S: Nytt BlazBlue (PS3)

Inaktiv
S: Nytt BlazBlue (PS3)

Om det finns ett intresse av att köpa ett USA-importerat, inplastat BlazBlue till PS3, så har jag ett sådant till försäljning. Att det är import spelar ingen roll, eftersom PS3 är regionsfri.

Priset blir är 780 kr, vilket är aningen mindre än den totala kostnaden för spelet, frakt till Sverige, frakt till hemadress och ev. tullavgift, med nuvarande valutakurs. (Hade hamnat på ~800 kr, tog mig dessutom mer än en månad efter att jag beställt det tills att jag fick det).

Jag står för frakten.

Inaktiv

Inte för att vara taskig eller så men jag tror du kommer ha svårt att få det sålt för det kostar 599+29(frakt) kr på webhallen, och det är den från usa de säljer.

Sen att nämna hur långt tid det tog för dig att få det är inget intressant för en köpare.


signatur

Psn name:Demodemo222

Jag undrar dock, varför köpte du det från USA, betalade tullen och allt sånt och sen nu säljer det innan du ens har testat det?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv

Öh, svarade igår men det verkar inte ha kommit...

Jag vet att priset är högt, men det beror på flera saker, bland annat att jag inte själv är helt säker på att jag vill sälja det ^^'

Och anledningen till att jag säljer är på grund av tidsbrist, till den grad att jag itn ens fått upp plasten. Spelet är skitkul, har spelat hos kompisar, men mitt intresse har dött en aning.

1
Skriv svar