S// Helt nytt ps3 med spel och två handkontroller.

Medlem
S// Helt nytt ps3 med spel och två handkontroller.

Hej funderar på att sälja mitt helt oanvända Ps3 (ligger fortfarande i lådan)

Playstation 3 40 gb
2 handkontroller (En begangnad)
Call Of Duty 4
Fallout 3
Little big planer
Guitar Hero 3 och guitar (begagnad)
Call of duty 5
Battlefield bad Company
Blu ray film pans labyrint.

Alla spelen är begagnade men är i fint skick. Handkontrollerna är den "gamla" modellen som inte skakar.
Alla sladdar finns och (förutom hdmi sladden)

Vad vill ni ge för det här packet?

MvH Victor Rasmussen

Inaktiv

Du kommer säkert tycka att det är för lite, men runt 2900 kr?

Medlem

Priset på ett begagnat ps3 på tradera ligger på runt 2600 :-, då det här är helt nytt. Så ja det är för lite. Du får jävligt mycket spel med dig.

Medlem

Skillnaden är att hårddisken på din är relativt liten, och att det inte är en PS3 Slim.

Medlem

Varför köper du en konsoll och flera spel, låter den stå orörd och sen säljer den utan att rört den ?
40 gigs hd i den säger du, vet du om det är en ps3a med ps2 stöd ?

Medlem
Skrivet av it is me MARIO:

Varför köper du en konsoll och flera spel, låter den stå orörd och sen säljer den utan att rört den ?
40 gigs hd i den säger du, vet du om det är en ps3a med ps2 stöd ?

Hade en i 1,5 år sedan reklamerade jag den och fick en helt ny.

Medlem

Den har inte PS2 stöd i och med att det inte är 60 gig.


signatur

Rawr

Medlem

Du har inga tankar på att kunna sälja det pryl för pryl? Jag är intresserad av en Ps3a, men kan inte ge mer än ca 2500kr.

Medlem
Skrivet av sweclockern:

Du har inga tankar på att kunna sälja det pryl för pryl? Jag är intresserad av en Ps3a, men kan inte ge mer än ca 2500kr.

Ska tänka lite på det, är det okej om jag återkommer. Hur mycket vill du ha för 2500?

Tack för svaret också

Medlem

Bor också i småland så frakten borde inte bli så krånglig. Återkom som sagt om vad du tycker.

Medlem

Jag har upptäckt att Ps3an kan vara lite svår att prissätta just nu Men med tanke på att sprillans ny PS3 slim edition med 120gb hårddisk och handkontroll och 1 års garanti ligger på 2900-3000kr inkl frakt så tycker jag inte att den gamla ps3 versionen är värd mer än max 2000kr.. om den är i bra skick.

Så för 2500kr vill jag ha konsolen, kablar, en handkontroll, Battlefield bad Company och Fallout 3.

Medlem
Skrivet av sweclockern:

Jag har upptäckt att Ps3an kan vara lite svår att prissätta just nu Men med tanke på att sprillans ny PS3 slim edition med 120gb hårddisk och handkontroll och 1 års garanti ligger på 2900-3000kr inkl frakt så tycker jag inte att den gamla ps3 versionen är värd mer än max 2000kr.. om den är i bra skick.

Så för 2500kr vill jag ha konsolen, kablar, en handkontroll, Battlefield bad Company och Fallout 3.

Eftersom Bad Company är värt 200 kr på tradera och fallout 3 ligger på 300 kr på tradera. Så känns det lite lite med bara 2000 kr för en helt ny ps3 som du fortfarande kan reklamera i 1,5 år till.

Föresten hur hade du tänkt dig frakten? Har fått för mig att vi bor ganska nära varandra.

Medlem

Jo ser att de finns spel ute för det priset, fast inga som bjuder på dem Fast inga som går ut riktigt snart så svårt att säga.
Men Eftersomn nypriset på alltihop hade kostat 2800kr (80gb Ps3-konsoll), 199kr (Fallout 3) samt 199kr (bad company) Så ligger nypriset på ca 3200kr för de grejerna enligt prisjakt.se

Så 2500kr är ändå bra betalt imo. Jag bor i Ängelholm, Vart bor du?

Medlem
Skrivet av sweclockern:

Jo ser att de finns spel ute för det priset, fast inga som bjuder på dem Fast inga som går ut riktigt snart så svårt att säga.
Men Eftersomn nypriset på alltihop hade kostat 2800kr (80gb Ps3-konsoll), 199kr (Fallout 3) samt 199kr (bad company) Så ligger nypriset på ca 3200kr för de grejerna enligt prisjakt.se

Så 2500kr är ändå bra betalt imo. Jag bor i Ängelholm, Vart bor du?

Bor omkring Älmhult. Sen kan jag tyvärr ej slänga med en hdmi sladd då jag behöver den till mitt xbox 360.

Sen kan folk få 2400 kr för en begagnad konsol på tradera då du får en helt ny Då får såklart kvittot med dig så du kan reklamera den om den fuckar sig.

Medlem
Skrivet av hicktor_91:
Skrivet av sweclockern:

Jo ser att de finns spel ute för det priset, fast inga som bjuder på dem Fast inga som går ut riktigt snart så svårt att säga.
Men Eftersomn nypriset på alltihop hade kostat 2800kr (80gb Ps3-konsoll), 199kr (Fallout 3) samt 199kr (bad company) Så ligger nypriset på ca 3200kr för de grejerna enligt prisjakt.se

Så 2500kr är ändå bra betalt imo. Jag bor i Ängelholm, Vart bor du?

Bor omkring Älmhult. Sen kan jag tyvärr ej slänga med en hdmi sladd då jag behöver den till mitt xbox 360.

Sen kan folk få 2400 kr för en begagnad konsol på tradera då du får en helt ny Då får såklart kvittot med dig så du kan reklamera den om den fuckar sig.

För 3000kr kan man få en ny lyxig Slim, var inte girig.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar