K: Playstation 3

Medlem
K: Playstation 3

Jag känner mig sugen på att införskaffa mig ett Ps3.
Så jag tänkte först kolla på begagnatmarknaden då jag är en fattig student just nu. Maxpriset får ligga på 2500kr, max 3000kr...
Så skriv vad ni har och vad ni vill ha för det!

Men ha i baktanken att ett NYTT Ps3 slim med 120gb hårddisk kostar 2900kr. Jag har sett exempel på blocket där folk fortfarande tycker att de kan ta 3000 spänn begagnat för en 2 år gammal konsoll bara

Så skriv på!

Medlem

Tjena har ett ps3 80 gb som jag säljer för 2500 kr
Det som ingår är alltså
* en dulshock 3 handkontroll
*laddningskabel
*Orgrinal kartong
*Playstation 3
*Kvitto med 12 månader garanti
*och så klart alla orgrinal sladdar
Allt är inköpt december 08 och är i väldigt bra skick. Hör av dig om du är intresserad. Mail:lundeberg@spray.se telefon:076-8026153 eller 08-264232

Medlem
Skrivet av Tyso654:

Tjena har ett ps3 80 gb som jag säljer för 2500 kr
Det som ingår är alltså
* en dulshock 3 handkontroll
*laddningskabel
*Orgrinal kartong
*Playstation 3
*Kvitto med 12 månader garanti
*och så klart alla orgrinal sladdar
Allt är inköpt december 08 och är i väldigt bra skick. Hör av dig om du är intresserad. Mail:lundeberg@spray.se telefon:076-8026153 eller 08-264232

Kul att jag fick svar Men med tanke på att ett nytt Ps3 Slim, som även har större hårddisk, bara kostar 400kr mer nytt så tycker jag att 2500kr för en begagnad konsoll är för mycket.

Medlem

Ok vi kan kanske förhandla priset men jag har 2 frågor
1 bor du i stockholm
2 är du intresserad?

Medlem

Det låter bra Nej jag bor i Ängelholm nu, Skåne. Jag är intresserad men då får priset bli mer rätt. Hur mycket har du använt konsollen?

Medlem

mmm...mellan mycket, i genomsnitt kanske en kvart om dagen.
Jag vet inte riktigt med priset vad kan du tänka dig att betala?

Medlem

Oki Jag kan ge 2000kr inkl frakt för konsolen. Mer ger jag inte eftersom en ny konsol med större hårddisk, 1 års garanti m.m bara kostar 900 spänn mer.

Medlem

Ok. Jag har just fått ett bud på 2400 kr så jag kanske tar det istället.

Medlem

Okej, då bör du göra det så söker jag vidare Tack ändå!

1
Skriv svar