Fragzone-fredag – Satan i datan, Diablo IV funkar! (Typ.)

Robot
Fragzone-fredag – Satan i datan, Diablo IV funkar! (Typ.)

Men funkar ni som gick upp mitt i natten för att spela?

#diablo-iv, #fragzone-fredag


Medlem

Hahaha. Älskar bilden 😄

Själv jobbar jag hemifrån idag, så jag tog mig en liten sovmorgon. Snart är det långhelg. Fantastisk timing!

Trots att jag är optimist så förväntade jag ändå lite serverstrul. Vilken positiv överraskning att jag spenderade mindre än 1 minut i kö och sedan spelade problemfritt i några timmar. Dessutom njöt jag av varje sekund! Bra jobbat, Blizzard! 🥰

Medlem

Vaddå hård? Jag har spelat sedan det släpptes inatt... Nu har jag mat paus...

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Hahaha. Älskar bilden 😄

Själv jobbar jag hemifrån idag, så jag tog mig en liten sovmorgon. Snart är det långhelg. Fantastisk timing!

Trots att jag är optimist så förväntade jag ändå lite serverstrul. Vilken positiv överraskning att jag spenderade mindre än 1 minut i kö och sedan spelade problemfritt i några timmar. Dessutom njöt jag av varje sekund! Bra jobbat, Blizzard! 🥰

Inge serverstrul alls... Funkar hur bra som helst. Var inte ens problem 01 när dörrarna öppnades

Medlem

Utöver strul första timmen så har det fungerat perfekt för mig. Kommer in direkt, inget lagg och inga krascher. Så jäkla gött.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Kan fan inte argumentera att betala 800kr+ för Diablo. Har ju inte köpt ett spel till gruppvis på flera år. Ska man börja nu..

Medlem
Skrivet av Bobiri:

Kan fan inte argumentera att betala 800kr+ för Diablo. Har ju inte köpt ett spel till gruppvis på flera år. Ska man börja nu..

800 är väl ingenting... Mitt kostade närmare 1200... Kommer få ut minst 1200h i det så för mig är 1kr timmen för nöje superbilligt

Medlem

Klockren bild!
Själv skippar jag dock Dibbe denna gång. Ska kika på Streamen ikväll istället! Alltid kul med FZ stream.
Har blivit väldigt casual spelare på senare tid, 1tim spelande i stöten typ. Kanske kommer det där riktiga spelsuget tillbaka nån gång får jag hoppas.

Medlem
Strulfritt

Spelet är riktig j-kla bra. Känns inte svårt att skiljas från någon tusing då. Funkade perfekt redan kl. 1:00 när Easy Access startade. Dock strul för PS5 (kanske Jim-effekten 😜).

Medlem

Jag spelade betan i kanske 30 minuter innan jag lessnade. Jag tror jag brände ut mig på Diablo spel med Diablo 3 vilket är synd för jag gillar Diablo vanligtvis.

Testpilot

Fantastiskt spel, detta är vad jag förväntar mig av Blizzard.

Tagit level 50, klarat kampanjen och jagar nu ned de sista 10 Lilith-statyerna.
När detta är klart blir det att testa en annan klass, Barbarian var inte riktigt min kopp te.

Det finns såklart en del saker jag stör mig på, som kunde varit bättre eller som jag anser rakt av inte hör hemma i spelet. Men det är småsaker. Utan att spoila något måste jag säga att berättelsen är det bästa jag spelat igenom i ett ARPG, och väger upp alla andra saker jag än så länge inte gillat.


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

1
Skriv svar