S: Speldator AMD Phenom II X3 720 Black Edition

Medlem
S: Speldator AMD Phenom II X3 720 Black Edition

Kränger nu iväg min dator för att med större lätthet kunna ägna mig åt (förhoppningsvis) mer produktiva saker i livet än att lira dagarna i ända.

Inget operativsystem är installerat då jag själv använder min Windows 7 licens på annat håll - Så perfekt om du vill prova någon skum Linux-distro eller helt enkelt har en gammal XP eller Vista licens som ligger och skräpar någonstans.

Spec. enligt nedanstående

Chassi - Coolermaster Centurion 590

Strömförsörjning - Seasonic S12Energy+ PSU 650W, 2xPCI-E 6x SATA 120mm fläkt.

Moderkort - Gigabyte GA-MA78G-UD3H, Socket-AM2+/AM3, DDR2, Firewire-anslutning och PCI-X x16 anslutningar

Processor - AMD Phenom II X3 720 Black Edition 2,8 ghz

Internminne - Fyra gigabyte fördelat på två stycken PC6400 DDR2 moduler

Hårddisk - Seagate Barracuda 7200 RPM 500 gigabyte SATA-300

Grafikkort - XFX Radeon HD4870x2

Optisk enhet - Sony NEC Optiarc DVD+RW brännare

Bildskärm - 20" TFT LCD

Mus - Logitech MX518

Tangentbordet är ett Logitech Ultra Flat-X som jag redan knappat sönder ett par tangenter på, men jag slänger med det och mina gamla 5.1 högtalare vid köp. Kastar även med några lir för den som är intresserad; Armed Assault 2, Empire: Total War, Dragon Age : Origins collector's edition.

Kommer inte att skicka datorn, vilket kanske säger sig självt så det är en klar fördel om du bor eller ofta befinner dig i Stockholmsområdet - Upphämtning hos mig är att föredra, men möjlighet finns att anordna hemkörning inom Stockholmsområdet finns vissa helger.

Pris - 6700:-

Kontakt: whoisthatkid (at) gmail.com

Medlem
Inaktiv
Skrivet av zkillad:

6700

För bövelen, sluta BUMPA gamla trådar! :evil:


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

1
Skriv svar