Officiella tråden för FZ:s Diablo IV-klan

Moderator | Testpilot

En andra klan är på gång! Vi håller dessutom på att rensa bort folk ifrån första klanen då vi först efter att ha accepterat en hel del utav er fick reda på att vem som helst kunde hitta klanen och skicka en ansökan.

Just nu finns det plats för en person till. Släng iväg ett Battle-net ID till mig i PM så bjuder jag in dig

Notera: Man måste vara online så jag kan acceptera vänförfrågan, och sedan acceptera att joina klanen så det är lite pilligt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot

Nu har vi en andra klan!

Våran första "FZSE" klan i Diablo IV blev full nästan direkt. Superkul att det blev en sådan stor uppslutning redan vid early access.

Jag och @Wakkaah skriver här om det skulle bli plats i den, men för stunden är den full och man får då söka sig till våran stiligt kallade "FZSE2".

Den gamle räven @Scream112 tar hand om den sekundära klanen. För att komma in i klanen är det lättast att man joinar Geeks Discord och hör av sig sig direkt till Scream112 för att få en inbjudan.

För att inte någon annan utanför FZ och Sverige slinker in (som gav mig och Wakkaah huvudvärk första svängen) behöver ni lägga till honom på Battle.net och så bjuder han in er till klanen

Här kommer en liten guide med alternativ

- Joina Geeks Discord och skriv till Scream112 eller Araminus / Skriv till @Scream112 här på FZ.
- De accepterar er vänförfrågan och bjuder in er till klanen.
- Acceptera inbjudan till klanen.

Jag gillar själv inte att ha en galet full vänlista så vill ni kan ni radera varandra efter ni kommit in i klanen.

Väl mött!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Whisp:

Säg gärna till ifall det öppnas platser eller om clan nummer två öppnas upp.

Till! Läs här - #4385875


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Till! Läs här - #4385875

Tack!

Medlem
Skrivet av jaicoas:

Tips är att koppla in ett tangentbord på ps5.

Det underlättar även om det fortsatt är lite bökigt då man behöver öppna chatt/skrivfältet med handkontrollen, skriva med tangentbordet och skicka meddelandet med handkontrollen.

Jag har inte hittat ett annat sätt ivf 😁 Men klart bättre/snabbare än att skriva med handkontrollen

Har inte lyckats klura ut hur jag öppnar chatten ännu😊 För gissar att det inte är den som heter ”local”

Medlem
Skrivet av ThaSchakal:

Har inte lyckats klura ut hur jag öppnar chatten ännu😊 För gissar att det inte är den som heter ”local”

Om du är på Playstation så växlar du kanal genom L1/R1.

Det kan du göra även efter att du har skrivit klart meddelandet om du har glömt växla kanal först.
Växla kanal tills du ser att det står Clan, och skicka med fyrkant.

Skribent

Har nu ansökt att få gå med efter att ha lyckats skicka friend request till mig utan att läsa allt Ses i helvetet.


signatur

I am the black wizards.

Moderator | Testpilot
Skrivet av uberpwnage2.0:

Nu har vi en andra klan!

Våran första "FZSE" klan i Diablo IV blev full nästan direkt. Superkul att det blev en sådan stor uppslutning redan vid early access.

Jag och @Wakkaah skriver här om det skulle bli plats i den, men för stunden är den full och man får då söka sig till våran stiligt kallade "FZSE2".

Den gamle räven @Scream112 tar hand om den sekundära klanen. För att komma in i klanen är det lättast att man joinar Geeks Discord och hör av sig sig direkt till Scream112 för att få en inbjudan.

För att inte någon annan utanför FZ och Sverige slinker in (som gav mig och Wakkaah huvudvärk första svängen) behöver ni lägga till honom på Battle.net och så bjuder han in er till klanen

Här kommer en liten guide med alternativ

- Joina Geeks Discord och skriv till Scream112 eller Araminus / Skriv till @Scream112 här på FZ.
- De accepterar er vänförfrågan och bjuder in er till klanen.
- Acceptera inbjudan till klanen.

Jag gillar själv inte att ha en galet full vänlista så vill ni kan ni radera varandra efter ni kommit in i klanen.

Väl mött!

Hänvisar hit igen för er som vill bli inbjudna nu när spelet släpps inatt


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Nu har vi en andra klan!

Våran första "FZSE" klan i Diablo IV blev full nästan direkt. Superkul att det blev en sådan stor uppslutning redan vid early access.

Jag och @Wakkaah skriver här om det skulle bli plats i den, men för stunden är den full och man får då söka sig till våran stiligt kallade "FZSE2".

Den gamle räven @Scream112 tar hand om den sekundära klanen. För att komma in i klanen är det lättast att man joinar Geeks Discord och hör av sig sig direkt till Scream112 för att få en inbjudan.

För att inte någon annan utanför FZ och Sverige slinker in (som gav mig och Wakkaah huvudvärk första svängen) behöver ni lägga till honom på Battle.net och så bjuder han in er till klanen

Här kommer en liten guide med alternativ

- Joina Geeks Discord och skriv till Scream112 eller Araminus / Skriv till @Scream112 här på FZ.
- De accepterar er vänförfrågan och bjuder in er till klanen.
- Acceptera inbjudan till klanen.

Jag gillar själv inte att ha en galet full vänlista så vill ni kan ni radera varandra efter ni kommit in i klanen.

Väl mött!

Hej försöker joina men får inte upp FZSE2 när jag söker, är denna full också ?

Moderator | Testpilot
Skrivet av SWEBarb:

Hej försöker joina men får inte upp FZSE2 när jag söker, är denna full också ?

Nix! Läs instruktionerna


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Coolt

Hade dock varit ballare med annat namn som "FZ minions", "FZ disciples" eller nåt Fast det kanske hade känts fel för vissa

Medlem

Finns det fortfarande plats ?

Medlem
Är denna fortfarande aktiv?

Som rubriken lyder.
Har äntligen kommit igång med DibbeDibb.

Medlem

Hej, finns det någon plats i någon av klanerna?

Medlem
Skrivet av Sasha_2887:

Hej, finns det någon plats i någon av klanerna?

Skulle tro att båda är ganska stendöda.

Skriv svar