S: Xbox360 elite

Medlem
S: Xbox360 elite

Halloj!

Säljer nu en Xbox360 elite som bara har varit igång en gång. Den säljes med Lego Batman och Pure spelen som kom med i bundeln.

Alla standard saker som följer med i kartongen följer med ex. kontroll, batterier, headset osv. Kartongen medföljer såklart med.

Spelet "Scene-it? - filmtoppen" följer även med samt 4 kontroller för det spelet, batterier inkluderat.

Finns att hämtas i Stockholm och BARA i Stockholm, dvs, jag kommer INTE att skicka den någonstans.

Allt detta för 2200kr (ej prutbart)

Medlem

Vart är den köpt någonstans? och vart i sthlm bor du?

Medlem
Skrivet av Oneone:

Vart är den köpt någonstans? och vart i sthlm bor du?

Ingen aning vart den är köpt, morsan köpte den åt mig under veckan.

Solna/sundbyberg.

Medlem

okej, men kvitto finns eller?

Medlem
Skrivet av Oneone:

okej, men kvitto finns eller?

Hörde med morsan idag, hon hade köpt den på Ica Maxi (lol) och kvitto finns troligen inte kvar då hon rensade väskan idag också -.-

Medlem

Får man fråga varför hon fick för sig att köpa en 360 till dig, när du tydligen inte var speciellt intresserad av den själv?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Får man fråga varför hon fick för sig att köpa en 360 till dig, när du tydligen inte var speciellt intresserad av den själv?

Tydligen, enligt henne, så fick hon den "billigt" eftersom dom hade markerat den fel eller något åt det hållet. Jag skulle gärna behålla den men jag har varken pengar eller ork att köpa/spela spel till 2 konsoller.

1
Skriv svar