Joaquin phoe blir mobbad

Medlem
Joaquin phoe blir mobbad

okej jag har aldrig varit mycket för hollywood skvaller och kändis världen, men jag blir bara så jädrans irriterad när jag såg denna intervjuv på david letterman show

http://www.youtube.com/watch?v=lG-M1CWskeQ

om ni har lite koll alls så har rätt så tydligen joaquin flippat ur, och jag tycker inte det är rätt att man ska garva åt han rätt i ansiktet dock som många verkar göra,

specielt är det riktigt lågt av david letterman som bjuder in han till showen, bara för att trakassera honom rakt av

jag tappar respekten helt för letterman, har aldrig gillat han egentligen, och man ser ju helt tydligt att joaquin antagligen är djupt deprimerad och försöker hitta sig själv i världen, inte ska man reta honom för det

vad har ni för åsikter om detta?

Medlem

Tycker det verkar som att det är Joaquin som bara spelar dum och underhåller sig själv och Letterman (och publiken).


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Mjo, tycker som Werzion. Känns som om båda sidor gör till sig för mycket för att det ska vara mobbing


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av ghoül:

jag tappar respekten helt för letterman, har aldrig gillat han egentligen, och man ser ju helt tydligt att joaquin antagligen är djupt deprimerad och försöker hitta sig själv i världen, inte ska man reta honom för det

vad har ni för åsikter om detta?

Herr Pheonix visar att han är en duktig skådespelare.
det skall tilläggas att han just nu spelar in en dokumentär. Så hela det här med skägget borde ha någonting med det att göra eller så har han helt enkelt fått tunga drogproblem. Men jag tror inte man kan hitta sig själv i världen genom droger.
Varför skulle han ens vilja ställa upp på att vara med på Letterman om han är deprimerad? Skulle han ställa upp på det, så ser han väl ändå inget värde i att vara med på programmet och därför logiskt tackat nej eller kommit på en ursäkt för att inte medverka.
Nä hela intervjun är en skådespelar insats är vad det är.

Medlem

Alla talkshow gubbar hånar eller retar kändisar, se bara på Conan o brien, min personliga favorit, och då Letterman,
men det är knappast ett elakt hån, det är väl mer elaka pikar gjord med glimten i ögat, ofta är ju dom som blir retade regelbundnet besökande kändisar som känner talkshow värden.

Medlem

Tycker som alla andra, det är knappast regelrätt mobbning, utan snarare två personer som verkar retas med varandra på ett medvetet sätt, med glimten i ögat.

Och en talkshowvärd måste vara lite provokativ för att locka tittare, att bara se två personer som diskuterar utan att skämta är oerhört tråkigt.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

han bjuder in en gäst som är drogad, då får väl gästen skylla sig själv. Tyckte det var hur bra som helst


signatur

thank you, come again

Medlem

Tyckte också att det var underhållande. Ett rent skådespel i mina ögon där skådespelare tagit rollen av en karaktär som Hollywood skvallerpress skapat.

"Joaquin I'm sorry you couldn't be here tonight"

lol!

Och Joaquin kan ju knappt hålla sig för skratt där heller

Medlem
Skrivet av huxflux:

han bjuder in en gäst som är drogad, då får väl gästen skylla sig själv. Tyckte det var hur bra som helst

visst det är hans egna fel om han ställer upp i en talkshow intervjuv i hans tillstånd, men jag finner inte det roliga i det alls, vare sig om det var påhittat och han var med på noterna eller om han verkligen har problem, tillexempel en depression eller att han fastnat med droger

men om man säger han är med på noterna, så får han ju knappast ett bra rykte så fattar inte riktigt varför han skulle vilja driva med sig själv på detta viset

Medlem
Skrivet av ghoül:
Skrivet av huxflux:

han bjuder in en gäst som är drogad, då får väl gästen skylla sig själv. Tyckte det var hur bra som helst

visst det är hans egna fel om han ställer upp i en talkshow intervjuv i hans tillstånd, men jag finner inte det roliga i det alls, vare sig om det var påhittat och han var med på noterna eller om han verkligen har problem, tillexempel en depression eller att han fastnat med droger

men om man säger han är med på noterna, så får han ju knappast ett bra rykte så fattar inte riktigt varför han skulle vilja driva med sig själv på detta viset

en depression får man inte med flit, det är en stor skillnad.
Tycker inte vi ens behöver analysera det eftersom det inte finns något som pekar på det i filmen.

Nu handlar det om att han är drogad (filmar drogad) och då får man ta det som det är. Det är komiskt, jag har inga problem med att se det eller att man skämtar med honom.
Man behöver inte vara i något försvagat bebisstadium och i behov av en skyddsling.
Visst kan det skapa en massa skumma vibbar (paranoia) hos den drogade, men då kommer vi ju till det att personen valt att göra det själv och de val han gör i det tillståndet är upp till personen.
Vad det än beror på att han ger ett flummigt uttryck av sig själv är hans egna val och får då själv ta konsekvenserna.

Tycker själv om det är så att det är filmat så gör han det grymt bra vilket gav det hela en extra krydda när jag såg den andra gången. Hur bra som helst


signatur

thank you, come again

Vila i frid

Kolla sista sekunden igen, han tar av sig solglasögonen och tackar Letterman. Humor på hög nivå mellan de två.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Går det inte en massa rykten om att hela depression/drog/rap karriär grejen etc bara är fejk och ingår i nåt projekt han håller på med?

Iaf så var det en underhållande intervju


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Såg ut som han ville nita Letterman där ett par gånger

Tycker det är lite dåligt från bådas sidor. Jag menar om Jaoquin kommer dit i det tillståndet han är i, då uttjynttnar(stavning2k1) ju Letterman det, Fast han borde ha överseende för det.

Medlem

Videoklippet är inte längre tillgängligt på grund av ett upphovsrättsanspråk från CBS Broadcasting, Inc.

Bra grejer

Medlem
Medlem

Haha, askul, han är dock inte drogad eller nåt sånt. Som jag ser det så tar han en paus från filmandet "inte första gången han slutar göra filmer". Under Joaquin Phoenix tid i hollywood så har han skapat en fjantrolig image som han brukar använda ofta för att klara av hollywoods galenskap och sen nu försöker han väl visa folk hur lätt påverkade dom blir av allt dom läser och hur folk skapar olika bilder på hur en person är genom att se TV/media. Han sågar rätt igenom hela skiten så att säga.

Sen så i den här karaktären med skägget han har nu och nu på letterman så är han sig själv och så kan man se vad folk har för uppfattning och bild om honom, och folk är vana att skratta. Det är lite taskigt av Phoenix att leka med personers skallen sådär, särskilt nu när han är en naturell skådespelare, men han visar väl sen det genom dokumentären hur lätta folk är.

Medlem

signatur

Go for it - ALL or Nothing!

1
Skriv svar