S:Operation Flashpoint2: Dragon Rising

Inaktiv
S:Operation Flashpoint2: Dragon Rising

säljes operation flashpoint 2: dragon rising på ps3 , det är spliter nytt har haft det knappt en dag,orsaken till att jag säljer det är för att jag är för kass på det, det är för realisktiskt för mig xD
Priset är 400 prutat o klart, frakt kostnad tillkommer jag köpte det 700 kr på gamestop.

Om ni vill jag ska skicka det via posten så kan jag det men då får du/ni sätta in pengarna först sen skickar jag spelet.

Har ni frågor kring spelet eller nåt annat så bara fråga på.^^


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

http://www.spelbutiken.se/catalog/product/53357-operation-fla...

528kr nytt med frakt... 500kr prutat? ya right!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

med tanke på vad det kosta i affärern men hursomhelst eftersom du är inte intresserad av att köpa det så är det inte lönt för mig att säga att jag kan sälja det billigare.

alla ni är intresserad av köpa det jag kan pruta ner det ofc men om ni ska bara klaga så ja.

jag går ner till runt 450-400 inte mer eller mindre, TysN om du ska bara klaga så gör det vid klagomuren men om du är intresserad så kan du säga det istället o sen påpeka priset.


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem
Skrivet av Demodemo:

med tanke på vad det kosta i affärern men hursomhelst eftersom du är inte intresserad av att köpa det så är det inte lönt för mig att säga att jag kan sälja det billigare.

Se det som ett schysst tips istället. Vad du betalade i butik spelar inte någon större roll. Om man kan få tag på ett spel helt nytt i butik för ungefär samma pris som du begär så bör nog inte speciellt många höra av sig.

Nu har du ju dock sänkt priset så... Lycka till!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Som mr.bear påpekar så borde du ta det som ett tips istället men nu när du säger att du kan gå ner till 400-450 kr så verkar du ha tagit det som ett tips och det är bra


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Priset är sänkt, men jag tror endå inte jag kommer få detta sålt för jag tror att folk har hört om det stora server problemet som detta spel har xD.nu ska jag vara ärlig till alla. servern är nere mesta av tiden,detta spel har absolut det sämsta multiplayer matchmaking för det tar över 1-2 timmar innan man kommer in på nåt game där man inte laggar ut. 8 mb/sec internet måste ju räcka.

Så nu har man förstört chansen att få sålt det, men sanningen måste ju fram hur dåligt multiplayer spel det är när det kommer till matchmaking.unvick spelet tills de har fixat de problemet.visst är det kul när man kommer in ett game där det inte klyddar(är det ett ord?) men bara synd att de flesta vet inte hur man spelar spelet xD
realismen är hög ja men att man blir healad av att få en spruta i sig är det realism? xD AI styrda fiender som tål 125 skott från en saw(glitch som händer ofta).

Alla ni som ska köpa detta tänk i förväg innan ni köper det.
Allt detta var ju helt off topic -.-

TysN det enda jag hängde upp mig är det sista du skrev "ya right" jag får alltid en bild av en fjortis som har den attityden till allt, inget personligt men ja jag hänger upp mig på små saker ibland xD
jag gissar på att ni inte har ps3?true or false? om ni har så är det bara adda mig på psn.

Nästa köp : Brutal Legend


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Har PS3 och funderar på detta lir, men blir lite skeptisk nu när du förklarat hur det ligger till Demodemo. Jag addar dig ändå så kanske vi kan lira något.

Förresten,har du någon aning om var jag hittar RE5 demot? Letat överallt känns det som.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv
Skrivet av b0ne:

Har PS3 och funderar på detta lir, men blir lite skeptisk nu när du förklarat hur det ligger till Demodemo. Jag addar dig ändå så kanske vi kan lira något.

Förresten,har du någon aning om var jag hittar RE5 demot? Letat överallt känns det som.

Ja det vore nice har fler att lira med,Re5 demo ska vara på psn store om jag inte har fel,jag vet de finns på usa psnstore o japanskt, jo den ska också finnas på eu psnstore. leta vidare ^^ jag ska kolla upp det nästa gång jag sitter vid min ps3


signatur

Psn name:Demodemo222

Inaktiv

Spelet är sålt nu.
Fairfax här på fz köpte det.^^


signatur

Psn name:Demodemo222

1
Skriv svar