhammer 40k: Boltgun

Medlem
Warhammer 40k: Boltgun

För er gamla FPS-gamers (ni som körde doom, quake, q2) det här är ett lir som har allt som behövs. Bara rent nöje att lira allting sitter som det skall kontroller, musik, känsla av gibb samt man får lite warhammer 40k lore på köpet vem kan begära mer?!

Blev övertalad av en kompis att köpa och är helt värt 200-lappen (har bara hittat på steam tyvärr) som fick pröjsas samt är 10% rabatt nu.

Vill ni ha lite mindless fun a la quake-shooter är det här liret för Er!

Mysig spelfredag på Er allesammans


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem

Tycker inte det är så mycket quake över det. Det är mera som Doom...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Tycker inte det är så mycket quake över det. Det är mera som Doom...

Försökte beskriva känslan jag får när jag spelar inte hur det faktiskt kan jämföras spelmässigt med quake


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem

Jag har spanat lite på det där och hört och läst att det vara himla trevligt. Jag gillar retro-shooters, eller retrospel och retroinspirerade spel över huvud taget så jag tror att jag hade uppskattat detta. Har så mycket annat att spela just nu bara, kanske kan fynda det om nåt år i stället för inga pengar alls när man inte har något annat på gång!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

1
Skriv svar