Civilization 5 - första trailern släppt

Robot
Medlem
Civilization 5 - första trailern släppt

Oh yes. Me will buy!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Ge oss lite videor på hur spelet kommer se ut istället.

Dock imponerande videosekvens! Civ-spelen har alltid haft ganska dåliga renderade videor tidigare.

Medlem

Vill inte se nå cinematics! Jag vill se gameplay, det är det mest väsentliga!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Inaktiv

Ganska epic trailer.

Medlem
Medlem

Gief gief gief! Ska fan köpa 5 copies av Civ 5.


signatur

Have a good time!

Medlem

Bara jag som tycker att första rösten låter som Captain Andersson i Mass Effect?

Medlem

Vikings rule.

Medlem
Skrivet av Fluffo:

Bara jag som tycker att första rösten låter som Captain Andersson i Mass Effect?

Keith David heter han, är med i ganska många spel och filmer.

Medlem

fan läste förhandstitten i PCG idag, blir nog o boka
verkar riktigt nice

Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av Fluffo:

Bara jag som tycker att första rösten låter som Captain Andersson i Mass Effect?

Keith David heter han, är med i ganska många spel och filmer.

Precis!

Men jag gillade den faktiskt, nu ska jag sitta och vänta på gameplay-film.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

hmm.. den här trailern har funnits ute i några dagar nu... lite slött FZ... men visst Civ V kommer bli skoj..

Medlem

Quotesen av Leonard Nimoy man fick när man hade forskat fram nya teknologier var härliga, och det är väl quotes från riktiga ledare de har med i trailern?

"I fooled you, I fooled you, I got pig iron, I got pig iron, I got all pig iron."

Sen det där sista hon säger i trailern... tror ni att det är ett hint på att man denna gång kommer kunna få future-uppfinningar i spelet, som Mechs och grejer? Next War-modden fyllde ju det hålet i Civ4:BTS.

Medlem

najs trejler. synd att jag aldrig gillat Civ spelen


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av lordsinner:

hmm.. den här trailern har funnits ute i några dagar nu... lite slött FZ... men visst Civ V kommer bli skoj..

Lite slött? Snart en vecka ju.

Citat:

Episk trailer från Civilization V
Publicerad februari 26, 2010 by Malte Dahlberg

Also: Här

Väldigt trevlig trailer dock, som tidigare markerat.


signatur

[size="8"]Curse unto thee, thou flesh of these hands
For hast thou not hid me from salvation?[/size]

Medlem

oh fan ska bli nice sett liten ingame screen och det verkade nice att dem gjort så att en unit med 3 soldater nu är två eller tre siffrigt ser mkt mer awesome ut med det nya systemet.

Medlem

Nice film Nu längtar jag till gameplay vids

Medlem
Skrivet av Kettleback:

Ganska epic trailer.

Eh? Missade jag något? Var bara slutet som var bra ju...

HÄR har vi epic trailer:


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Tycker den är sjukt bra. Den bygger upp en mycket bra känsla, jäkligt bra faktiskt. Har sett den många ggr nu...

Det som är så sjukt nice med just trailerna till Civ, är att spelet inte alls ser ut som i trailerna, inte heller försöker det se ut så. Till skillnad mot trailerna till, tja, de flesta nya actionspel, som med all säkerhet vill försöka vara så coola med så bra grafik som inte ens är möjligt att göra idag, om man inte glider på sanningen med lite Adobe Premiere...

Det mest tragiska med allt detta, är att fragzone inte postade länken tidigare, speciellt då de lär fått många tipps om denna.
Sorterar bort spel som verkligen är bra till förmån för massa random-skit om Heavy Rain...

Skrivet av Wartex:

Sen det där sista hon säger i trailern... tror ni att det är ett hint på att man denna gång kommer kunna få future-uppfinningar i spelet, som Mechs och grejer? Next War-modden fyllde ju det hålet i Civ4:BTS.

Det betyder lite simplifierat att om man gör det man tror och brinner för så kommer det ske.

Jag hoppas verkligen inte att man går längre fram i tiden än nutid, det passar inte vanliga Civ, det blir konstigt då. Spelet är baserat på historia som är skriven - inte senare.
Spela Call to Power om du vill ha ett Civ där du kan bygga städer i rymden och under vattnet... helt ok, men, nä---


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Underbart atmosfärisk trailer det där. Om någon månad blir det dags att avinstallera Civ IV, så man verkligen får upp suget inför 5an...

Civ serien måste vara det enda som kan få mig att bli upphetsad över hex grid som en nyhet. Smått komiskt.

Medlem

Älskar fyran, denna måste skaffas

Redaktör
Skrivet av Hipshot:

Det mest tragiska med allt detta, är att fragzone inte postade länken tidigare, speciellt då de lär fått många tipps om denna. Sorterar bort spel som verkligen är bra till förmån för massa random-skit om Heavy Rain...

Sortera bort är att ta i... Vi har fått ett tips om filmen, kom i fredags. Vi missade det, sorry.


signatur
Medlem

Å va härligt med ett nytt Civ spel, som man har längtat.


signatur

Rock n Roll

Medlem

Jag älskar det här, två tummar upp. Frågan är om man ska starta en omgång civ iv nu eller om man kanske ska köra lite mer old school och dra på tvåan.. HMM

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag hoppas verkligen inte att man går längre fram i tiden än nutid, det passar inte vanliga Civ, det blir konstigt då. Spelet är baserat på historia som är skriven - inte senare.
Spela Call to Power om du vill ha ett Civ där du kan bygga städer i rymden och under vattnet... helt ok, men, nä---

Spelat mycket Civ 1?

Medlem
Skrivet av eldrak:
Skrivet av Hipshot:

Jag hoppas verkligen inte att man går längre fram i tiden än nutid, det passar inte vanliga Civ, det blir konstigt då. Spelet är baserat på historia som är skriven - inte senare.
Spela Call to Power om du vill ha ett Civ där du kan bygga städer i rymden och under vattnet... helt ok, men, nä---

Spelat mycket Civ 1?

Space elevator! \o/

Medlem

Underbart! Detta lär bli ett givet köp om dom nu inte misslyckas hopplöst med speldesignen. Fyran är ju ett fruktansvärt bra spel, så jag hoppas verkligen på detta. Längtar redan!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

1
Skriv svar