Diablo, Zelda, Diablo och Zelda spelar vi – vad spelar du?

Robot
Diablo, Zelda, Diablo och Zelda spelar vi – vad spelar du?

Diablo IV och Zelda: Tears of the Kingdom är allt vi vill ha.

#spelhelg


Medlem

Diablo, diablo och diablo. Glömde jag säga att jag ska spela diablo?

Medlem

Tänker sitta o sura för att jag inte kommer ha råd med Diablo fören nästa månad. Fortsätter med min Pathfinder och blir evil nu bara för det


signatur

Allätare

Medlem

Varvar d4 med zelda tänkte jag! I verkligheten lär det väl bli 1 timme av varje å resterande tid familjemåsten


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem

Självskadebeteende för min del. Som sagt kommit överens om med polarna att börja tillsammans helgen 10-11... gör nästan fysiskt ont i kroppen

Edit: diablo 4 då förstås..

Ontopic : Blir väl en omgång slay the spire om jag hinner. Någon som sitter inne med bra tips på liknande spel? På konsol (har både ps och xbox).

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Självskadebeteende för min del. Som sagt kommit överens om med polarna att börja tillsammans helgen 10-11... gör nästan fysiskt ont i kroppen

Ontopic : Blir väl en omgång slay the spire om jag hinner. Någon som sitter inne med bra tips på liknande spel? På konsol (har både ps och xbox).

Inte en aning om det finns på konsoll tyvärr men Monster Train är samma typ fast med en tredje dimension i flera våningar. Men riktigt bra spel, skulle nästan säga att jag föredrar det före Slay the Spire.

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Ontopic : Blir väl en omgång slay the spire om jag hinner. Någon som sitter inne med bra tips på liknande spel? På konsol (har både ps och xbox).

Slay the spire är grymt bra! Har fått Monster train rekommenderat för mig men är osäker på om det finns till konsol.

Annars ska Inscryption vara grymt och det vet jag finns till konsol. Kanske inte riktigt samma sak som Slay the Spire men det är en roguelike med kort iaf.

OT: blir Diablo 4 för hela slanten.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Diablo IV, tänker slakta demoner som om jag aldrig gjort annat.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Slay the spire är grymt bra! Har fått Monster train rekommenderat för mig men är osäker på om det finns till konsol.

Annars ska Inscryption vara grymt och det vet jag finns till konsol. Kanske inte riktigt samma sak som Slay the Spire men det är en roguelike med kort iaf.

OT: blir Diablo 4 för hela slanten.

Tack! Spelat sönder monster train också, väldigt kul!
Ska spana in inscryption!

Medlem

Här blir det fortsätta med heretic och demon mördande i Warhammer 40k Boltgun!

Releasehästryttare

Spelar

Medlem

Idag blir det lite wow classic hc i duo med brorsan. Två kossor som brölar ut över fälten. Magnifikt!

Testpilot

Äntligen börjat spela Tears of the Kingdom!

Medlem

Fortsätter irra omkring i Tears of the Kingdom, D4 får vänta till nästa vecka eller tills jag är klar med TotK.


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Inte läge att skaffa nya spel just nu med två bilar som behöver fixas med olik saker.

Så har börjat på en ny genomspelning av fallout new Vegas. Fick feeling när det var gratis hos epic nyss.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Diablo 4. Tror inte det blir sidospår i helgen.

Medlem

Det blir slaktfest i Diablo IV


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Ambassadör
Xbox

Det blir det trevliga rymdspelet Chorus för min del.


signatur

Jump in.

Medlem

Pokemon Shield! Kan kanske bli lite Rise of The Tomb Raider också om det vill sig väl.

Medlem

Inget av dem. Spelat Zelda 10h men har lessnat så kommer nog kanske köra det när jag har tråkigt och inte hittar något annat att spela. Diablo blir det inte förs i höst när det är mörkt ute. Har så mycket andra spel som jag har att spela som ligger högre upp på listan just nu.

Medlem

Det blir Skyrim och Football Manager denna helg

Medlem

Fortfarande Tears of the Kingdom och så blir det ett tag till. Det tar inte slut om man inte vill, det finns hur mycket som helst att göra och det är jag väldigt glad för.

Medlem

Jag köpte nyss Travellers Rest för ca 10EUR, så det blir det i helgen för min del.

Medlem

Street fighter 6

Medlem

Microsoft Flight Simulator. Har köpt ny radiopanel och ett nytt plan, Cirrus Vision Jet, som ska flygas in.

Medlem
Skrivet av gonzo247:

Tänker sitta o sura för att jag inte kommer ha råd med Diablo fören nästa månad. Fortsätter med min Pathfinder och blir evil nu bara för det

Är också fattig, så jag kör Zelda / System Shock denna månad åtminstone.

Medlem
Skrivet av mttbolle:

Är också fattig, så jag kör Zelda / System Shock denna månad åtminstone.

Fattig men har ändå möjlighet att spela två av de senaste spelen varav ett är årets största händelse. 😅


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Zelda/Apex och sen väldigt blandat. Har säkert spelat över 10 andra spel den här veckan. På Switch Psvr2 och ps5. Ni som anser att ni är fattiga borde snöa in på gratis spel och spel som tar väldigt lång tid att klara eller i princip är oändliga. Som Slay the spire spelar det varje natt. Och Apex tex köp bara en säsong och sen spelar ni spelet mycket så blir alla säsonger gratis+poäng över till lite extra saker.

1
Skriv svar