Jetpacks i Halo: Reach

Robot
Medlem
Jetpacks i Halo: Reach

Men det är kul att dem lägger in nya funktioner och härligheter som inte gör spelet så enformigt i längden, med tanke på de tidigare Halo-spelen så kunde man i princip göra samma saker och så vidare (inte ordagrant dock). Därför är jag glad över att dem inför nya grejjer, vissa kanske inte bör passa in eller så men det är ju åtminstone en variation utav något som man redan kört i evigheter så man blir ganska utmattad med nyare spel som innehåller samma saker som de tidigare.

Alltså, fysatan vad grymt spelet ser ut !! Hade tänkt köpa detta spel men nu när man ser denna video så ryser man över hur brutalt bra det här spelet kommer vara. Längtar till 3 maj som fan xD

Medlem

bra om man hade fått se den riktiga trailer och inte Metroid: Other Ms trailer.

Edit: Så nu är det rätt vidio

Medlem

Alltså.. bara jag som tycker att det ser precis lika dant ut som halo 3? eller odst.. elelr eller.. lalalala

Medlem
Skrivet av Eriand:

Alltså.. bara jag som tycker att det ser precis lika dant ut som halo 3? eller odst.. elelr eller.. lalalala

Ser rätt likt ut, men ja tror att den grafiska uppdateringen kommer synas mest i singleplayer. Halo Reach ska ju trots allt utnyttja hela 360ns kapacitet.

Medlem

Och där dog Halo.

Medlem

Och här kommer världens bästa spel.


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:

Och här kommer världens bästa spel.

LOL

Medlem

F*n vad roligt det såg ut:D

Medlem

assassination såg bra ut

fortfarande på konsoll dock.

Medlem

Märkte faktiskt inte att det var ett nytt spel innan jag läste kommentarerna.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Eriand:

Alltså.. bara jag som tycker att det ser precis lika dant ut som halo 3? eller odst.. elelr eller.. lalalala

Precis vad jag tänkte. Efter allt snack om att det här skulle maxa 360, så ser inte det här allt för märkvärdigt. Men det är nog som Mahone skrev, att det kommer synas i SP.

Medlem
Skrivet av Eriand:

Alltså.. bara jag som tycker att det ser precis lika dant ut som halo 3? eller odst.. elelr eller.. lalalala

Ja. Riktigt grymt verkar det, Nya vapen spelsätt och funktioner! Mäktigt

Skrivet av Styxoric:

Och där dog Halo.

Sånna som du trodde jag antydde att en serie dör om dom släpper mer än ett spel och att mjölkning påverkar ditt liv direkt.


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Inaktiv

Kolla försäljningssiffrorna istället.

Halo FTW!

Medlem

Tröttnat så hårt på allt vad Halo heter men denna multiplayer ser ju riktigt skôj ut!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Ser grymt ut.

Medlem

Asså Fy F*n Vad Kul Det Kommer Vara 3 Maj ;D Då Blire Isolerat från yttre världen xD


signatur

biltemakörv

Medlem

Åh, Tribes III!

Medlem
Skrivet av Eruku:

Åh, Tribes III!

Hehe, I see what you did there

Medlem

Jetpack, eller osynlighet, eller supersköld, eller nått annat?
Gillar möjligheten att välja "power"/klass (som i BF), kombinera det med nya vapen, spellägen, fler i multiplayer m.m.
Sen är videon bara alfa (säger gungie) så grafiken hinner nog putsas en del, sen är det å andra sidan som många säger att i SP syns det nog mest (kolla gärna halo 3, grafiken är faktiskt mycket sämre om man jämför).

Sen är det också så att konsolerna börjar bli gamla, hårdvaran är inte lika imponerande som den var för några år sedan. Bungie satsade (som alltid) på stora, öppna banor fyllda med fiender och fordon (20 fordon + 40 AI samtidigt!) vilket såklart kostar prestanda, som offras på grafiken.
Å andra sidan skulle ett trångt halo, utan fordon men med Uncharted 2-grafik suga hästb*lle, eller hur

Inaktiv
Skrivet av Deragorn:
Skrivet av Godnoken:

Och här kommer världens bästa spel.

LOL

LOL...


signatur

Bad Company 300 kr. Till 360

1
Skriv svar