Mer frekventa Splinter Cell och Assassin's Creed?

Robot
Medlem
Mer frekventa Splinter Cell och Assassin's Creed?

Sålänge dom håller hög kvalité, ja.

Inaktiv

"Here is our master plan to get your money faster, we plan to create smaller crappier games based on popular IP's and spew them out on the market without considering if and what our customers actually wants. We don't care, WE WANT YOUR MONEY!"

Medlem
Skrivet av Desmin:

"Here is our master plan to get your money faster, we plan to create smaller crappier games based on popular IP's and spew them out on the market without considering if and what our customers actually wants. We don't care, WE WANT YOUR MONEY!"

Du glömde "Hey, at least we are honest with it"

Medlem

Tja, de spelmotorer de använder i AC och SC (Assassins Creed / Splinter Cell) behöver nog inte bytas ut än på några år. Så för min del får de gärna spendera ett år eller två på att skriva bra story, designa kartor och finslipa koden, istället för att skapa ny grafikmotor ett par år innan de kan börja skapa spelet

Medlem

"Hey guys, i got an idea!
lets make a Splinter cell game with the same story of chaos theory but with our new game engine.
And call it... SPLINTER CELL GINEUS THEORY!"
-But who will make the voice acting?
-...KANYE WEST!

Medlem

Ser inte positivt på detta så länge det gäller sådana här skit titlar!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

EA-stilen dåra, Assassins Creed 2011 och Splinter Cell 2011 nästa år.

Medlem

Skulle hellre se att de jobbade lite mer på varje titel, Assassin's Creed titlarna har båda varit sjukt repetitiva, och splinter cell: double agent var knappast någon höjdare. Ändå känns det som att båda titlar har väldigt mycket potential, iallafall för min del.

Medlem
Skrivet av Pulkafettot:

Skulle hellre se att de jobbade lite mer på varje titel, Assassin's Creed titlarna har båda varit sjukt repetitiva, och splinter cell: double agent var knappast någon höjdare. Ändå känns det som att båda titlar har väldigt mycket potential, iallafall för min del.

Conviction ser ju galet bra ut och AC2 är knappast repetativt, speciellt inte i jämförelse med AC1...

Medlem
Skrivet av Pulkafettot:

Skulle hellre se att de jobbade lite mer på varje titel, Assassin's Creed titlarna har båda varit sjukt repetitiva, och splinter cell: double agent var knappast någon höjdare. Ändå känns det som att båda titlar har väldigt mycket potential, iallafall för min del.

Erm.. Kan inte uttala mig om splinter cell, men har du ens spelas AC2??? Kan ju meddela att det är sjukt genomarbetat.

Medlem

kan förstå varför dom vill släppa splinter cell-spel lite mer oftare, Ironside blir inte direkt yngre :/

Inaktiv
Skrivet av 73mpl4R:

Sålänge dom håller hög kvalité, ja.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Pumpa för tusan inte ut en massa halvfärdiga produkter, det kommer bara göra oss pixxed off och sedan vill man aldrig komma tillbaka.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar