Tävling – Vinn Diablo IV och Limited Collector's Box!

Medlem

Kul med tävling! Lycka till allihopa

Medlem

Jag hade blivit väldigt glad. Men man brukar säga "happy wife, happy life", men min fru kommer inte speciellt glad om jag dunkar in all min vakna tid i D4, så glädjen över att vinna kommer vara ytterst temporär, och explodera i ansiktet på mig när jag minst anar det.

Medlem

Det hade varit sjukt najs att vinna så att man har lite att göra efter Sweden Rock!

Medlem

Behöver vara ansvarsfull nuförtiden och har inte råd med samlarutgåvan. Den skulle passa väldigt bra med mina Diablo 3, Starcraft 2, och WoW Collectors Edition ♥

Medlem

En bok att läsa medan man sitter på wc, och soffläge med Diablo 4 medans jag återhämtar mig efter operation vore toppen!

Medlem

Skönt med en tävling där man inte behöver vara konstnär/byggexpert eller special utbildad ingenjör för att delta

Medlem

Hade blivit glad som satan såklart och lirat så in i helvete tills jag varit helt jävla utmattad.

Medlem

Må gud förlåta dig och dina synder

Medlem

Hade varit precis det man behöver för att orka med småbarnslivet! Sambon hade inte vart överlycklig, men det är smällar man får ta.

Medlem

Alltid kul med tävlingar! Vinner men hade man ju haft semestern säkrad iaf

Medlem

Roligt! Jag har inte jätte stort förtroende (hoppas det vänder?) för Blizzard men testade betan och själva grundspelet verkar riktigt bra. Diablo 1&2 vibes. Hade varit grymt kul att vinna detta och få spela på launch med min polare som också är taggad.

Lycka till allihopa!

Medlem

Skulle göra sig fint i hyllan brevid min D3 collectors edition


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Vinner jag blir det poolparty med grabbarna, Lucifer, Belphegor, Satan, Beelzebub, Leviathan, Asmodeus och Mammon. <3


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Väldigt glad då jag inte kommer att ha råd med spelet förens om några månader. Att återförenas med sina gammla Diablo vänner från D2 eran.

Medlem

Riktigt kul! Efter 11 års väntan är det dags... Let's return to the darkness and slay some demons!


signatur

PC | Asus Rog Ally | PS5 | Switch

Fragtjuv

Jag skulle kort och gott bli så in i helvete glad!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Jävlar vad kul att vinna detta!

edit; skulle dessutom bli min första någonsin collectors edition😍 skulle få pryda en hylla på kontoret😏

Medlem

Efter barn så har det blivit många helger med bajsfabriken där hemma, Nästa helg ska sambon för första gången iväg med ungarna och jag får uppleva ungkarls friheten igen (självklart finns det vissa gränser) där jag hade tänkt att bara ha en helg för mig själv.

Hade jag vunnit hade det varit den andra största glädjen på väldigt väldigt länge, efter mina barn så klart.


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem

Önskelista för en glad sommar:

TV ✅
PS5 ✅
Vänner ✅
Semester ✅
Fint väder (så att barnen vill vara ute) ✅
Diablo IV ❓

Inte vill väl FZ sätta käppar i hjulen när jag är så nära att uppfylla hela önskelistan 😉 skämt åsido, lycka till alla medtävlande och ha en bra sommar ☀

Medlem

Skulle bli oerhört glad att vinna det här mest pga att jag har spelat Diablo sen första spelet, och självklart sitter intresset i än. Att få en collectors edition är inte fel det heller, hoppas även att mina barn kan bli intresserade av Diablo när dom blir äldre 😁

Medlem
Medlem

Kul tävling. Hade blivit jätteglad att få vinna

Medlem

Tror glädjen om jag vinner enbart kan jämföras med när jag och min första kärlek, i min ungdoms dagar, idkade älskog bland Bohusläns soldränkta klippor.

Medlem
Medlem

Jag skulle bli djävulskt glad och sommaren skulle bli ett helvete (för resten av familjen ).

Medlem

Jag blir glad av att spara 800 kr, men mest glad blir nog katten som kan få lite mer högkvalitativ mat. Tyvärr har hon fått lida mest under inflationen

Medlem

Jag skulle kort & gott bli superduperglad!

Medlem

Skulle bli djävulskt glad att ännu en gång hacka mig igenom horder av demoner!

Dödgrävaren

Hade varit skoj att vinna för att få en orsak till att montera min andra bokhylla, då jag just nu saknar tillräckligt med stuff för att känna att monteringen hade varit motiverad.

Medlem

Ljusstakarna skulle passa väl till min dejt i Sanctuary med hatets moder.
Blir ju mer stämningsfullt med levande ljus och ett glas rött.

Skriv svar