Inaktiv
Web logs

Jag ska göra ett godhjärtat försök att ge mig in i blogg läsar världen. Tänkte att ni kanske kunde börja med att ge mig länkar till de bästa bloggarna här och nu.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

igår hörde jag talas om denna som ska vara den mest kända i sverige: blondinbella.se

vet inga andra.


signatur

thank you, come again

Medlem
Medlem

Jag läser inga bloggar och fattar i ärlighetens namn inte varför det är så poppis.

Eller, ja... jag brukar kolla på Pat Condell's video-bloggar... så jag antar att jag "läser" en i alla fall hehe...


signatur
Medlem

http://www.svinstian.blogspot.com/
Enda bloggen jag läser. Ibland ramlar man över någon blogg när det handlar om olika recensioner av diverse olika prylar.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Förutom här på FZ så kollar jag in feber-bloggarna ibland när jag orkar med deras sjukt sega och felprogrammerade sida.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av huxflux:

igår hörde jag talas om denna som ska vara den mest kända i sverige: blondinbella.se

vet inga andra.

Jo den har jag också hört talas om. Men inga fler mode bloggar tack

Skrivet av Supertank:

Menar du att du läser alla bloggar på fz och finner alla så pass bra så att du vill rekommendera alla bloggar till mig? Skulle du inte bara kunna välja ut ettt få tal stycken?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av huxflux:

igår hörde jag talas om denna som ska vara den mest kända i sverige: blondinbella.se

vet inga andra.

Jo den har jag också hört talas om. Men inga fler mode bloggar tack

du frågade ju efter de bästa, enligt "Sverige" så är det ju bästa/mest lästa

edit: om inte framgångsrikast, hon verkar ju tjäna rätt bra med pengar på det där... man börjar själv fundera om man skulle skriva några rader text för att vinna folkets hjärta. Vad tror ni? Är jag rätt person?


signatur

thank you, come again

1
Skriv svar