Ny trailer från Metroid: Other M

Robot
Medlem
Ny trailer från Metroid: Other M

Snygg stad, tråkigt resten.

Medlem

Jahopp, ännu en spelkaraktär förstörd... Hela grejen med samus aran var ju mysteriet med vem hon egentligen var och såg ut, nu är hela mystiken bortblåst. Tack för det, Tecmo :S


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

meh ser inte så lovande ut längre. dom kunde iaf behållt det tidigare utseendet på samus.
verkar nu bli en titel som de sätter metroid-namnet på enbart för pengars skull.


signatur

Signalmatros på HMS Visborg

Medlem

Queen Amidala is young and naive

Medlem

mjeh, introt till Theme Hospital känns mer 2010 än detta. :/


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Cleesox:

meh ser inte så lovande ut längre. dom kunde iaf behållt det tidigare utseendet på samus.
verkar nu bli en titel som de sätter metroid-namnet på enbart för pengars skull.

Vadå tidigare utseendet ? Dett är tekniskt sett det tidigare då detta skall utspela sig mellan Super Metroid och Metroid Fusion.
Vilket placerar det tidigt i universumet.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

sämsta trailern på länge

Medlem
Skrivet av Ctrl:
Skrivet av Cleesox:

meh ser inte så lovande ut längre. dom kunde iaf behållt det tidigare utseendet på samus.
verkar nu bli en titel som de sätter metroid-namnet på enbart för pengars skull.

Vadå tidigare utseendet ? Dett är tekniskt sett det tidigare då detta skall utspela sig mellan Super Metroid och Metroid Fusion.
Vilket placerar det tidigt i universumet.

Du tror inte han menar det tidigare utseendet PÅ SAMUS..?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

håller med, man vill ju se lite gameplay

Medlem

Hmm, förväntade mig lite mer stål i rösten kanske. Jag vet inte vad jag ska tycka om det här.

Medlem

Även om man ska undvika att lita för mycket på första blicken, så är det här ganska tragiskt för hur jag uppfattar Metroid i alla fall.
Hoppas att det inte drar ner serien för mycket i alla fall, för skeptisk är jag.

Medlem

V1per det finns en ganska utförlig bakgrunds historia om Samus Aran (En manga serie med mera.) Vet inte vilken tid spelet ska utspela sig i men trailer verkar visa tiden när hon lämnat Chozo för att gå med i armen (minns inte namnet på armen just nu). Håller med om att det inte är något vidare imponerande trailer. Men Tecmo måste ju ändå har något intressant på gång om Nintendo överlåter en av sina viktigaste karaktärer till dom...

Deprimerande.

Medlem
Skrivet av Saarela81:

V1per det finns en ganska utförlig bakgrunds historia om Samus Aran (En manga serie med mera.) Vet inte vilken tid spelet ska utspela sig i men trailer verkar visa tiden när hon lämnat Chozo för att gå med i armen (minns inte namnet på armen just nu). Håller med om att det inte är något vidare imponerande trailer. Men Tecmo måste ju ändå har något intressant på gång om Nintendo överlåter en av sina viktigaste karaktärer till dom...

Orka läsa mangaserier -.-' Jag hade i alla fall föredragit den starka, mystiska kvinna som samus aran alltid varit, framför en blond fjortistjej som är nån slags blandning av japan och europeisk blondin. Dåligt tycker jag!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Super Metroid och metroid prime är dem enda spelen jag spelat ut och dem är guld. Men det känns som att sista bossen är alltid den där satans fågeln, va har Samus och flygfät emot varandra


signatur

FUBAR

Medlem

Jag tycker det ser lovande ut. Personligen tror jag det här blir ett kanonspel.

Medlem

Metroid var bäst till SNES.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hon ser ut att vara 12 år. Borde hon inte vara i skolan då och inte militären. Oansvariga vuxna som skickar en unge till militären så där när hon egentligen borde vara i skolan och vara med kompisar.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Vi får väl se vad dom gör av det här. Är skeptisk till att Team Ninja Co-developar.

1
Skriv svar