Lanseringsfilm - Bad Company 2

Robot
Medlem
Lanseringsfilm - Bad Company 2

synd att man ska till Polen med klassen nästa vecka :C. Men att få komma till Polen är väl endå roligt så det jämnar väl ut sig.

Medlem

Är så taggad på detta spelet. Det blir en lång dag imorgon..

Medlem

Själv får man det nog inte förrän på fredag


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

LOL. Jag tipsade nyss om denna. Sorry guys ^^
Missade att den redan var uppe.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

MFZ
Medlem

nån som är såld på Clockwork Orange eller?


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Inaktiv

Någon mer som får en julkänsla?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Inaktiv

Tyvärr blir det Sweden Rock biljett istället.

Rock, metal och supa är helt enkelt roligare. Men så snart som möjligt ska även detta inhandlas !

Medlem

Fasen,får den inte förens fredag eftermiddag!
MEN TILLS DESS: JUST CAUSE 2 DEMO!!

Medlem

kört bf42 och bf2 båda i klan på hög nivå. många år, om vartannat. men jag känner inget sug inför detta. börjar kanske bli för gammal

Medlem

Sheikh Plisken, du menar musiken som är med i filmen 2001. Blue Danube av Strauss.


signatur

autograph

MFZ
Medlem

jag menar kombinationen av våld och klassisk musik.. som i clockwork orange.. trodde det va uppenbart.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Åhhh längtar som faaan! Ska bli sååå najs att sätta tänderna i BFBC2!!

Inaktiv

Miss ta mig inte, jag är ingen whiner. men jag har bara en fråga: varför släpps inte BFBC2 ut samtidigt i hela världen än den 2 mars i amerika och den 4 i europa? Spelet skapades faktiskt i Sverige. Skulle tacka ifall någon kunde svara min fråga

Medlem
Skrivet av intyala:

synd att man ska till Polen med klassen nästa vecka :C. Men att få komma till Polen är väl endå roligt så det jämnar väl ut sig.

Kan du se om du hittar min cyckel när du endå är där?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

3e
Medlem

@KillenmedStil:
It's all about the moooooooooney $


signatur

Unless you conquer all, you will be conquered.

Skrivet av TruB:

kört bf42 och bf2 båda i klan på hög nivå. många år, om vartannat. men jag känner inget sug inför detta. börjar kanske bli för gammal

Vet inte om du testat betan, men det här är riktig bra! Spelade aldrig BF2 i klanspel men när det kom satt man med det efter plugget. Antingen det eller HL2 DM. BF2 var underhållning på hög nivå när alla satt på skype och samarbetade. Sen la vi av med BF2 ett tag hela högen och nu när en del av oss satt med betan av detta var det lite som gamla goda tider igen Imorgon kan inte komma fort nog!

Medlem
Skrivet av TruB:

kört bf42 och bf2 båda i klan på hög nivå. många år, om vartannat. men jag känner inget sug inför detta. börjar kanske bli för gammal

För gammal för spel O_o? Är det något jag kommer göra som pensionär så äre lira spel , det kan man aldrig bli för gammal för :P.

Inaktiv

En riktigt bra trailer med riktigt riktigt bra musik!
Johann Strauss - An der schönen, blauen Donau.

Inaktiv
Skrivet av intyala:

synd att man ska till Polen med klassen nästa vecka :C. Men att få komma till Polen är väl endå roligt så det jämnar väl ut sig.

jag pluggar i Polen, inte lika fint som det verkar kan jag s'a'ga

Medlem

Bra trailer, jag blev glatt överraskad av musiken.


signatur

I'm just sayin...

Medlem

Den här trailern var ingen höjdare... Ryckiga animationer och explosioner som såg mest konstiga ut. Det jag har sett tidigare har sett bra mycket bättre ut men det kanske berodde på att det var i normal hastighet.

Hursomhelst så hoppar jag nog det här och väntar på BF3 istället.

Hehe klockren trailer:) Tyvärr!? Har ju min Assasins Creed Black Edition lämnat cdon för att anlända i möra (förmodligen fredag då jag antar det måste hämtas ut)så undrar om det blir nån tid över för detta:)

Nån som fått mail från webhallen än om leverans??


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

fan Sverige borde få det först

Medlem

HOHO...fetare än flott! Här ska röjas, pangas och demoleras!!

fast det verkar inte fint.


signatur

Säkerställ utvecklingen av Interstellar Marines! Pre-order!

1
Skriv svar