Månadens mobilspel – nya guldkorn inför sommaren

Robot
Månadens mobilspel – nya guldkorn inför sommaren

Från intensiv plattforming och racing till kluriga pussel och RPG-mys, här finns spännande utmaningar för sköna sommardagar!

#asus, #mobil, #mobilspel


Medlem

Ja många fina spel... Som jag helst slipper spela på mobil. Tacka gudarna för att de finns på andra platformar.

Medlem
Skrivet av robbis:

Ja många fina spel... Som jag helst slipper spela på mobil. Tacka gudarna för att de finns på andra platformar.

Åååååhhhhhh!!! Låt trådar där man inte har något intressant att tillföra förutom att klaga på format/genre/whatever vara ifred! Tycker det sprider sig som en löpeld här på fz och blir värre för varje dag! Usch å fy å blä!

Ontopic : tyckte om battle chasers väldigt mkt när det begav sig! Mkt bra spel ! Rekommenderas om du som jag gillar taktiska rpgs!

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Åååååhhhhhh!!! Låt trådar där man inte har något intressant att tillföra förutom att klaga på format/genre/whatever vara ifred! Tycker det sprider sig som en löpeld här på fz och blir värre för varje dag! Usch å fy å blä!

Ontopic : tyckte om battle chasers väldigt mkt när det begav sig! Mkt bra spel ! Rekommenderas om du som jag gillar taktiska rpgs!

Ja och vet du vad som nästan är värre? De e dom som svarar på meningslösa inlägg från nån random dude som rantar om hur dåliga mobilspel är. Det borde förbjudas. Låt folk ha sin åsikt och lägg ikte mer tid på det. Grattis!

Medlem

Dead Cells funkar förvånansvärt bra som mobilspel, rekommenderas!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Testpilot
Skrivet av Force:

Dead Cells funkar förvånansvärt bra som mobilspel, rekommenderas!

Absolut! Men väldigt svårt tycker jag. Skrev om det förra sommaren här: https://www.fz.se/sponsrat-innehall/290723-manadens-mobilspel...

Medlem

Battlechasers kostade 10 spänn nu!
Slog till direkt.
Har väntat på lågt pris i säkert två år.

Testpilot
Skrivet av Evilof:

Battlechasers kostade 10 spänn nu!
Slog till direkt.
Har väntat på lågt pris i säkert två år.

Fint sammanträffande

Skribent

Börjar bli dags för mig att slå till på Super Meat Boy Forever nu.. Stora frågan är om jag vill köra det på mobil (på raster på jobbet) eller på Steamdecken. Hårt liv.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Från intensiv plattforming och racing till kluriga pussel och RPG-mys, här finns spännande utmaningar för sköna sommardagar!

#asus, #mobil, #mobilspel


Tack för Nightwar - tokbra RPG-känsla med j-inslag. Att det sedan ingår i Googles Play Pass som gör det gratis var bara ännu bättre
Snygg grafik och snabba skiften mellan de olika lägena (världskarta/dungeon-stad/strid) gör att det fltre fint och inte känns som något större avbrott att ta strider var man än stöter på dem.

Testpilot
Skrivet av MatsDahlgren:

Tack för Nightwar - tokbra RPG-känsla med j-inslag. Att det sedan ingår i Googles Play Pass som gör det gratis var bara ännu bättre
Snygg grafik och snabba skiften mellan de olika lägena (världskarta/dungeon-stad/strid) gör att det fltre fint och inte känns som något större avbrott att ta strider var man än stöter på dem.

Tack ja bra tips med Google Play Pass om man spelar många mobilspel! Har tyvärr inte hunnit spela det mer än för testet men jag kommer ta upp det igen vid ett senare tillfälle.

Skribent

Damn, Lego Bricktales på mobil blir svårt att motstå.

Gnällkuk
Skrivet av Evilof:

Battlechasers kostade 10 spänn nu!
Slog till direkt.
Har väntat på lågt pris i säkert två år.

Grymt! Slog också till, var riktigt länge sedan jag spelade något på telefonen och det här såg absolut ut att vara värt det!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar